دانلود سریال های خارجی پرطرفدار

دانلود سریال های خارجی پرطرفدار

سریال های خارجی پرطرفدار

سریال های خارجی در پایان هر قسمت پخش‌ شده خود، چکیده ای از قسمت قبلی و بعدی را پخش می‌ کنند. همچنین سریال‌ های خارجی کوتاه که به تله‌ نوولا معروف هستند، بیشتر در آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی و پرتغالی تولید میشوند. همچنین سریال های خارجی برای جذب مخاطب همه توانش را بکار میگیرد که در قسمت های نخستین موضوع داستان را بسیار جذاب جلوه دهند که برای ساخت یک سریال، هزینه ساخت نخستین قسمت بالاتر از قسمت‌ های دیگر است. از دانلود سریال خارجی در رسانه نیکی دیلی غفلت نکنید.

معرفی سریال های خارجی جدید و پرطرفدار

سریال های خارجی پرطرفدار

  • حادثه کترینگ

مینی سریال حادثه کترینگ یا کترینگ اینسیدنت (The Kettering Incident) سریالی ترسناک، درام و جنایی، محصول کشور استرالیا به کارگردانی مشترک رووان وودز و تونی کراویتز است که فصل اول آن در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی Porchlight Films منتشر شد و بازیگرانی چون الیزابت دبیکی، متیو لی نوز، هنری نیکسون، انثنی فلان , دیمون گامو، دیمین گاروی، ساکا هورلر، برد کانگیسر، سیانوا اسمیت-مک فی در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۶ و در قالب ۸ قسمت توسط شبکه Foxtel’s Showcase در کشور استرالیا پخش شد و پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد برنده ۴ جایزه از جمله جایزه بهترین موسیقی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین مینی سریال تلویزیونی و بهترین بازیگر نقش اول مرد شده و نامزد دریافت ۹ جایزه دیگر نیز شود؛ داستان سریال : در مورد پزشکی معروف به نام آنا میسی (با بازی الیزابت دبیکی) است که در بیمارستانی در لندن کار می کند. او درست ۱۵ سال قبل و با ناپدید شدن بهترین دوست خود در شهر محل زادگاهش کترینگ، این شهر را ترک کرد. اما اکنون و با گذشت سال ها تصمیم گرفته است تا بار دیگر به این شهر اسرارآمیز بازگردد. آنا به زودی متوجه میشود که پس از ناپدید شدن دوستش، دختران دیگری نیز در این شهر ناپدید شده و…

دانلود سریال حادثه کترینگ

2- جادو رو اضافه کن: شهر اسرارآمیز

سریال جادو رو اضافه کن: شهر اسرارآمیز (Just Add Magic: Mystery City) سریالی کمدی، خانوادگی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی جو نوسبوم و اندرو اورنشتاین است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی Amazon Studios منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون جولی هانگ راپاپورت، تایلر سندرز، جنا قریشی، تس پراس، مت دلاپینا، جیمز اوربانیاک، سیدنی تیلور در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این سریال که براساس کتابی به همین نام نوشته سیندی کالاگان ساخته شده است و اسپین آف سریال سه فصلی Just Add Magic به حساب می آید اولین بار در تاریخ ۱۷ ژانویه سال ۲۰۲۰ توسط استدیو آمازون پرایم در آمریکا منتشر شد؛ داستان سریال : داستان زندگی دختری به نام زوئی را دنبال میکند. زوئی تنها زمانی که دو سال داشت پدر خود را از دست داد و اکنون میخواهد اطلاعات بیشتری را در مورد پدرش بدست آورد. زوئی در کتابخانه پدرش، کتابی را کشف میکند که با گذشته او در ارتباط است. این کتاب داستانی را از اواخر دهه ۱۸۰۰ روایت می کند که از نگاه فردی به نام یان مادوکس نوشته شده است.

3- بیگانگان

مینی سریال بیگانگان یا بیفورینرز (Beforeigners) سریالی علمی تخیلی، جنایی و درام محصول کشور نروژ به کارگردانی جنز لین است که فصل اول آن در سال ۲۰۱۹ و در ۶ قسمت توسط کمپانی Rubicon TV AS منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون نیکولای کلو براچ، کریستا کوسونن، استیگ آر امدام، الی هاربو، نادر خادمی، لاورانس هاگا، بنیامین هوگن، مورتین وارتویت در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ ۲۱ آگوست سال ۲۰۱۹ توسط HBO Nordic در نروژ منتشر شد؛ سازندگان این سریال تایید کرده اند که فصل ۲ آن نیز در دست تولید قرار دارد. سریال بیگانگان موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام از جشنواره Gullruten 2020 شود که در واقع اولین سریال تولید شبکه HBO بود که توانست نامزدی دریافت جایزه از این جشنواره را به دست آورد؛ داستان سریال : در مورد سفر اسرارآمیز دو شخصیت اصلی داستان از گذشته به زمان حال و به شهر اولسو است؛ اکنون آن ها تصمیم دارند در زمان حال، به عنوان پناهنده به زندگی خود ادامه دهند اما پس از گذشت ۷ سال، همه چیز به واسطه این اتفاق به طرز عجیبی تغییر کرده و…

4- مردم عادی

سریال های خارجی پرطرفدار

مینی سریال مردم عادی یا نورمال پیپل (Normal People) سریالی درام و عاشقانه، محصول مشترک کشورهای ایرلند، انگلستان و آمریکا به کارگردانی مشترک لنی آبراهامسون و هتی مکدونالد است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی Element Pictures منتشر شد و بازیگرانی چون دیزی ادگار-جونز، پل مسکال، دزموند ایستوود، آیسلین مک گوکین، سارا گرین، فرانک بلیک، ایندیا مولن، الیوت سالت، شانا هاردویک، سئان دویل، فیون اوشیا در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این سریال که براساس رمانی به همین نام نوشته سالی رونی ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ و در قالب ۱۲ قسمت توسط شبکه BBC Three در کشور انگلستان پخش شد و سپس در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۰ توسط شبکه Hulu در آمریکا منتشر شد. داستان سریال : در مورد ماریان و کانل است که پس از پایان دوره دبیرستان به عنوان دانشجو در کالج ترینیتی دوبلین شروع به تحصیل میکنند.

پیشنهادی: دانلود سریال ما همه مرده ایم

 

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up