خرید قیر معدنی و پلیمری

خرید قیر معدنی و پلیمری

امروزه برای افزایش مقاومت و استحکام جاده ها و موارد مختلف دیگر از قیر پلیمری اصلاح شده استفاده می شود و کاربرد این نوع خاص از قیر بدون نیاز به حرارت انجام می گیرد و در موارد متعددی برای عایق کاری رطوبتی مصرف می شود.

فروش این محصول توسط عرضه کنندگان معتبر به صورت مستقیم انجام می گیرد و مشتریان می توانند آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

شما خریداران ارجمند جهت خرید مقرون به صرفه این محصول تنها کافیست فرم موجود را پر کنید تا کارشناسان فروش آراد برندینگ با شما تماس بگیرند و اطلاعات مناسب و کافی را در مورد محصولات و قیمت روز آنها را در اختیار شما قرار دهند و شما را برای خرید آسان این محصول راهنمایی کنند، لازم به ذکر است که محصولات سفارش شده نیز در اسرع وقت و با صرف هزینه اندک برای مشتریان ارسال می گردد.

خرید قیر معدنی و پلیمری

رسیدگی مناسب به جاده ها و استفاده از مصالح مناسب و باکیفیت می تواند عمر آنها را به طور چشمگیری افزایش دهد و با کاربرد قیر پلیمری اصلاح شده بدون نیاز به حرارت، به میزان زیادی از هزینه های اضافی جهت تعمیر و بازسازی آسفالت، صرفه جویی می شود، در واقع ساخت و ساز مناسب و باکیفیت باعث افزایش مقاومت جاده ها در برابر شرایط مختلف می شود و ایمنی آنها را افزایش می دهد.

خرید قیر معدنی

همان طور که گفته شد خرید قیر معدنی یا گیلسونایت به منظور راهسازی استفاده می شود این ماده کمک زیادی به اسفالت کردن جاده ها با هزینه ی پایین تر می شود.

تعاریف، ویژگی، و منابع قیر معدنی یا گیلسونایت متفاوت می باشد مواد قیری از نفت به خاطر داشتن منابع زیاد متنوع تر می باشند قیرها به سه منبع قیرهای طبیعی، قیرهای نفتی، قیرهای قطرانی تقسیم می شوند.

در رود بوتینا درشمال شرق یوتا قیرهای طبیعی یافت شده است قیر طبیعی مثل آسفالت طبیعی در آلبفاتیک و آروماتیک محلول می باشد قیر طبیعی در حالت سنگ ماده ای براق، مشکی می باشد و در حالت پودر رنگ آن تیره تر می باشد.

خرید قیر معدنی و پلیمری

از قیر طبیعی می توان برای سوخت در کوره های اهنگری استفاده کرد همچنین قیرهای طبیعی در صنعت کک سازی که برای تولید پود قیر طبیعی و یا پود گیلسونایت کاربرد دارد استفاده می شود کک ماده ای با خالصی بالایی از میزان کربن و بدون خاکستر می باشد به همین علت به راحتی می سوزد.

خرید قیر پلیمری

خرید قیر پلیمری بدون نیاز به حرارت شما میتوانید توسط مجموعه آراد برندینگ با قیمت ویژه و شگفت انگیز به فروش می رسد و شرایط مناسبی را فراهم ساخته ایم تا خریداران این قیر مخصوص در نقاط مختلف کشور بتوانند با هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن را خریداری نمایند زیرا هدف ما جلب رضایت مشتریانی است که قصد خرید قیر پلیمری را در سراسر کشور دارند، جهت بهره مندی از این خرید ویژه، لازم است محصولات مورد نظر در میزان معین ثبت سفارش شوند تا در اسرع وقت و با هزینه مناسب و رضایت بخش برای مشتریان ارسال گردند.

این محصول در شرایط جوی مختلف مانند هوای بسیار سرد و یا حرارت بالای آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار است و کاربرد آن در ساخت جاده ها بسیار عالی می باشد زیرا در برابر حرارت و برودت هوا بسیار مقاوم است و همچنین دارای طول عمر بالایی می باشد، هر چند قیمت قیرهای پلیمری نسبت به قیر معمولی بالاتر است اما در هر صورت استفاده از این محصول به سبب کیفیت عالی و طول عمر بالا، بسیار مقرون به صرفه تر است.

خرید قیر معدنی و پلیمری

نحوه اجرای قیر پلیمری بدون نیاز به حرارت به صورت سرد انجام می گیرد و سرعت انجام کار با این نوع قیر بالا می باشد و می توان بدون نیاز به گرما و با روشهای معمول، آن را به صورت افقی و عمودی به کار گرفت، این نوع قیر در برابر فشارهای منفی و مثبت مقاوم می باشد و با سطوح مختلف چسبندگی بالایی را ایجاد می کند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up