تله کابین نمک آبرود

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

یکی از بخشهای مهم توریستی نمک آبرود، تله کابین است

 

یکی از بخشهای مهم توریستی نمک آبرود، تله کابین است. این تله کابین که در جنوب شرقی شهرک نمک آبرود واقع شده، امکان صعود به بالای قله زیبای مدوبن را فراهم می‌کند. قله مدوبن، با داشتن امکانات پذیرایی مسافرین و همچنین اختلاف دمای حدود ۱۰ درجه سانتیگراد نسبت به پای کوه در ماههای گرم سال فضای دلنشین و خاطره انگیزی را برای گردشگران خواهد داشت.

شهر توریستی ویلایی نمک آبرود در 12 کیلومتری غرب چالوس بین چالوس و تنکابن قرار دارد. شهرک توریستی نمک آبرود دارای شرایط اقلیمی مناسب و مناظر طبیعی زیبا همراه با امکانات تفریحی بی نظیر مانند دو خط تله کابین، سورتمه سواری، امکانات پذیرایی همچون رستوران، فست فود و کافی شاپ، تفرجگاههای ساحلی ماسه ای، دریاچه زیبای لاک پشت ها،شهر بازی،باشگاه تیر اندازی، پرواز تفریحی، آموزش با هواپیما و هلی کوپتر و…

 

همچنین نزدیکی به مراکز خرید، قدم زدن و دوچرخه سواری در محیط شهرک در هر ساعت شبانه روز همراه با بوی جنگل طراوت و تازگی،سکوت آرامش بخش مناظر بی نظیری را به ارمغان می آورد.

 

یکی از بخشهای مهم توریستی نمک آبرود، تله کابین است. این تله کابین که در جنوب شرقی شهرک نمک آبرود واقع شده است، امکان صعود به بالای قله زیبای مدوبن را فراهم می‌کند. قله مدوبن، با داشتن امکانات پذیرایی مسافرین و همچنین اختلاف دمای حدود ۱۰ درجه سانتیگراد نسبت به پای کوه در ماههای گرم سال فضای دلنشین و خاطره انگیزی را برای گردشگران خواهد داشت.

 

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

  تله کابین در جنوب شرقی شهرک نمک آبرود واقع شده است

 

خط یک تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود دارای ۴۲ کابین ۴ نفره می باشد که با سرعت ۳ متر بر ثانیه مسیر ۲۱۰۰ متری را کمتر از 15 دقیقه طی می کند، ارتفاع دکل تله کابین بین ۴ الی 50 متر متغیر است. متوسط جابجایی مسافرین در طول سال با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی منطقه و همچنین ایام تعطیل سال متفاوت است.

 

 این مجموعه دو خط تله کابین دارد خط یک ساخت کشور سوئیس است که تا قله “مدوبن” بالا می رود.قله مدوبن 1050 متر ارتفاع دارد و پوشیده از جنگل است. کابین های این خط قرمز رنگ و چهار نفره هستند.

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود دارای ۴۲ کابین ۴ نفره می باشد

 

خط دو تله کابین نمک آبرود
طول این خط ۱۷۰۰ متـر و سـرعت دستـگاه ۶ متر در ثانیه گردشگران را به قله بکر و دست نخورده دیوحمام منتقل می کند. قله دیوحمام با غارهای طبیعی در ارتفـاع ۷۰۰ متـراز سطـح دریا و با چشم اندازی بی نظیر عـلاوه بر برخـورداری از امکانات رفاهی و بهـداشتی مناسب، محیطـی دل انگیز و به یادمـاندنی را بـرای گردشـگران فراهم می آورد. این خط با ۳۵ دستگاه کابین فایبرگلاس ۶ نفره توانایی حمل روزانه ۸۰۰۰ گردشگر را داراست.

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

شهرک توریستی نمک آبرود دارای شرایط اقلیمی مناسب و مناظر طبیعی زیبا است

 

ویژگیها تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود در نوع خود در بین شرکتهای دیگر داخلی و خارجی به لحاظ نگهداری و سرویس دهی موجود مورد توجه قرار گرفته بطوری که امنیت مسافران در اولویت کار قرار گرفته است. خطوط تله کابین نمک‌آبرود جهت امنیت بیشتر، هر روز بازبینی شده و کلیه تعمیرات و یا تعویض قطعات بصورت روزانه و یا سالانه (تعویض چرخهای دکل، لاستیکهای دکل، بلبرینگها و …) انجام می شود.

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

شروع کار تله کابین با توجه به حجم مسافران از ساعت 8  صبح الی 19 است

 

لازم به ذکر است که تا کنون هیچ گونه حادثه ای در تله کابین اتفاق نیفتاده است و در صورت قطع برق، یک دستگاه ژنراتور و یک موتور اضطراری، عملیات تخلیه خط را انجام می دهد. کلیه سیستمها بطور اتوماتیک نواقص و اشکالات سیستم را ردیابی و آن را به اطلاع کارشناس مربوطه می رساند و از این رو تله کابین دارای امنیت کامل است.
 

ساعات کارتله کابین

شروع کار تله کابین با توجه به حجم مسافران از ساعت 8  صبح الی 19 است.

 

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود

 

 گردآوری : بخش گردشگری

 

منابع:
ishomal.com
namakabroud.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up