چمن مصنوعی دیواری سفید

چمن مصنوعی دیواری سفید

این محصول مدلهای متنوعی دارد که در ادامه به برسی برخی از انواع آن می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید در انتخاب مدل مورد نظر خود دقیق تر انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید چمن مصنوعی خود را روی چمنی که در زیر نور و اشعه مستقیم خورشید قرار دارد نگهداری کنید، لازم بوده که چمن مصنوعی Goasis Lawn را انتخاب کنید زیرا مقاومت بالای اشعه UV که این محصول در برابر نور خورشید دارد آن را برای چنین شرایطی ایده آل می کند. ویژگی چمن گواسیس این می باشد که تضمین می کند که این دستگاه حداقل تا 11 سال از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. با آراد برندینگ همراه باشید.

چمن مصنوعی دیواری سفید

اگر تمایل به خرید چمن مصنوعی طوسی را دارید؛ بهتر است به فروشگاه های معتبر بروید تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید. چمن پلی پروپیلن از نوع ارزان قیمت این محصول به شمار می رود و این مدل چمن دارای کیفیت و دوام بالایی است و بهتر است در نواحی گرمسیر از استفاده از این این نوع چمن پرهیز کنید. به این دلیل که نقطه ذوب آن در مقایسه با دیگر چمن ها کم است و از این نوع چمن به عنوان پوشش کف فضای سبز زمین بازی و مهد کودک استفاده می گردد. چمن های ساخته شده با نخ Polypropylene از مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار هستند.

چمن مصنوعی دیواری

یکی از مدلهای معروف و پرکاربرد امروزی این محصولات مدل دیواری آن بوده که ارتفاع چمن مصنوعی که با این مدل خواهید داشت حدود 1.48 اینچ است، در حالی که وزن کلی آن 11 پوند استو نکته جالب در مورد این محصول این بوده که اندازه 4 فوت در 6 فوت این چمن مصنوعی آن را برای مناطق کوچک مناسب می کند. علاوه بر این مواردی که گفته شد، این چمن مصنوعی با چگالی بالا، رنگی با 4 مدل مختلف ارائه می دهد که حس نرمی را به شما هدیه می دهد و این از یک ماده پلی پروپیلن با کیفیت بالا ساخته شده است که دارای پشتی لاستیکی است و همچنین این ماده به مقاومت چمن مصنوعی در برابر دماهای بالا کمک می کند و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

چمن مصنوعی دیواری سفید

پشتی لاستیکی که در قسمت زیر این کالاها تعبیه شده است به شما کمک می کند تا به راحتی چمن مصنوعی دیواری را در هر کجا که می خواهید ثابت کرده و یا به کمک چسب مخصوص بچسبانید که این پشتی نیز دارای سوراخهای زهکشی برای خشک کردن و تمیز کردن سریع بوده و الیاف غیر ساینده و غیر جاذب استحکام این چمن مصنوعی را تا حد زیاد و قابل توجهی افزایش می دهد. یکی دیگر از دلایل سرمایه گذاری افراد و تاجران روی این چمن مصنوعی سازگاری بالا با محیط زیست بوده زیرا این ماده مواد سمی و شیمیایی ندارد و برای کودکان و حیوانات خانگی کاملا بی خطر بوده و علاوه بر آن بهترین ویژگی این کالا این بوده که برای نگهداری این چمن مصنوعی نیازی به چمن زنی، کود یا آبیاری و سایر موارد دیگر نیست و به همین دلیل کار با چمنزار Goasis یک کار بدون دردسر برای شما خواهد بود.

چمن مصنوعی سفید

این محصولات را می توان با توجه به تراکم و ارتفاعی که دارند به انواع متنوعی، تقسیم بندی کرد. ارتفاع چمن های مصنوعی صورتی با واحد میلی متر سنجیده می شود. حداقل ارتفاع این چمن ها 10 میلی متر و حداکثر ارتفاع آن ها 50 میلی متر، می باشد. هر چقدر این دو فاکتور بیشتر باشد، با قیمت به مراتب بالا تری در بازار به فروش می رسند. با توجه به این موضوع که این محصول در طیف پر رنگ تا کم رنگقابل تولید است، برای فضا های مختلف باید از چمن مصنوعی صورتی خاص همان فضا، استفاده کرد.بسیاری از مشتریان به قیمت های چمن مصنوعی صورتی توجه بیشتری نشان می دهند. این موضوع تا جایی خوب است که دو فاکتور کیفیت و حس نرمی و زبری را تحت الشعاع قرار ندهد.

چمن مصنوعی دیواری سفید

موارد به کار بردن چمن مصنوعی سفید بسیار گسترده می باشد. این محصول در مکان‌ های گوناگونی نظیر مهد های کودک، مراکز آموزشی و درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به کار بردن چمن مصنوعی سفید در این محل ها علاوه بر منظره زیبایی که در آن فضا به وجود می آورد، حس آرامش بخشی را برای افراد ایجاد می کند و باعث کسب رضایت آن ها می گردد. یکی از موارد کاربردی چمن مصنوعی سفید که این روزها به طور چشمگیری مورد استقبال مردم قرار گرفته است؛ در نظر گرفتن آن در تراس، بالکن یا حیاط منزل می باشد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up