خرید پشم شیشه رولی

خرید پشم شیشه رولی

پشم شیشه در زبان انگلیسی به fiberglass گفته می شود پشم شیشه یک نوع الیاف معدنی مصنوعی که از جنس شیشه ذوب شده با ترکیبی از ماسه و رزین تشکیل شده است و نوعی مانع حرارتی صوتی می باشد الیاف پشم شیشه بسیار ظریف و سوزنی مانند است.

مقدار شیشه استفاده شده در یک رول از پشم شیشه بصورت تقریبی برابر با 10 عدد بطری شیشه بازیافتی می باشد پشم شیشه در دو نوع رولی و تخته ایی تولید می شود.

خرید پشم شیشه رولی

جهت کسب اطلاعات فروش این محصول شما عزیزان می توانید به وب سایت آراد برندینگ مراجعه نموده تا همکاران ما در این بخش شما را بصورت آنلاین در امر خریدی بهتر یاری رسانند یا اینکه می توانید فرم همکاری موجود در سایت ما را پر نموده تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

در صورتی که این یک نوع پوشش آلومینیومی برای پشم شیشه ها محسوب می شود که انواع دیگری از جمله کرافت و فویل متالایز نوعهای دیگر پوشش پشم شیشه می باشند که این پوششها سبب می شود که رطوبت جذب پشم شیشه نشود.

در صورت آتش سوزی از آنها گازهای سمی تولید نمی شود پشم شیشه ها نامهای مختلفی دارند که در صنعت به آن به سبب این که از بازیافت شیشه تولید می شود فیبر بازیافتی نیز می گویند.

خرید پشم شیشه

از پشم شیشه و عایق صوتی کیلویی بیشتر در تولید درب و پنجره upvc دو جداره از مواد استاندارد با الیاف پلی استر استفاده می شود امروزه پشم شیشه بصورتهای مختلفی مطابق با نیاز مصرف کننده با قیمت مناسب برای کاربردهای مختلفی تولید می شود.

مواد اولیه در ساخت پشم شیشه چون: سیلیس به میزان 44 درصد، کربنات سدیم به میزان هجده درصد، فلدسپات به میزان یازده درصد، سنگ آهک به میزان 3 درصد، با ماریم به میزان سه درصد استفاده شده است میزان کیفیت تولید پشم شیشه خوب به میزان کیفیت این مواد بستگی دارد همچنین، نرخ نهایی پشم شیشه به میزان خالصی مواد بکار رفته در تولید پشم شیشه وابسته می باشد.

خرید پشم شیشه رولی

مهم ترین کشورهای خریدار پشم شیشه کیلویی که اقدام به خرید پشم شیشه میکنند، می توان به کشورهای نظیر ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و پاکستان اشاره نمود که صادرات پشم شیشه به این کشورها باعث ارز آوری خوبی برای کشورمان شده است.

در عصر حاضر یکی از الیاف معدنی پرکاربرد پشم شیشه پانلی می باشد که می توانند حرارت بالای 750 درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

به دلیل قیمت مناسب آن در مقایسه با دیگر الیاف مورد استقبال واقع شده است پشم شیشه ها انواع مختلفی دارند که شامل رولی که به آن لحافی فویل دار نیز می گویند تخته ای که نام دیگر آن پانلی نیز می باشد و پشم شیشه ی لوله ای و فله ای می شود.

پشم شیشه رولی

معمولا از پشم شیشه و عایق رطوبتی پارسیک بصورت وسیع در دمای 25 سانتی گراد در انواع پروژه های ساختمانی صنعتی و نیمه صنعتی بکار گرفته می شود پشم شیشه عمده برای خریداران تولیدات صنعتی به صرفه و مناسب تر است معمولا از پشم شیشه در انواع وسایل زیر استفاده می شود:

زیر سقف شیروانی

لوله اگزوز

اجاق گازها

لوله بخاری

یخچال ها

خرید پشم شیشه رولی

امروزه از این عایق کاربردی استفاده های زیادی می کنند که پشم شیشه رولی یکی از آنها می باشد کاربرد پشم شیشه ها متفاوت می باشد که هر کدام از آنها را در محیط خاصی مورد استفاده قرار می دهند.

از آنها در صنعت ساختمان به جهت عایق بودن حرارت، صدا و رطوبت و در کنار لوله ها به جهت گرم نگه داشتن آنها در فصول سرد سال استفاده می کنند از دیگر مزایای آنها این است که به پس از فرسود شدن قابلیت بازیافت دارند در حال حاضر از کاربردی ترین و ملزومات در ساخت ساختمانها پشم شیشه می باشد.

در دنیای امروز و با اهمیت مصرف درست انرژی نیاز به عایقی احساس می شود که پشم شیشه پفکی یکی از آنها می باشد همچنین رولیها نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل بدون پوشش یا لخت، متالایز و آلومینیومی فویل دار و کاغذی می باشد.

از آنجا که بسیار با کیفیت و دقیق تولید می شوند در کاهش هزینه های سوخت تاثیر بسزایی داشته اند شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که فایبرگلاس همان پشم شیه اند و نحوه تولید آنها یکی می باشد در پاسخ باید به شما بگوییم که اگر این مواد با پلیمر ترکیب شود فایبر گلاس تولید می شود.

که ریزه کاریهای بسیاری در ساخت آن وجود دارد که سبب تفاوت این دو می شود ولی در اصل پایه آن پشم شیشه ساختمانی می باشد که باعث تقویت فایبرگلاس می شود.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up