شال نخی پلیسه یزد

شال نخی پلیسه یزد

این شالها توسط کارخانجات تولید پوشاک تولید می شوند که طرحها و مدلهای آن بسیار همه پسند و چشم نواز است و برای مناسبتهای مختلف و مکانهای خاص تولید می شوند و که با استفاده از آنها می توان جذابیت دو چندانی برای خود به وجود آورد. این محصول برای هر سنی مناسب می باشد و طراحیهای آن برای هر سنینی مناسب می باشد به گونه ای که طرحهای گلدار و متنوع آن معمولا برای دختران نوجوان و خانمهای جوان مناسب می باشد و این افراد نمونه های پر نقش و نگار را می پسندند. همچنین می توانید جهت مشاهده ی مدل های بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

شال نخی پلیسه یزد

با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا استفاده از پوشاک مناسب می تواند سلامت انسان را تضمین کند که یکی از این پوشاک شال نخی می باشد که برای بانوان استفاده می شود. این محصول در شهرهای شیراز، یزد، قزوین و غیره تولید و به بازار عرضه می گردد که نمونه های مرغوب و با کیفیت آن مشتریان زیادی دارد و اکثر بانوان به دنبال طرحهای متنوع و زیبا و جذاب آن هستند که با پوشیدن و استفاده از شال نخی پلیسه جلوه زیبایی از ظاهر خود به وجود بیاورند. این شالها بسیار نازک می باشند که جریان هوا از بین الیاف آن به خوبی می تواند حرکت کند و پوشیدن این شالها سبب می شود که هوا به خوبی به پوست سر برسد و عمل تعریق بدن کاهش یابد و دمای بدن در هوای گرم بالا نرود.

شال نخی یزد

این شالها همانند روسری قواره کوچک در طرحهای عروسکی و کارتونی که از نظر ابعاد و اندازه کوچک و معمولا به صورت باریک تولید می شوند مناسب کودکان و دختر بچه ها می باشند و هر یک از کودکان با دیدن این نمونه ها مشتاق آنها می شود و به والدین خود اصرار می کند که یکی از این شالها را برای او بخرند. نمونه های جدید و طرحهای شطرنجی با خانه های رنگارنگ یکی از پر طرفدار ترین نمونه های شال نخی است که بیشتر خانمهای مسن از آنها استفاده می کنند و می توانند آن را در مجالس شادی و یا کوچه و خیابان استفاده کنند. این شالها به صورت ضخیم و نازک تولید می شوند که برخی از آنها پهن و برخی دیگر نازک هستند.

شال نخی پلیسه یزد

یکی دیگر از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پوشاک بخصوص شال نخی یزد می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک بهترین و با کیفیت ترین پوشاک زنانه و مردانه را تولید و به سراسر نقاط کشور ارسال می کند. شال نخی یکی از معروف ترین محصولات تولید شده در مراکز تولیدی و کارخانجات پوشاک این شهر می باشد که با فروش بالایی روبرو بوده است و با توجه به گرم شدن هوا استفاده از آنها همچون روسری کشمیر در بین اکثر خانمها مرسوم شده است و جزو بهترین گزینه های پوشاک و حجاب سر در هوای گرم می باشد که با پوشیدن آن دمای بدن بالا نرود و گرما زدگی را به دنبال نداشته باشد.

شال نخی پلیسه

شال نخی پلیسه هیچ گونه الکتریسته ای را بر روی موی سر ایجاد نمی کند و به مو آسیب و خطری را وارد نمی کند.با این حال بهتر است در زمان شستشو آن را با مایع لباسشویی با کیفیت شستشو داده و از چنگ زدن آن جلوگیری کنید زیرا باعث آسیب در تار و پود آن می شود. برای شستشو این شال با ماشین لباسشویی بهتر است آن را در دمای زیر 40 درجه سانتی گراد شستشو دهید زیرا حرارت بالا ممکن است روی بافت پارچه تاثیر به سزایی بگذارد. همچنین شالهای نخی پلیسه دار در زمان شستن آبرفت ندارند و به اندازه ی تغییری به وجود نمی آورند. یکی از پر طرفدارترین این شالها به این دلیل است که نیازی به اتو ندارند و با توجه به نوع طرح پارچه نمی توان آن را صاف کرد.

شال نخی پلیسه یزد

اگر به دنبال شالهای ساده و منحصر به فرد هستید و در زمان قرار گرفتن بر روی سر احساس سنگینی نکنید می توانید به شالهای پلیسه اشاره کرد. شال نخی پلیسه جنس راحت و سبکی دارد و علاوه بر آرامش باعث می شود در فصول گرم به آسنی مورد استفاده قرار بگیرد و سبب اذیت و آزردگی بر روی سر نشود. بهتر است بدانید شالهای با کیفیت مانند شال پلنگی پیچازی فاقد هر گونه حساسیت می باشند و در زمان پوشیدن در زمان برخورد با پوست باعث ایجاد آلرژی و خارش نمی شود. با این حال بهتر است در زمان خرید شال دقت لازم را داشته باشید و از کالایی انتخاب کنید که از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان کامل را داشته باشید و در صورت هر گونه حساسیت از پوشیدن آن اجتناب کنید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up