با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از رازهای موفقیت همراه باشید :
وبسایت تکرا – سهیلا سعیدی نیا: در این مطلب مدیر عامل استارتاپ هوش مصنوعی توضیح می دهد که چگونه روز خود را شروع کنید و چه کارهایی را برای بعد بگذارید، در انتها نیز ۶ نکته کارشناسانه که باعث افزایش بهره وری در کار می شود، را برای شما عنوان می کند. با ما همراه باشید تا با آموختن نکاتی ساده و رعایت آن ها بتوانید بهره وری خود را بهبود بخشید.
استارتاپ BeOne که درکشور افریقای جنوبی است، برنامه کاربردی هوشمند مصنوعی ساخته است که با دریافت اطلاعاتی مثل چگونگی تعامل شما برنامه های نرم افزاری مدیریت پروژه، قادر است بهره وری شما را آنالیز کرده و نکاتی را به شما پیشنهاد دهد تا بتوانید بهره وری خود را بهبود ببخشید.
برنامه کاربردی ساخته شده توسط BeOne، سطوح اولویت وظایف خاص را بر اساس جزئیات مثل آیا وظایف طبقه بندی شده اند یا نه؟، به طور اتوماتیک تشخیص می دهد. اگرچه این برنامه کاربردی به کاربرها این امکان را می دهد که سطح وظایف را بر اساس اهمیت به طور دستی انتخاب کنند و این چیزی است که به آنان کمک می کند که پیش بینی کنند چه وظایفی در آینده دارای اولویت بالاتری هستند.
این برنامه کاربردی برای کاربران فردی و هم چنین تیم ها امکانات خوبی را فراهم کرده است، کاربران این امکان را دارند که بهره وری خودشان را با دوستان و همکارانشان مقایسه کنند. مدیران می توانند بهروری اعضای تیم شان را سنجیده و اطلاعات آن را نگهداری کنند.
مدیرعامل و مؤسس این شرکت پنج نفره می گوید: “شما هرگز قادر نخواهید بود که همه ی کار ها را انجام دهید. بهره وری این نیست که همه ی کار ها را انجام دهید، اما این که کارهای با اهمیت تر انتخاب شده و به درستی انجام شود نشان بهروری است.”
این مدیر عامل ۶ نکته کارشناسانه برای افزایش بهره وری در کار را به شما پیشنهاد می کند که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید و در بهبود بهره وری فردی و یا تیمی خود به کار ببرید:
۱- سعی کنید مهم ترین کار خود رادر اولین ساعت صبح انجام دهید. زیرا اگر روز خود را با انجام کارهایی جزیی تری آغاز کنید، مثل چک کردن ایمیل این احتمال وجود دارد که اولویت کارهای دیگرتان که مهم هستند را گرفته و مجبور شوید کار مهم خود را به روز بعد هدایت کنید. این نکته هر چند ساده به نظر برسد؛ اما اثر شگفتی بر افزایش بهره وری دارد.
۳- دقیقا مثل ورزش کردن که در صبح هنگام آسان تر است کار کردن در صبح اول وقت هم آسان تر است. انگیز مانند ماهیچه است و با نزدیک شدن روز به انتها همان طور که ماهیچه ضعیف تر می شود، انگیزه نیز کم می شود.
۴- آن چه را که شروع کرده اید، به پایان برسانید. انسان ها نمی توانند چندکاره باشند. هنگامی کاری را شروع کرده اید، تا زمانیکه آن را کامل کنید، نیاز دارید که روی آن کار کنید. اگر شما کار ناتمام خود را متوقف کرده و به سراغ کار دیگری بروید، از این شاخه به آن شاخه پریده اید و نمی توانید بر روی کارها متمرکز بمانید و در نهایت نتیجه آن چه می خواهید، نمی شود.
۵- برنامه هر روز خود را از قبل و یا در صبح همان روز تعیین کنید و به اهداف خود پایبند بمانید.
۶- برای حفظ تمرکز خود، بهتر است که اهداف خود را روی کاغذ مکتوب نمایید. فناوری ها موجب حواس پرتی می شوند. لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید را در یک دفترچه بنویسید. از یک قلم و کاغذ برای نوشتن افکار خود استفاده کنید، زیرا این کار باعث به حداقل رساندن حواس پرتی خواهد شد.
امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین رازهای موفقیت همراه باشید.