با جاذبه های فیجی بیشتر آشنا شوید

با مجله اینترنتی برگک در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

 

مکانهای تفریحی فیجی

  یکی از جزیره های کوچک اما بی نظیر از نظر زیبایی در منطقه‌ ی پاسیفیک جنوبی فیجی است

 

 یکی از جزیره های کوچک اما بی نظیر از نظر زیبایی در منطقه‌ ی پاسیفیک جنوبی فیجی است که به آن بهشت استوایی می گویند. این کشور جزیره ای که زیبایی هایش به طرز مرموزی شگفت انگیز است در قلب اقیانوس آرام قرار دارد در نزدیکی آن جزایر دیگر اقیانوس آرام مثل کالدونیای جدید، ساموآ، تونگا وانوآتو قرار گرفته که زیبایی آن را بیشتر کرده است. در این قسمت با الی گشت همراه باشید تا با جاذبه های فیجی آشنا شوید.

جغرافیای فیجی
پیش از این که بخواهیم از جاذبه های فیجی برایتان بگوییم باید اول از آب و هوای آن بگوییم تا پیش از رفتن به آن جا شرایط آب و هوایی آن را بدانید. اسم رسمی این کشور جمهوری جزایر فیجی است و این کشور سرزمینی جزیره‌ ای در اقیانوس آرام جنوبی است پایتخت آن که بزرگ ‌ترین شهر فیجی هم حساب می شود شهر سووا است.

مردم فیجی با زبان های فیجیایی، انگلیسی و هندی حرف می زنند. جمعیت فیجی ۸۶۰ هزار نفر است و و واحد پول این جزیره دلار فیجی است. حدود ۶۵ درصد مردم فیجی مسیحی هستند و ۲۸ درصد دیگر هندو و همچنین  ۶ درصد هم مسلمان‌ در فیجی زندگی می کنند.

همسایه غربی فیجی وانوآتو و همسایه جنوب غربی کالدونیای جدید فرانسه است همچنین از جنوب شرق جزیرهٔ کرمادچ نیوزیلند و از شرق ساموآ و از شمال شرق جزایر والیس و فوتونای فرانسه با این کشور هم مرز هستند. از طرف شمال هم تووالو همسایه فیجی است. فیجی ۳۲۲ جزیره دارد که فقط ۱۰۶ جزیره آن قابل سکونت است و ۸۷ درصد مردم فیجی در دو جزیره ساکن هستند. این جزیره  تا سال ۱۹۷۰ مستعمره بریتانیا بود.   

مکانهای تفریحی فیجی

فیجی ۳۲۲ جزیره دارد که فقط ۱۰۶ جزیره آن قابل سکونت است

  
جاذبه های فیجی
 بوستان دیو خفته فیجی؛ یکی از جاهای هیجان انگیز و هرموز جزایر فیجی بوستان دیو خفته است. در دامنه کوه نوسوری این باغ توریستی فوق العاده زیبا و مهیج قرار دارد که یکی از مجموعه های با شکوه و لذت بخش در جزیره است. وجود بیش  از ۲۰۰۰ نوع گل ارکیده در باغ گلی به وسعت ۲۰ هکتار مکانی رویایی و خاطره انگیز برای گردشگران است. بازدید از این بوستان زیبا و رویایی برای عموم امکان پذیر است و مبلغ بلیت ورودی این باغ ۱۰ دلار است. در بوستان دیو خفته که مثل یک بهشت زیبا است می توانید زیباترین خاطره ها را برای خود رقم بزنید و جالب ترین و هیجان انگیز ترین عکس ها را بگیرید. 

مکانهای تفریحی فیجی

 بوستان دیو خفته فیجی؛ یکی از جاهای هیجان انگیز و هرموز جزایر فیجی بوستان دیو خفته است.

  
پارک ملی بوما فیجی
شهر لووکا فیجی؛ این شهر یکی از جاذبه های فیجی است که در حقیقت میراث زنده این کشور به حساب می آید و برای فیجی مثل یک قطب گردشگری است که همه ساله  انبوه گردشگران به شهر لووکا می آیند و از طبیعت و زیبایی های آن لذت می برند. شهر لووکا جاذبه‌های زیادی دارد و هر نقطه آن می تواند روزها و هفته ها هر گردشگری را در این شهر ماندگار کند.

 

جزیره للوویا فیجی؛ اینجا یک جزیره کوچک مرجانی است که ساحل آن شنی است و از جاذبه های فیجی به حساب می آید. درختان نخل زیادی در آن وجود دارد شده و مکانی ایده‌آل برای ثبت بهترین خاطره ها از یک سفر جزیره ای است، جزیره ای که سفر به آن مثل سفر به جزیره گمشده و ناشناخته است و مثل این می ماند که شما در آن جزیره پر از سکوت، تنها در آرامش در حال استراحت و تفریح هستید.  

