قیمت خرید رنگ نسوز سرامیکی

قیمت خرید رنگ نسوز سرامیکی

در این مقاله و جستار در رابطه با رنگ صنعتی نسوز سرامیکی که از نظر جنسی سیلیکونی و به صورت پودری نیز می‌باشد صحبت خواهیم کرد در واقع این رنگ نسوز پودری خاص دارای کارکردها و کاربردهای بسیار زیادی در زمینه صنعت و نیز اتومبیل سازی دارد که ما در این مقاله آراد برندینگ به بخشی از آنها اشاره می کنیم.

قیمت خرید رنگ نسوز سرامیکی

در واقع شما می توانید از آن به عنوان عایقی و پوششی برای فلزاتی استفاده نمایید که در حرارت مستقیم قرار دارند و برای بالا بردن استحکام و مقاومت آنها این رنگ نسوز سرامیکی را بر روی آنها قرار دهید که باعث می شود در مقابل حرارت استقامت و مقاومت بالایی داشته باشند.

و همینطور این قطعات فلزی را از خوردگی مصون نگه می‌دارد و محافظت می نماید در واقع چند عامل باعث زنگ زدگی و خوردگی در فلزات می شود که ما برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی در فلزات باید راهی بیندیشیم که می توانیم از رنگ سرامیکی نسوز سیلیکونی استفاده نماییم و فلزات را در مقابل رطوبت هوا که باعث زنگ زدگی و خوردگی فلزات می شود محافظت نمایند.

از فرایندهای شیمیایی که باعث سولفاته شدن آنها می‌شود جلوگیری به عمل آوریم در واقع فرمولاسیونی که این مواد دارند باعث می شوند که فلزات مقاومت بسیار بالایی در مقابل باعث سایش داشته باشند و پس از خشک شدن بر روی اجسامی که به عنوان پوشش و عایق روی آنها چسبیده شده اند بسیار مقاوم هستند و آنها را از خوردگی و نیز زنگ زدگی حفظ کنند و در برابر سایش نیز بسیار مستحکم و مقاوم می باشند.

خرید رنگ نسوز سرامیکی

در این جستار دررابطه با نکات هنگام خرید رنگ نسوز سرامیکی و سیلیکونی گفتگو می نماییم، در واقع بشر با استفاده از این تکنولوژی و به کار بردن رنگ نسوز سرامیکی در قطعات باعث شد تا عمر وسایل و قطعاتی که کاربردی می باشند و در مجاورت حرارت باشند بالا رفته و مصرف بهینه داشته باشند در واقع می توانیم از این رنگ نسوز بخاری و در قطعات که در سیستم احتراق ماشین قرار دارند استفاده کرد و از جمله آنها می‌توان به پیستونهای موجود در ماشینهای اشاره کنیم که به وسیله این رنگ نسوز سرامیکی عایق می شوند و ماندگاری بالایی خواهند داشت.

قیمت خرید رنگ نسوز سرامیکی

از دیگر فواید و کاربردهایی که می توانیم برای رنگ سرامیکی اشاره کنیم این است که قطعاتی که در مجاورت حرارت قرار دارند به وسیله این رنگ سرامیکی سریعتر خنک می شوند و دمای آنها زودتر پایین‌تر می‌آید.

هر یک از رنگها ویژگی خاص خود را دارند که بسته به شرایط منزل محل سکونت خود می توان گزینه مناسب را در بین آنها را انتخاب کنید برای انتخاب رنگ فاکتورهای متعددی وجود دارد که با جمع بندی آنها رنگی که مناسب شرایط منزل شما است مشخص می شود البته مشورت با یک متخصص یا نقاش ساختمان را نیز در نظر بگیرید که می تواند در تصمیم درست به شما کمک کند علاوه بر رنگ آمیزی ساختمان کاربردهای دیگری نیز برای این محصول وجود دارد مانند رنگ آمیزی قطعات وسایل برقی و غیره.

هر یک از رنگهای بالا کاربرد مختص به خود را دارد و نمی توان از آنها برای کار دیگری استفاده کرد در صورت استفاده نتیجه لازم را دریافت نخواهید کرد باید با گرفتن مشاوره از متخصصین اطلاعات کافی را به دست آورده و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت رنگ صنعتی نسوز

رنگهای نسوز بیشتر در صنایعی که با حرارت سروکار دارند کاربرد دارد این رنگها با تنوع رنگ بالایی تولید می شود که هر یک با ویژگی خاصی که دارد می توان انتخاب می شوند رنگ سفید معمولا پر کاربرد تر از سایر رنگها است همینطور رنگ متضاد سفید هم یعنی مشکی از پر طرفدارها است که در برابر گرمای بالا تغییری در آنها دیده نمی شود برای استفاده از این رنگها نیازی به رقیق کردن نیست اما اگر خواستید که رنگ نرم تر باشد می توانید از تینر و یا زیلن بهره ببرید این رنگها در مدت کوتاهی خشک می شوند.

قیمت خرید رنگ نسوز سرامیکی

بهتر است بدانید که قیمت رنگ صنعتی نسوز نیز در بازار افزایش داشته است.

رنگ سرامیکی نیز مقاوت بالایی در برابر حرارت و همچنین خوردگی از خود نشان می دهد و همین باعث نتیجه ی استحکام و دوام بالای آن است.

رنگ پودری مقاومت بالایی در برابر حرارتی حدود 4 هزار تا ده هزار درجه فارنهایت را دارد که این ویژگی ناشی از ساختار آن است که بر پایه ی سیلیکون و آپوکسی می باشد این رنگ براقیت خاصی را به سطوح می دهد.

رنگهای فلزی بسته به مکانی که قرار است روی از آن رنگ به کار رود انتخاب می شود یک ویژگی تثبیت کنندگی دارد که برای سطوحی که دمای آنها تا 7500 درجه فارنهایت نیز می رود مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up