آموزش قرار دادن لوگو و متن روی عکس در اندروید

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

آموزش قرار دادن لوگو و متن روی عکس در اندروید

 

گذاشتن لوگو یا متن و تصویر روی عکس را واترمارک کردن می گویند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با گوشی همراه و یا تبلت خود از یک سوژه خاص عکس گرفته باشید و بخواهید آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، احتمال زیادی وجود دارد که با انتشار عکسی که شما گرفته اید اشخاص دیگری آن را به نام خود به سرقت ببرند.

 

شما می توانید عکس هایتان را واترمارک کنید تا از استفاده غیرمجاز آنها محافظت شود. واترمارک وقتی به عکس شما اضافه می شود به شما این اطمینان را می دهد که شما صاحب عکس هستید. برنامه های زیادی وجود دارند که شما می توانید برای قراردن لوگو و نوشتن متن روی عکس نصب کنید .

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

واترمارک کردن با فتوشاپ

 

برنامه Add Watermark Free : 

یکی از برنامه های رایگان اندروید که می توانید برای واترمارک قرار دادن بر روی عکس های خود از آن استفاده نمایید، Add Watermark Free نام دارد. این برنامه فقط مختص قرار دادن واترمارک نمی باشد بلکه با استفاده از آن می توانید عکس های خود را نیز ویرایش کنید. واترمارک شما می تواند در فونت ها، اندازه ها و رنگ های مختلف باشد. فونت هایی که در این برنامه قرار دارد حدود بیست عدد می باشد و هر کدام را که تمایل دارید می توانید انتخاب کنید.

 

روش کار با این برنامه به صورت زیر می باشد:

برنامه را اجرا کرده و روی آیکون مثبت مانند که در بالا گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را اضافه نمایید. پس از کلیک کردن روی این آیکون، شما هم می توانید در آن زمان یک عکس بگیرید و هم می توانید از گالری خود عکس مورد نظر خود را اضافه نمایید.

 

پس از آپلود کردن تصویر خود، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید یک واترمارک به صورت پیش فرض روی عکس شما قرار می گیرد. روی آن وارترمارک قرار داده شده نگه دارید تا به قسمت تنظیمات آن بروید. دقت داشته باشید شما هم می توانید یک تصویر را به عنوان واترمارک قرار دهید و هم از یک متن برای این کار استفاده نمایید. اکنون با استفاده از ابزار هایی که در اختیار شما قرار داده شده است می توانید به صورت دلخواه واترمارک خود را تغییر دهید.

 

در قسمت enter your text می توانید متنی را که می خواهید واترمارک شود را تایپ نمایید. سپس در قسمت زیر آن که نام آن font می باشد، می توانید فونت متن را تغییر دهید. حتی با استفاده از font color نیز می شود رنگ ان را نیز تغییر دهید.

 

برای ذخیره کردن این تصاویر به صورت استیکر یا یک تصویر معمولی باید روی آیکون چرخدنده که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید و گزینه image را انتخاب نمایید. در این قسمت کار های دیگری نیز می توانید انجام دهید و برای مثال می توانید فرمت عکس خود را نیز تغییر دهید.

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

قرار دادن لوگو روی عکس

 

اپلیکیشن Instawatermark:

Instawatermark توسط شرکت Kasumbi طراحی شده است و با روش‌های ساده و سریع عکس‌های کربران را ویرایش و در مقابل استفاده‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. شما با این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌ها را متعلق به خود کنید. در این نرم‌افزار کاربر قادر است هرگونه لوگو و نوشتار دلخواه را روی عکس قرار دهد که پس از اتمام ویرایش ذخیره دیگر قابل تغییر نیستند. با واترمارک کردن عکس مورد نظرتان با خیالی آسوده می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.

 

instawatermark بهترین روش برای محافظت از عکس‌های شما در برار سرقت است. این برنامه تنها برنامه واترمارک پیشرفته در فروشگاه گوگل است که با الگوهای واترمارک مناسب، بدون تأثیر بر عکس و یا اثر هنری شما از آنها به طور کامل محافظت می‌کند.