مکانهای تفریحی فیجی

  یکی از جاذبه های فیجی، شهر لووکا  است

 
نخل فیجی
پارک ملی بوما فیجی؛ این پارک در جمهوری فیجی میراث ملی بوما محسوب می شود برای گردشگرانی که عاشق طبیعت هستند یک مکان فوق العاده و محل ایده‌آل برای دیدن وگردش در آن است و یکی از جالب ترین جاذبه های فیجی است.

رودخانه‌ ی سیگاتوکا فیجی؛ رودخانه‌ای زیبا که طول آن ۱۲۰ کیلومتر است و این رودخانه در این جزیره ی زیبا در جریان است. وجود بیش از ۵۰ روستا در سر راه این رودخانه یکی از جاذبه های دیدنی فیجی است. از رودخانه ی سیگاتوکا برای آبیاری محصولات استفاده می‌شود.

 

مکانهای تفریحی فیجی

پارک ملی بوما فیجی،  در جمهوری فیجی میراث ملی بوما محسوب می شود

 
جنگل فیجی
جنگل های فیجی؛ جزیره فیجی جنگل های زیبای زیادی دارد که مثل این جنگل ها تقریبا در هیج جای دیگر دیده نمی شود. عبور از این جنگل ها و قدم زدن در دل این جنگل های زیبا لذت بخش ترین خاطره ها را برای هر گردشگری رقم می زند.

 آبشارهای فیجی؛ از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های فیجی که واقعا دیدنی و خیال انگیز است آبشارهای این جزیره است. طول این آبشارها به ارتفاع ۱۸ متر و حتی بیشتر می رسد. ما توصیه می کنیم حتما از نزدیک با آهنگ شنیدنی و منظره زیبای این آبشارها برای خودتان خاطره ای به یاد ماندنی بسازید. 

مکانهای تفریحی فیجی

 سواحل فیجی مناسب برای فعالیت ها و ورزش های سرگرم کننده و دلنشین آبی و زیر آبی است

 
جزیره للوویا فیجی
 طبیعت بکر فیجی؛ یکی از طبیعی ترین و زیبا ترین و دل انگیز ترین مناظر زیبا که هر گردشگری را به خود جلب می کند دیدن تصویر شن های زیبا و ساحل رویایی مناطق گوناگون این جزیره است. وقتی که روی ساحل شنی این جزیره قدم می زنید و در زیبایی طبیعت آن محو می شوید شاید دیگر اصلا دلتان نخواهد که به شهر و خانه خودتان برگردید. طبیعت بکر این منطقه برای هر طبیعت دوستی بهترین یادها و خاطره ها را بوجود می آورد و مثل این طبیعت را در کمتر جای دیگری از کره زمین شما تجربه خواهید کرد. پس پیشنهاد می کنیم که سفر به جزیره فیجی را در لیست گردش ها و جهانگردی خود در همان اول لیست قرار دهید و به محض رسیدن به این جزیره از طبیعت بکر جزیره ی مرموز و رویایی فیجی غافل نشوید و حتما تا می توانید از آن لذت ببرید. 

مکانهای تفریحی فیجی

جزیره فیجی جنگل های زیبای زیادی دارد

  
شهر لووکا فیجی
 سواحل فیجی؛ یکی دیگر از زیبایی های طبیعی و جاذبه های فیجی مناطق ساحلی این جزیره است که هر گردشگری را به خود جذب می کند و شیفته زیبایی های جادویی آن می شود. سواحل فیجی مناسب برای فعالیت ها و ورزش های سرگرم کننده و دلنشین آبی و زیر آبی است. شنا و غواصی از فعالیت هایی است که می توان در این جزیره و ساحل زیبای آن انجام داد و به جز زیبایی های خارج از آب جزیره فیجی در داخل آب هم دنیایی از زیبایی و شکوه می توان دید. زیبایی هایی مثل صخره های مرجانی، جانورانی مثل ستاره دریایی، کوسه، اختاپوس و انواع گونه های ماهی را که همیشه در کارتون های تلویزیونی کودکان می دیدید حالا در دنیای واقعی آن ها را می توانید ببینید و از نزدیک و به طور طبیعی آن زیبایی ها را لمس کنید. وقتی در کنار این سواحل به استراحت می نشینید آب شفاف و روشن و آرام آن یک آرامش عجیب و دل انگیزی به شما می دهد که اثرات زیادی در روح و روان شما خواهد گذاشت و تا سال ها شما آن را به یاد خواهید داشت. امیدواریم در فیجی این جزیره مرموز و شگفت انگیز به شما خوش بگذرد و با دیدن جاذبه های فیجی زیباترین خاطره ها را برای خود رقم بزنید.   

مکانهای تفریحی فیجی

 سواحل فیجی؛ یکی دیگر از زیبایی های طبیعی و جاذبه های فیجی می باشند

  

منبع: eligasht.com

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up