قیمت پوشک شورتی پول آپ

قیمت پوشک شورتی پول آپ

سالها قبل از اینکه انواع پوشک شورتی تولید شود در دهه سی میلادی مدلهای اولیه از پوشکهای امروزی تولید شد و به بازار وارد گردید.

در همان دهه چهل هم یک فرد آمریکایی با استفاده از پرده حمام که از جنس پلاستیک بود یک پوششی برای قسمت خارجی پوشک تولید کرد که بعد از چند سال تحت نام پوشک ضد آب به بازار وارد ‌شد.

شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید کافی است فرم مشاوره ما را که در سایت آراد برندینگ قرار دارد پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند و راهنماییهای لازم در مورد نحوه ثبت سفارش را خدمت شما ارائه نمایند.

قیمت پوشک شورتی پول آپ

در همان سالها یک زن خانه ‌دار در کشور آمریکا یک پوشک یکبار مصرف ساخت که شامل دو تکه بود که قسمت داخلی آن از لایه‌ های کاغذی و پنبه تشکیل‌ شده بود و در داخل یک لایه‌ پلاستیکی قرار گرفته بود.وی توانست بیش ‌از پانصد پوشک یکبار مصرف را به همین ترتیب و با استفاده از چرخ‌ خیاطی خانگی خود تولید کند و به بازار عرضه نماید و بعد از آن هم توانست با یک شرکت قرارداد ببندد و به طور حرفه ای به تولید پوشک بپردازد.

در دهه پنجاه میلادی هم یک کمپانی در آمریکا تحت نام تجاری پمپرز تولید یک نوع پوشک را آغاز کرد و به یکی از موفقترین تولید کننده‌ های پوشاک تبدیل گردید که در حال حاضر هم از این سالانه درآمد زیادی را کسب می کند.

قیمت پوشک شورتی

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت پوشک شورتی در بازار کمی بالا رفته است عده‌ای از مادران به دلیل صرفه جویی در خرید پوشک‌ دیر به دیر اقدام به تعویض آن می کنند که این امر موجب سوختن پای کودک در مجاورت ادرار می ‌شود و گاهاً عفونتهایی را در پای کودکان ایجاد می ‌کند، بنابراین مادران باید حتما توجه داشته باشند که پوشک کودک خود را به‌ موقع تعویض نمایند.

قیمت پوشک شورتی پول آپ

امروز برای بزرگسالانی هم که قادر به کنترل ادرار خود نیستند و یا بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند و قادر به رفتن به دستشویی نمی ‌باشند و افرادی که از نظر جسمی یا ذهنی ناتوان هستند هم از پوشکهای بزرگسال استفاده می ‌شود.

امروزه با توجه به اینکه مادران به راحتی کودک خود بسیار اهمیت می دهند فروش انواع پوشک دکمه درار شورتی در بازار افزایش زیادی پیدا کرده است.

علاوه ‌بر اینکه استفاده از پوشکهای شورتی کار مادران را بسیار راحت کرده ‌است برای بهداشت و سلامت کودک هم بسیار مؤثر و مفید می ‌باشند.

با توجه به اینکه پای کودک به‌ طور شبانه ‌روزی در معرض پوشک قرار دارد اگر جنس آن مناسب نباشد باعث وارد آمدن آسیب به پوست حساس کودک می‌ شود و حتی ممکن است ایجاد عفونت نماید.

بنابراین در هنگام خرید باید حتما از برندهایی خریداری نمایید که جنس آنها متناسب با پوست لطیف کودک باشد.

مجموعه آراد برندینگ سالهاست که در زمینه عرضه با کیفیت ‌ترین پوشکهای شورتی به بازار فعالیت دارد و علاوه ‌بر کیفیت بالا محصولاتی با قیمت مناسب را در اختیار خریداران می ‌گذارد.

پوشک شورتی پول آپ

آرامش یکی از موضوعاتی است که پوشک می تواند به بیشتر خانواده ها ببخشد از این جهت که کودک در هنگام استفاده کردن آن احساس راحتی دارد و با توجه به پیشرفتهایی که در این زمینه صورت گرفته است شما می توانید پوشک شورتی پول آپ را در بازار به ساده ترین حالت ممکن تهیه کنید.

قیمت پوشک شورتی پول آپ

امروزه پیشرفت را در هر عرصه ای می توان مشاهده کرد و در زمینه تولید پوشک نیز این قاعده مستثنا نبوده و شما می توانید مدلهای بسیار بهینه و مناسب آن را در بازار مشاهده کنید همچنین یکی از این مورد پوشک شورتی مای بیبی پول آپ است این پوشک محصول جدیدی است که از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید شده است و قدرت جذب بالای آن به گونه ای است که شما می توانید به راحتی از مزیتهای آن استفاده کنید.

بافت درونی این پوشک بسیار نرم است و از پنبه و کتان بسیار با کیفیت تولید شده است و هنگامی که با بدن کودک برخورد می کند حس خوبی را دست می دهد و نرمی آن حس می شود این پوشک همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم بسیار ساده و راحت قابل تعویض است و این موضوع می تواند برای مادران بسیار قابل اهمیت باشد همچنین این پوشک از لایه هایی تشکیل شده است که علاوه بر تنفس بتواند جذب مناسبی را داشته باشد که به اصطلاح به آن لایه عمودی ضد نشست نیز گفته می شود.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up