خرید گیاهان دارویی بیابانی ارگانیک

خرید گیاهان دارویی بیابانی ارگانیک

بسیاری از عطاری ها انواع گیاهان دارویی تازه همچون رازیانه کوهی را به صورت خشک شده به فروش می رسانند. در زمینه ی صادرات گیاهان دارویی نیاز به کسب مجوزهای بهداشتی است.

بخشی از مشکلات کشور ما در صادرات این محصولات مربوط به برندسازی می باشد و برخی از کشورها همین داروها را از کشور ما خریداری کرده و با برندسازی مناسب با قیمت دو برابر به فروش می رسانند.

خرید گیاهان دارویی بیابانی ارگانیک

از این گیاهان در افزایش قوای جنسی مردان نیز استفاده می شود که اینها به عنوان مهم ترین خواص هنداونه مار مطرح هستند اما خواص دیگری نیز برای این گیاه وجود دارد که برای اطلاع از آنها می توانید به کتابهای گیاه شناسی مراجعه کنید و یا از کارشناسان آراد برندینگ مشاوره بگیرد..

یکی از دیگر مشکلات ضعف در بسته بندی است که باعث شده حجم زیادی از این گیاهان به صورت فله صادر شود و که سود اندکی دارد و کشورهایی مثل امارت این محصولات را خریداری می کنند و با قیمت بیشتر به فروش می رسانند.

این نکته قابل ذکر است که عدم بسته بندی این محصولات سبب خواهد شد که در جریان حمل و نقل کیفیت آن ها پایین بیاید که کیفیت پایین محصولات نیز وجه بدی از آن ها ارائه می دهد و سبب کاهش استقبال از آن خواهد شد.

گیاهان دارویی بیابانی

در کشورهای دیگر مانند چین طب سنتی مورد حمایت دولت قرار گرفته و بخش زیادی از خدمات بهداشتی این کشور را پوشش می دهد؛ گیاهان دارویی بیابانی نسبت به داروهای شیمیایی دارای مزیت هایی هستند. خرید گیاهان دارویی بیابانی ارگانیک

این داروها کمتر باعث مسمومیت می شوند. نوع تغییرات در مکانیزم اثربخشی این داروها باعث اثربخشی آن ها شده است ولی باید توجه داشت که باید با دستور پزشک این محصولات را مصرف نمود، زیرا ممکن است در صورت استفاده نامناسب و بدون در نظر گرفتن ویژگی های فرد اثرات زیان باری نیز داشته باشند.

دارای قیمت مناسب هستند؛ در برابر پاتوژن هایی که برخی داروهای شیمیایی قابلیت مقاومت ندارند، پاسخگو هستند؛ برای برخی از بیماری هایی که داروی شیمیایی وجود ندارد موثر هستند؛ این داروها دارای ارزش اقتصادی هستند و موجب گسترش فرصت های تجاری می شوند.

تعداد گیاهان دارویی که به صورت بیابانی و خود رو به وجود می آیند بسیار زیاد است که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود انتظار ‌می رود که گیاهان بیشتری نیز شناسایی و‌ کشف شوند که خواص دارویی داشته باشند.

از گذشته تا به حال همواره گیاهان دارویی شناسایی و استفاده شده اند اما امروزه استفاده از آنها وسعت بیشتری پیدا کرده است از مهم ترین انواع گیاهان دارویی بیابانی که در ایران به صورت انبوه وجود داردگل گاو زبان می باشد.

خرید گیاهان دارویی ارگانیک

با توجه به نکاتی که در خصوص انواع گیاهان دارویی بیابانی مطرح کردیم استفاده از آنها نیز بسیار مفید می باشد به همین دلیل بازار خرید گیاهان دارویی ارگانیک بسیار گسترده و ‌وسیع است.

افدرا، اشنان، اسپند، خارشتر، هنداونه مار، کبر، درمنه، هنداونه ابوجهل، عناب و غیره که همه این گونه ها دارای خواص بی شماری هستند و استفاده از آنها به صورت خالص و ترکیب با مواد دیگر بسیار کاربردی است از این محصولات می توان انواع دارو گیاهی را به دست آورد که‌ در پیشگیری از بسیاری از بیماریها نقش دارند علاوه بر این در بهبود سلامت عمومی افراد نیز نقش به سزایی دارند.

همان‌ طور‌ که گفتیم بر اساس اقلیم خاص هر منطقه انواع گیاهان دارویی خاصی نیز رشد می کند این‌ گیاهان هر کدام خواص و‌ ترکیبات منحصر به فردی دارند که می توان از آنها استفاده های دارویی زیادی را به کار برد.

از مهم ترین و شناخته شده ترین گیاهانی که به صورت بیابانی و ‌خود رو تولید می شود هنداونه مار را می توان مثال زد که کاملا شبیه هندوانه دیمی نوع معمولی است تنها تفاوتی که این دو نوع با هم دارند در اندازه آنها می باشد.

به صورتی که هندوانه مار را بسیار کوچک تر می‌توان مشاهده کرد استفاده هایی که از این نوع گیاه صورت می گیرد شامل درمان بیماریهای کبدی می باشد که این نقش آن کاملا تایید شده می باشد

البته عرضه این نوع گیاهان به صورت خالص یا فرآوری شده به روشهای مختلفی صورت می ‌گیرد که به منظور استفاده درست از آنها لازم ‌است تا از مراکز معتبر فروش این گیاهان خریداری انجام شود.

.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up