بهترین روش برای ذخیره کردن عکس‌ها و فیلم‌های دانلودی

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از آموزش کامپیوتر،موبایل،اینترنت همراه باشید :

نحوه دریافت فضای ابری,بیشترین حجم فضای ابری

سرویس فضای ذخیره سازی ابری 

 

یکی از رایج‌ترین کارهایی که کاربران در وبگردی و شبکه‌های اجتماعی انجام می دهند دانلود فیلم و عکس‌های مورد علاقه‌شان است.

بسیاری از اوقات فایل های زیاد و با موضوعات گوناگون مانند: عکس، فیلم، فایل های PDF و…. را در کامپیوتر شخصی خود ذخیره می کنیم تا بعدها آنها را مطالعه و بررسی کنیم. 

 

این نحوه ذخیره سازی دارای یک مشکل اساسی است و آن این است که شما نمی توانید در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی داشته باشید. شاید ساده ترین راهی که به نظرتان برسد ذخیره آنها بر روی یک USB فلش باشد؛ حال اگر حافظه فلش مفقود شود چاره کار چیست؟ 

 

شاید کاربردی ترین راه ذخیره فایل ها بر روی یک فضای ذخیره سازی ابری باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که ذخیره فایل ها بر روی کامپیوتر شخصی و سپس آپلود آنها بر روی فضای ابری کاری سخت و خسته کننده است؛ به نظر شما راه حل این مشکل چیست؟

 

یک افزونه بسیار کاربردی در مرورگر کروم وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا فایل های مورد نظرتان به راحتی و به صورت مستقیم بر روی سرویس های ذخیره سازی فضای ابری ذخیره کنید. در این گزارش قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

 

نحوه کار:

در مرحله اول باید افزونه بالون را نصب کننید و با استفاده از اکانت گوگل خود وارد آن شوید.

 

در این مرحله شما نیازمند اتصال به بالون از طریق یک سرویس فضای ذخیره سازی ابری هستید تا بتوانید فایل موردنظرتان را به صورت مستقیم بر روی آن ذخیره کنید. برای این کار باید به بخش تنظیمات فضای ابری در صفحه حساب کاربری خود بروید. حالا در هر زمان و مکانی که اراده کنید می توانید فایل هایتان را بر روی بالون ذخیره کنید.

 

ذخیره کردن عکس‌ها و فیلم‌های دانلودی 

 

نکته: برخی از سرویس های ذخیره سازی ابری متداول از  DROPBOX، GOOGLE DRIVE و ONEDRIVE پشتیبانی می کنند.

 

نکته: شما می توانید سرویس فضای ابری که از آن پشتیبانی می شود را در گوشه سمت راست و بالای علایق خود مشاهده کنید. کافیست روی آیکون از سرویس ذخیره سازی موردنظر خود کلیک کنید تا بالون به صورت مستقیم فایل را ذخیره کند.

منبع:yjc.ir


منبع:
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/photos-downloaded2-videos.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای کامپیوتر،موبایل،اینترنت

مجله اینترنتی برگک آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up