قیمت ورق فولادی سوراخ دار فنر

قیمت ورق فولادی سوراخ دار فنر

امروزه ایران به عنوان مهد تولید کننده و صادرکننده ورق فولادی در جهان شده است که در معادن و کارخانه های مختلف از جمله اراک ارومیه و پامنار و فولاد مبارکه اصفهان و دیگر نواحی ایران دست به اقدامات شگرفی زده است.

تولید ورقه های فولاد که درسایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است با روش های به نام نورد انجام می شود که نورد از شکل دهی فلزات انجام می پذیرد و شمشهای فولاد را از بین غلتکها عبور داده و به مرور این فاصله غلتکها باهم کمتر و کمتر می شود تا ورقه های متناسب با آن میزان تولیدی فولاد انجام شود از این روش برای استخراج و تولدی ورقه های فولاد در اکثر نقاط ایران صورت می پذیرد.

قیمت ورق فولادی سوراخ دار فنر

امروزه از ورقهای فولادی برای خرید و فروش به طور عمده مورد استفاده صنایع مختلف یخچال سازی و لوازم خانگی است از این رو فروش انواع ورقه های فولادی در صدر کار افراد مختلف از یکی دیگر از ورقه هایی که استفاده می کنیم ورقه های اسید شویی است که با فرایند نورد گرم به دلیل حرارت بالا در کوره ذوب آهن و بالا رفتن حرارت خود ورقها بر روی این ورق ها به صورت مداوم آب پاشیده تا فرایند خنک سازی انجام شود البته برای ادامه فرایند خنک سازی از اکسید آهن نیز استفاده می شود.

در میان انواع مختلف ورقهای فولادی تولیدی از ورق ها و سیم مفتول گالوانیزه استفاده و بهره می گیرند که آن هم به دلیل مصارف بالا و هزینه های کم تولید و ساخت این ورق است از این رو برای روکش کردن ورقهای فولادی نیز از ورقهای گالوانیزه می شود و اقتصادی ترین روش برای روکش کردن ورقهای فولادی است از این رو برای تولید ورقهای گالوانیزه از ورق های روغنی استفاده می شود و فرایند کار طوری است که ورقهای روغنی در وانهای مذاب روی غوطه ور شده و باتوجه به ضخامت مورد نظر فلز روی بر روی سطح است.

قیمت ورق فولاد فنر

انواع مختلفی از ورق روغنی فولاد فنر در کارخانه ها خرید و فروش می شود که افراد قبل از خرید باید انواع آن را به خوبی بشناسند به همین دلیل ما در ادامه برخی از آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی از انواع آن بر اساس ترکیب شیمیایی فولاد فنر آلیاژی است که درصد آلیاژ انها بالا است و به همین دلیل از خواص بالای مکانیکی برخوردار است و به 9 گرید تقسیم می شود.

قیمت ورق فولادی سوراخ دار فنر

فولادهای فنر کربن اصلی ترین الیاژ کربن است که منگنز، آلومینیوم و سیلیسیم نیز در آن وجود دارد فولادهای فنر زنگ نزن که مقاومت بسیار بالایی دارند و برای صانیعی که حرارت بالا دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

عواملی نظیر روش تولید، کیفیت مواد اولیه، نحوه خرید، میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ورق فولاد فنر اثر می گذارد همه ی افراد برای خرید محصولات مورد نظر خود باید مجموعه ای را انتخاب کنند که در این زمینه معتبر عمل کرده است و محصولات با کیفیت را عرضه می کند.

یکی از مهم ترین امکاناتی که مجموعه ما فراهم کرده است، خرید مستقیم و عمده می باشد که در این روش خرید هیج واسطه ای بین فروشنده و خریدار قرار ندارد و این امر قیمتها را تا حد زیادی کاهش می دهد شما می توانید وارد سایت ما شده و سفارش خود را ثبت کنید.

ورق فولادی سوراخ دار

نیروگاه های بسیاری در سطح کشور از ورق فولاد فنر سوراخ دار در قسمتهای مختلفی از آن استفاده می کنند.

این ورق همانطور که از نامش مشخص می باشد به صورت پانچ شده است و در آن شیارهایی قرار دارد.

ورق فولاد سوراخ دار از همین ورقهای معمولی ساخته می شود و تنها به وسیله ی دستگاه پانچ بر روی آن انجام می گیرد.

شکلهای این ورق متنوع می باشد و از دایره و بیضی و حتی مستطیل نیز در ساخت آن به کار رفته است.

قیمت ورق فولادی سوراخ دار فنر

سقفهای کاذب برای استحکام زیاد و محکم ماندن نیازمند ورق فولادی سوراخ دار هستند.

نیمکتها باید از مقاومت زیادی برخوردار باشند تا هر شخصی با هر وزنی به راحتی بتواند بر روی آن بنشیند که بهترین گزینه استفاده از ورق فولادی می باشد که تحمل وزن زیادی را دارد.

این نیمکتها بهترین گزینه برای پارکها هستند و به دلیل اینکه در معرض آب و باران قرار دارند بهتر است از نوع فولادی و سوارخ دار آن استفاده شود تا آب بر روی آن جمع نشود.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up