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

واترمارک کردن تصاویر

 

برنامه Salt :

برنامه دیگری را که به راحتی با استفاده از آن می توانید بر روی تصاویر خود واترمارک قرار دهید، Salt نام دارد. 

 

روش استفاده از این برنامه به صورت زیر می باشد: 

ابتدا وارد برنامه شوید. پس ورود به برنامه، دو بخش photos و logos را مشاهده خواهید کرد. روی photos کلیک کرده و عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای مشاهده کردن تمامی فایل ها و عکس هایی که در دستگاه خود دارید می توانید Browse Folders را انتخاب نمایید.

 

برای اضافه کردن یک نوشته به عنوان واترمارک، آیکون T را که در بالا سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید و متن مورد نظر خود را وارد نمایید.

برای تغییر دادن فونت نوشته های خود کافی است قسمتی را که در تصویر مشاهده می کنید انتخاب کنید تا فونت های مختلفی را که در این برنامه قرار دارد، مشاهده نمایید.

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

 قرار دادن لوگو روی عکس

 

نرم افزار InstaMark :

InstaMark توسط Riley Cillian ساخته شد و شما با کمک این برنامه می توانید روی عکس هایتان واترمارک ایجاد کنید. شما می توانید جزئیاتی مانند موقعیت مکانی، تم، برچسب زمانی و موارد دیگر را به صورت واترمارک به عکس اضافه و درج کنید. این برنامه ساخت واترمارک همچنین به شما این اجازه را می دهد که با استیکرها عکس هایتان را تزیین کنید و قبل از به اشتراک گذاری آنها عکس هایتان را تنظیم کنید. بیش از ۱۰۰ تم، ۴۰۰ استیکر، ۱۰ فیلتر در این برنامه وجود دارد.

 

با InstaMark شما می توانید رنج گسترده و متنوعی از اطلاعاتتان را واترمارک کنید. این برنامه به شما اجازه اضافه کردن موقعیت، آب و هوا، هشتگ، شناسه کاربری و غیره به عکس شخصی شما را می دهد. کاربرد این قابلیت ها چیزی شبیه استیکر در استوری اینستاگرام است.

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

 قرار دادن لوگو روی عکس در اندروید

 

برنامه eZy Watermark Photo Pro:

برنامه eZy Watermark Photo Pro که توسط Whizpool ساخته شده است، این برنامه برای افرادی که به دنبال گزینه ای ساده و سریع برای محافظت از عکس هایشان هستند مناسب است. شما می توانید نام، لوگو، امضا، علائم تجاری و غیره را به عکس هایتان اضافه کنید. برنامه eZy Watermark به شما این اجازه را می دهد که بدون پیچیدگی عکس هایتان را واترمارک کنید. شما می توانید واترمارک های قبلی را مجددا استفاده کنید و برنامه به شما آرایه ای از رنگ ها، فونت ها و غیره را ارائه می دهد.

 

 قرار دادن لوگو روی عکس, نرم افزار قرار دادن لوگو روی عکس

واترمارک کردن با فتوشاپ

 

اپلیکیشن iWatermark : 

iWatermark برنامه‌ای رایگان است که از بیشتر فروشگاه‌های مجازی اپلیکیشن‌های اندروید قابل دانلود است. نرم‌افزار iWatermark این امکان را در اختیار کابر قرار می‌دهد که به صورت همزمان روی چند عکس واتر مارک ایجاد کند. این عکس‌ها می‌توانند از گالری گوشی کاربر انتخاب شده و یا با دوربین تلفن همراه گرفته شوند و سپس در برنامه آپلود گردد. امکان درج QR کد یا واترمارک کردن تصویری و متنی در این برنامه وجود دارد.

 

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای کامپیوتر ، موبایل ، اینترنت

مجله اینترنتی برگک آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up