شکر قهوه ای رژیمی خمیری

شکر قهوه ای رژیمی خمیری

از دلایل محبوبیت شکر قهوه ای رژیمی خمیری می توانیم به فواید بی نظیر آن اشاره کنیم. در شکر قهوه ای مواد شیمیایی وجود ندارد و تنها دارای مقدار کمی شیره است.

این نوع شکر برای کم خونی موثر است و به خانم های باردار پیشنهاد می شود. در شکر قهوه ای مقدار زیادی پتاسیم وجود دارد که به آرامش عضلات رحم کمک می کند و باعث کاهش درد قاعدگی می شود.

شکر باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود و آن را تمیز و نرم می کند. شکر قهوه ای همانطور که پیش تر به ان اشاره کردیم دارای کالری کمتری است و به همین دلیل از چاقی پیشگیری می کند.

احساس ضعف با خوردن شکر قهوه ای از بین می رود و فرد انرژی به دست می اورد. در حفظ سلامتی و بهبود دستگاه گوارش موثر است. افرادی که از بیماری یبوست رنج می برند، می توانند آب جوشانده شده را همراه با برش زنجبیل و شکر قهوه ای میل کنند البته دیگر خواص بی نظیر این خوراکی خوشمزه نیز در سایت آراد برندینگ برای درمان بسیاری از بیماری ها موجود می باشد که شما می توانید از آنها استفاده نمایید.

شکر قهوه ای رژیمی خمیری

شکر قهوه ای خاصیت ضدد التهابی و ضد میکروبی دارد و برای درمان زخم موثر است. برای درمان سرما خوردگی می توان از شکر قهوه ای استفاده کرد. یک داروی طبیعی محسوب می شود که با استفاده از آن می توان نفخ کودکان را برطرف کرد.

شکر قهوه ای برای درمان آسم مناسب است زیرا خاصیت ضد الرژی دارد. برای رفع پوسته پوسته شدن لب می توان از شکر قهوه ای به عنوان اسکراب استفاده کرد.

شکر قهوه ای رژیمی

امروزه در سراسر جهان و در کشور ایران مصرف شکر قهوه ای روز به روز در حال افزایش است و خرید فروش شکر قهوه ای بدون واسطه از تولید کنندگان برای همه امکان پذیر است و عده ای شکر قهوه ای سفید رژیمی ارگانیک را جایگزین شکر سفید پر ضرر کردند .

شکر قهوه ای از نیشکر خالص بدست می آید و دارای مواد معدنی و مغذی فراوانی است و برای درمان بسیاری از بیماریها از جمله سرماخوردگی ، آنفلوآنزا ، سردرد ، دل‌پیچه ، اگزمای پوستی ، سرد مزاجی ، فشار خون بالا ، بسیار مفید است و توسط پزشکان مصرف آن توصیه می شود .

شکر قهوه ای رژیمی خمیری

کسانی که از بیماری دیابت رنج می برند ،بهترین جایگزین برای شکر سفید ، مصرف شکر قهوه ای رژیمی است ولی در استفاده از آن نباید زیاده روی کنند و حد تعادل را رعایت کنند و حتما با پزشک خود مشورت کنند.

مصرف شکر قهوه ای به عنوان ماسک صورت برای از بین بردن لک های پوست و کک و مک بسیار مفید است .

طریقه ی درست کردن ماسک شکر قهوه ای به این صورت است که مقداری شکر قهوه ای را با کمی عسل مخلوط کنید و روی پوست صورت خود بگذارید و بعد چند دقیقه آن را با آب ولرم بشویید .

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم شکر قهوه ای از نیشکر خالص و طبیعی بدست می آید و سرشار از کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، و روی می باشد .

شکر قهوه ای به صورت قهوه ای روشن و تیره می باشد و انواع مختلفی دارد ؛
ازجمله شکر قهوه ای روان ، دمرارا ، توربینادو و مسکوادو که هر کدام ازاین نوع شکر ها نحوه‌ی تولید آنها متفاوت است و کاربرد آنها هم با یکدیگر فرق دارد .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که فرق شکر قهوه ای و سفید در چیست؟شکر قهوه ای و سفید هر دو از نیشکر بدست می آید ،ولی شکر قهوه ای کاملا ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد شیمایی در بدست آمدن آن دخالت ندارد.

ولی شکر سفید برای سفید شدن نیاز به یک سری مواد شیمیایی افزودنی دارد و همین باعث میشود که تمام خواص خود را از دست بدهد و مصرف آن کاملا مضرر و خطرناک باشد .

شکر قهوه ای خمیری

این نوع شکر قهوه ای خمیری اینگونه تهیه میشود که شیره ای که داخل نیشکر وجود دارد را بیرون میکشد و داخل ظرف مناسب قرار میدهیم تا به جوش آید و کریستال های مثل شکر به وجود آید.

شکر قهوه ای رژیمی خمیری

پس از مدتی مقداری شیره ته ظرف به وجود میاید که حاصل از جوشیده شدن نیشکر است، که به آن تفاله نیز میگویند که دارای مقدار ملاس بیشتری هستند به طور کلی شکر قهوه ای خمیری از مزایای بیشتری نسبت به نوع سفید برخوردار بوده و برای سلامتی و تندرستی توصیه می شود.

در واقع شکر قهوه از ترکیب شکر سفید با مقداری ملاس که قهوه ای رنگ می باشد به وجود می اید. ملاس به دلیل خاصیت چسبندگی ای که دارد باعث میشود این مواد پس از سرد شدن کمی خمیری باقی بماند. ملاس دارای فواید بسیاری است. همین امر باعث شده افراد زیادی در پی خرید آن باشند.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up