بازیابی پیامک‌های حذف شده

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از آموزش کامپیوتر،موبایل،اینترنت همراه باشید :

نرم افزار اندروید, بازیابی پیامک‌های حذف شده

آیا می‌شود پیامک‌های حذف شده را دوباره ریکاوری کرد؟ آیا نرم‌افزار خاصی نیاز است؟
این مقاله به معرفی دو نرم‌افزار با روش کار ساده و امکانات بسیار برای بازیابی اطلاعات از دست رفته تلفن‌های همراه اختصاص دارد. این نرم‌افزارها علاوه بر پشتیبانی از قابلیت بازیابی پیامک‌های حذف شده، امکانات دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی کامل‌تر هریک از آنها خواهیم پرداخت.

 

بازیابی از اندروید
طی سال‌های اخیر، بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده‌ و نرم‌افزارهای مختلفی نیز برای این سیستم‌عامل انتشار یافته است.

 

یکی از نرم‌افزارهایی که همواره کاربران سیستم‌های رایانه‌ای به آن نیاز دارند، نرم‌افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته است. اکنون نیز که تلفن‌های همراه هوشمند به محلی برای ذخیره اطلاعات کاربران تبدیل شده‌ و بسیاری از امور روزمره یک کاربر را تحت کنترل خود درمی‌آورند، بازیابی اطلاعات از دست رفته در آنها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

 

این اهمیت به حدی است که امروز بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات، انرژی خود را روی بازیابی اطلاعات از این دستگاه‌ها متمرکز کرده‌ و نرم‌افزارهای بسیاری نیز در این زمینه انتشار یافته است.

 

اگر شما هم با مشکل از دست رفتن ناگهانی اطلاعات ذخیره شده در تلفن همراه خود مواجه شده‌اید و به‌دنبال نرم‌افزاری مناسب با روش کار آسان برای بازیابی اطلاعات از دست رفته هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه نرم‌افزارهای Dr.Fone از سری محصولات Wondershare کمک بگیرید.

 

نرم‌افزار Wondershare Dr.Fone for Android ابزاری منحصربه‌فرد با امکانات ویژه برای کاربران سیستم‌عامل اندروید است که قابلیت‌های متنوعی را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از تلفن‌های همراه و تبلت‌های مجهز به این سیستم‌عامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برخی امکانات این نرم‌افزار به اختصار عبارت است از:
ـ اسکن خودکار دستگاه پس از اتصال به رایانه

ـ بازیابی پیامک‌های ارسالی و دریافتی و ذخیره آنها در فرمت HTML برای بازخوانی و چاپ راحت توسط رایانه

 

ـ بازیابی مخاطبان حذف شده همراه با اطلاعات ذخیره شده از هر مخاطب اعم از نام، شماره‌های تماس، آدرس ایمیل و ذخیره اطلاعات استخراجی در فرمت‌های HTML وvCard ،CSV

 

ـ بازیابی عکس‌ها و ویدئوهای حذف شده از کارت حافظه

 

ـ ارائه پیش‌نمایش زنده از تمام اطلاعات قابل بازیابی

 

ـ بازیابی اطلاعات باتوجه به گزینه‌های انتخاب شده توسط شما

 

ـ پشتیبانی از انواع تلفن‌های همراه مجهز به سیستم‌عامل اندروید اعم از Samsung ،HTC ،LG ،Sony ،Motorola ،ZET ،Huawei و…

 

ـ پشتیبانی از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید

 

ـ پشتیبانی از همه دستگاه‌های روت شده سامسونگ صرف نظر از نسخه سیستم‌عامل اندروید آنها

 

نرم‌افزار فوق در نسخه‌های 32 و 64 بیت سیستم‌عامل ویندوز ویستا، 7 و 8 قابل استفاده است و می‌توانید در ویندوز اکس‌پی 32 بیت نیز آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

http://download.wondershare.com/drfone-for-android_full1464.exe

 

