استفاده نامناسب لامپ هالوژن سقفی پیچی لوکس

استفاده نامناسب لامپ هالوژن سقفی پیچی لوکس

اگر به دنبال یک لامپ هالوژن سقفی شیک هستید ما به شما نمونه لامپ هالوژن دورشیشه ایی پیچی سر پیچ دار رنگی را پیشنهاد میدهیم. طیف گسترده ایی از لامپ های هالوژن سقفی را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد که میتوانید عکس های آن را در کاتالوگ ما مشاهده کنید.

لامپ های هالوژن با چند تفاوت جزئی شبیه لامپ های رشته ایی هستند. آنها حاوی رشته ایی از تنگستن که نوعی فلز از جنس کروم می باشد، هستند. بر خلاف لامپ های رشته ایی، مقدار کمی گاز هالوژن با بخار تنگستن ترکیب میشود و آن را به جای آنکه داخل محفظه لامپ قرار بدهد بر روی رشته قرار میدهد. لامپ های هالوژن نیز مانند لامپ های ال ای دی بلکه بیشتر نور تولید میکنند و روشن هستند. لامپ هالوژن انرژی کمتری مصرف میکنند و نسبت به لامپ های ال ای دی ارزان تر هستند و شما میتوانید فضای محل کار خود یا اتاق تان را با لامپ های هالوژن زیباتر و روشن تر کنید.

استفاده نامناسب لامپ هالوژن سقفی پیچی لوکس

این مدل لامپ های لوستری نه تنها یک روش بسیار عالی برای روشنایی بیشتر هستند بلکه از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. این لامپ ها طراحی های متفاوتی دارند که برای روشنایی نیز ساخته میشوند.

از مزیت های خرید این نوع محصول می توان به گارانتی طولانی مدت آن اشاره کرد که شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین آنها را با مدلهای متنوع از شرکت آراد برندینگ با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.با تماس با مشاورین ما، شما شیک ترین و زیباترین مدل را انتخاب خواهید کرد و خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

لامپ هالوژن سقفی جدیدترین مدل

لامپ هالوژن یک ورژن بالا تر از لامپ های رشته ای است و تنها تفاوتشان در این است که درون هالوژن یک کپسول کوارتزی از گاز هالوژن(ید یا برم) پر شده است که باعث طول عمر بیشتر این لامپ ها می شود که درحال حاضر از آن ها بیشتر در لوکس ترین مغازه ها با نورپردازی های مخفی در سقف، فضاهایی فوق العاده را برای مشتریان خود فراهم می آورند.

خانه ها در گذشته با توجه به حیاط و گرفتن نور کافی و فعالیت زیاد نیازی به لامپ هالوژن سقفی لوکس نداشتند زیرا نور کافی را از خورشید دریافت می کردند و بیشتر زنان و مردان مشغول به فعالیت کشاورزی و یا کارهای منزل که شامل پاک کردن سبزی یا شستن لباس ها را در حیاط و زیر نور خورشید انجام می دانند امروزه افراد، با زندگی کردن در خانه های آپارتمانی کوچک که علاوه بر اینکه نور آفتابی دریافت نمی کنند و با نصب لامپ های کم نور باعث افسردگی و بی انگیزگی های خود می شوند که به آن اگاهی ندارند و به مرور تاثیر جدی روی چشم ها و دیگر اعضای بدن خواهد گذاشت که برای جبران دیر خواهد بود.

استفاده نامناسب لامپ هالوژن سقفی پیچی لوکس

توماس ادیسون اولین کسی بود که در قرن نوزدهم لامپ های رشته ای را اختراع کرد که لامپ هالوژن سقفی یکی از جدیدترین مدل لامپ هالوژن لوکس بعد از مدل های لامپ های رشته ای است که در انواع و طرح های مختلف تولید شده است.

لامپ هالوژن تابش نور بسیار مناسبی دارند و چشم را اذیت نمی کنند چرا که چشم در بدن انسان از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر نور مناسب در خانه و یا حتی در محیط کار که معمولا اکثر افراد بیش از یک سوم از عمر خود را در محل کارشان می گذرانند، دریافت نکنند دچار چشم درد، سر درد و سر گیجه می شوند و انرژی خود را از دست می دهند و کسل و احساس نارضایتی می کنند و نمی دانند که نور یکی از عوامل تاثیر گذار در زندگی ما محسوب می شود و بدن ما طوری تنظیم شده که وقتی در یک مکان تاریک و با نور کم قرار می گیریم احساس خواب آلودگی می کنیم. پس با نصب بهترین لامپ ها از سلامتی خود مراقبت کنیم.

لامپ هالوژن سقفی پیچی

امروزه برای مصرف کمتر انرژی و نیز زیبایی بیشتر، از انواع لامپ هالوژن، از جمله هالوژن سقفی رنگی صورتی زیاد استفاده میشود. لامپ های هالوژن چه رنگی و چه غیر رنگی کیفیت بسیار بالایی دارند بطوری که قادر هستند نور را به طور کاملا یکسان و یکنواخت پخش کنند یکی از پرکاربردترین توع لامپ هالوژن سقفی رنگی، رنگ صورتی آن است. رنگ صورتی روشن نماد آرامش است و شما با لامپ هالوژن صورتی به آرامشی نسبی میرسید. هم چنین لامپ هالوژن صورتی بر میزان محبت و مهربانی شما و خانواده می افزاید زیرا نماد عشق و امید است.

با استفاده از این لامپ های صورتی دکوراسیون خود را که زیباتر میکنید؛ و چون گرمای کمتری هم تولید میکنند و روشنایی بیشتری هم دارند، بسیارکم مصرف هم هستند.

استفاده نامناسب لامپ هالوژن سقفی پیچی لوکس

انواع متفاوت لامپ هالوژن وجود دارد که یک نمونه لامپ هالوژن سقفی پیچی است. شما برای آنکه دکوراسیونی لوکس تر و متنوع تر داشته باشید، میتوانید از انواع لامپ های هالوژن از جمله سقفی پیچی استفاده کنید که کاری بسیار ساده و راحت هم می باشد. این لامپ ها به دلیل اینکه در ابعاد کوچک نیز تولید میشوند، یکی از کاربردی ترین و منحصر به فرد ترین نوع لامپ در دکوراسیون میباشند.

این لامپ های سقفی بسیار کم مصرف هم می باشند و شما میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا هزینه های برق را کم میکنند.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up