قیمت کالسکه بچه مسافرتی

قیمت کالسکه بچه مسافرتی

یکی از  انواع سیسمونیهای نوزادان که دارای دو قسمت به هم چسبیده و یک سبد برای قرار دادن وسایل کودک در زیر آن تعبیه شده است کالسکه دوقلو مسافرتی بچه و تخت نوزاد برقی می باشد که پارچه به کار رفته در آن از جنس ضد آب و دارای رنگبندیهای مختلف متناسب با سلیقه و نیاز مادر  تولید و عرضه می شود. طراحی کالسکه ها به صورتی است که صندلیها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نسبت به کالسکه های تکی و ساده عرص بیشتری دارند و حتی در وزنهای ۱۳ کیلو گرمی هم تولید می شود و شما می توانید حتی آنها را به راحتی در صندوق عقب ماشین و یا کمد جای بدهید.

قیمت کالسکه بچه مسافرتی

شما می توانید از طریق سایت آراد برندینگ وارد لینک ما شوید، اگر می خواهید کالسکه عصایی، مسافرتی و تاشو خریداری کنید، می توانید از طریق آدرس زیر وارد لینک ما شوید و در صورت مشاوره با پشتیبانی ما از طریق شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید.

متریالی که در ساخت این نوع محصول به کار رفته از جنس آلومینیوم مقاوم و با کیفیت می باشد و چرخهایی که در عقب و جلوی آن قرار داده شده است از جنس پلاستیک فشرده و حتی برای نوزادان تازه متولد شده و تا ۴ ساله قابل استفاده می باشد

کالسکه بچه مسافرتی

امروزه یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل کودک برای خانمها و آقایان برای اینکه از آسیب جدی به ستون فقرات آنها جلوگیری شود انواع کالسکه بچه می باشد که امروزه با تکنولوژیهای پیشرفته و انواع زیادی از آنها از جمله مسافرتی، فانتزی با پارچه های متنوع به بازار تولید و عرضه می شود و حتی تا سن ۵ سالگی می توان مورد استفاده قرار بگیرد و والدین برای اینکه کودکان در ماه های اول تولد بدنی حساس و نرمی دارند و در آغوش گرفتن ممکن است باعث اذیت و خستگی شما شود، لذا بهترین راه استفاده از این وسیله کاربردی می باشد تا شما به راحتی بتوانید به خریدهای روزانه و گردش خود برسید.

قیمت کالسکه بچه مسافرتی

یکی از این وسایل کاربردی، کالسکه بچه مسافرتی است. در گذشته حمله کودکان برای مادران بسیار امری دشوار بود و کمک پارچه هایی آن را محکم به پشت خود آویزان می کردند که اولین کالسکه توسط یک معمار انگلیسی به نام ویدیو مکن اختراع شد و بیشتر شبیه گاری بود بعدا توسط شخصی به نام چارلز برتون کالسکه اختراع شد که این کالسکه ها فقط برای نشستن مناسب بود و بیشتر از جنس حصیری بود و با گذشت زمان کالسکه ها از جنس پارچه متقال برزنت، پلاستیک و لاستیک ساخته شدند و نسبت به گذشته حمل کودکان و جابجایی آنها آسان شد. 

قیمت کالسکه بچه

طراحیهای جدید و پیشرفته امروزی که برای کالسکه بچه ساخته شده است، دارای سایبانهای مخصوص کودک می باشد که کودک درون کالسکه در معرض نور آفتاب قرار نگیرد و اذیت نشود و همچنین از آنجایی که مدلهای قدیمی کالسکه بچه دارای اتاقک و یا تشک مسافرتی نوزاد ثابت بود، برخی از کودکان که درون آن قرار می گرفتند تصویری از مادر خود نداشتند و درون آن احساس نا امنی می کردند که از این موضوع مادران نیز ناراحت بودند و برای آنها مشکل ساز بود. طرحهای جدید به گونه ای ساخته شد که امکان چرخاندن تشک به طرف مادر فراهم شده باشد و یا نمونه های بهتر دستگیره را متحرک کرده بود تا بتوان در مقابل کودک قرار گرفت و مادر در جلوی کودک باشد. 

قیمت کالسکه بچه مسافرتی

یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در قیمت کالسکه بچه دارد این است که کالسکه هایی که جدیدا تولید می شوند به صورت تک اتاق، دو اتاق و یا سه اتاق طراحی می شوند که مناسب فرزندان دو قلو، سه قلو و یا بیشتر می باشند، زیرا حمل و نگهداری چند کودک و بچه درون چند کالسکه کار دشواری می باشد و از آنجایی که اغلب موارد مادر تنها می باشد و کسی را برای کمک در رفت و آمدها ندارد باید کالسکه به گونه ای باشد تا این محدودیت مادر را رفع کند. امروزه کالسکه بچه به صورت یک ست چند تکه شامل یک دستگاه کالسکه بچه به همراه آغوش، ننو و کیف نوزاد به تولید می رسد که دارای طرحهای بسیار متنوع و زیبا می باشند که برخی از مدلهای آنها بسیار شیک و جذاب می باشند و از نظر جنس پارچه به کار رفته در این تکه ها تنوعات گوناگونی وجود دارد و مادران و والدین می توانند بر اساس سلیقه و نوع کارکرد و دوام پارچه مدل مورد نظر خودرا انتخاب کنند. 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up