نرم افزار اندروید, بازیابی پیامک‌های حذف شده

 

بازیابی از iOS
آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد از جمله محصولات محبوب شرکت اپل به‌شمار می‌رود. بسیاری از کاربران این دستگاه‌ها گمان می‌کنند اتصال این‌دستگاه‌ها به رایانه و انتقال فایل در آنها بسهولت دیگر سیستم‌های‌عامل امکان‌پذیر نیست و هنگامی که با مشکلاتی مانند از دست رفتن اطلاعات مواجه شوند، بازیابی اطلاعات از دست رفته را امری غیرممکن می‌پندارند!

 

اگر شما هم از کاربران این دستگاه‌ها هستید و اطلاعات ذخیره شده در گجت خود را به هر دلیلی از دست داده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار دیگری که Wondershare برای کاربران iOS طراحی کرده است کمک بگیرید.

 

نرم‌افزار قدرتمند Wondershare Dr.Fone for iOS شما را قادر می‌سازد براحتی هفت نوع مختلف از اطلاعات حذف شده از دستگاه‌هایی همچون آی‌فون اس4 و 5، آی‌پد، آی‌پد مینی، آی‌پد جدید، آی‌پد2 و آی‌پاد تاچ5 را بازیابی کنید. (پیامک‌ها، فهرست مخاطبان، تاریخچه تماس‌ها، تقویم، یادداشت‌ها، هشدارها و بوک مارک‌های مرورگر سفری جزو این هفت نوع اطلاعات به‌شمار می‌رود)

 

همچنین شما می‌توانید 12 نوع مختلف از اطلاعات را از دستگاه‌هایی همچون آی‌فون 4/3GS ، آی‌پد1 و آی‌پاد تاچ4 بازیابی کنید. (پیامک‌ها، فهرست مخاطبان، تاریخچه تماس‌ها، تقویم، یادداشت‌ها، هشدارها، بوک مارک‌های مرورگر سفری، فهرست دوربین، مجموعه عکس‌ها، پیوست‌های پیام‌ها و یادداشت‌های صوتی نیز از جمله موارد قابل بازیابی در این دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود)

 

برخی از مهم‌ترین امکانات این نرم‌افزار عبارت است از:
ـ بازیابی اطلاعات حذف شده از دستگاه پیش از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

 

ـ بازیابی اطلاعات از دست رفته در حالت‌های مختلف اعم از هنگ کردن دستگاه، آسیب دیدن آن، قفل شدن دستگاه توسط رمز عبوری که فراموش کرده‌اید، گم کردن دستگاه یا حتی پاکسازی آن به‌دلیل عملیات به‌روزرسانی سیستم‌عامل، جیلبریک و بازگردانی تنظیمات به حالت کارخانه

 

ـ هماهنگ‌سازی اطلاعات بازیابی شده با دستگاه شما به منظور انتقال آسان فهرست مخاطبان به دستگاه یا ذخیره آسان تصاویر و ویدئوهای بازیابی شده در آن

 

این نرم‌افزار در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و مک قابل استفاده است و می‌توانید با توجه به سیستم‌عامل دستگاه خود نسبت به دانلود هریک از نسخه‌های مورد نظر اقدام کنید:

 

Windows: http://download.wondershare.com/drfone-for-ios_full1283.exe
Mac OS X: http://download.wondershare.com/mac-drfone_full1318.dmg

 

توجه: نسخه مناسب مک این نرم‌افزار می‌تواند مکالمات صورت گرفته توسط نرم‌افزار WhatsApp را نیز برای شما بازیابی کند. در دستگاه‌های آی‌فون 4، آی‌فون 3GS، آی‌پد1 و آی‌پاد تاچ4 شما می‌توانید صندوق صوتی (voicemail) و پیوست‌های نرم‌افزار WhatsApp را نیز بازیابی کنید.

منبع:jamejamonline.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای کامپیوتر،موبایل،اینترنت

مجله اینترنتی برگک آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up