قیمت خرید شیلنگ آب پارچه ای

قیمت خرید شیلنگ آب پارچه ای

لوله در بازار وجود دارد که تو خالی بوده و بسیار منعطف می باشد به این محصولات شیلنگ آب پارچه ای پلاستیکی پی وی سی می گویند که لز آن برای انتقال آب استفاده خواهد شد این محصولات عمدتا ضد اب می باشد یعنی هنگامی که آب از آن عبور می کند نشتی ندارد و کاملا خشک می باشد.

این محصولات در بازار های فروش به صورت متری عرضه می شود که درادامه بیشتر به شرح آن خواهیم پرداخت معمولا از این وسیله برای آبیاری باغات و یا در مصارف دیگر استفاده می شود که دارای سایزهای مختلفی می باشد و در مقالات مرتبط موجود در سایت آراد برندینگ به تفصیل به آنها پرداخته شده است.

قیمت خرید شیلنگ آب پارچه ای

این محصولات به دلیل اینکه در فضای آزاد قرار می گیرد باید دارای کیفیت خاصی باشد تا بتوانند در برابر عوامل محیطی مانند نور آفتاب، سرما، یخ زدگی و… دوام بیاورد از مزایای این نمونه از محصولات می توان به آبیاری کامل درختان همچنین انعطاف پذیری و سبک بودن آن در حمل و نقل اشاره کرد.

از این نمونه محصولات می توان در شستشوی بالکن و فضای داخلی خانه نیز استفاده کرد در واقع می توانیم به نمونه هایی از کاربرد این محصولات اشاره کنیم که در کشاورزی، باغبانی، استفاده شخصی در منازل، صنعتی و… استفاده می شود.

نمونه ای از این محصولات هستند که فقط در یک مکان مورد استفاده قرار گرفته و افرادی که آن را مورد استفاده قرار دادند به کاربرد و استفاده های دیگر آن پی نبرده اند.

خرید شیلنگ آب

امروزه در تولید شیلنگ ها از نخ بین آن ها هم استفاده شده که در انعطاف پذیری و افزایش عمر شیلنگ ها بسیار موثر میباشد. یک شیلنگ خوب و با طول عمر بالا دو ویژگی مهم دارد که در زیر به آن اشاره میشود.

قیمت خرید شیلنگ آب پارچه ای

اشاره کردیم که شیلنگ ها از لایه های متفاوتی تشکیل می شوند از همین رو قیمت خرید شیلنگ آب که تک لایه و شفاف هستند نسبت به دیگر انواع آن ها مناسب تر است.

مقاومت در برابر خوردگی: شیلنگ های ساخته شده از پی وی سی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تغییرات دمایی داشته و استحکام خود را در این شرایط حفظ میکنند.

مقاومت در برابر سوختن: با توجه به این که شیلنگ ها از مواد پایه ی پلاستیکی تشکیل شدن، احتمال آتش گرفتن را دارند اما شیلنگ های پی وی سی نسبت به بقیه از خود مقاومت بیشتری نشان میدهند.

در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که در افزایش طول عمر شیلنگ ها بسیار دخیل هستند. همیشه در فصول سرد و گرم سال از قرار دادن شیلنگ ها در محیط بیرون خود داری نمایید و حتی الامکان در منزل از آن ها نگهداری کنید. بعد از استفاده از آن، آب داخل اش را به طور کامل خارج کرده و به صورت حلقه ای جمع کنید. در صورتی که از شیلنگ های بلند استفاده میکنید برای سهولت در کار میتوانید از دستگاه هایی که در این زمینه تولید شده اند استفاده نمایید.

قیمت شیلنگ آب پارچه ای

نمونه ای از این محصولات در بازار موجود می باشد که برای انتقال مایعات به کار می رود، شیلنگ آب پارچه ای با توجه به مرغوبیتی که دارد از قیمت های مختلفی برخوردار است.

این محصولات نیز دارای تنوع بسیاری می باشند مثلا شیلنگ آب پارچه ای فشار قوی بسیار منعطف بوده و قادر است که فشار بالایی را تحمل کند همچنین در آتش نشانی، آبیاری فضای سبز شهری، آبیاری باغچه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد که ب دلیل فشار بالای انتقال آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت خرید شیلنگ آب پارچه ای

شیلنگ های پارچه ای به دلیل اینکه مقاومت بالایی در برابر فشار دارد از انعطاف پذیری کمتری نسبت به دیگر نمونه های شیلنگ پلاستیکی دارد ضمن اینکه قیمت شیلنگ آب پارچه ای نسبت به سایر نمونه های موجود نیز مناسب تر می باشد.

محصول ذکر شده به دلیل کیفیت بهتر دارای قیمت های بالاتری نسبت به دیگر نمونه های موجود می باشد به همین دلیل از آن بیشتر در صنایع و مکان های بزرگ مانند شهرداری ها استفاده خواهند کرد.

مورد بعدی ضخامت این محصولات می باشد تا در مقابل گرما به راحتی تغییر حالت ندهد زیرا اگر دارای ضخامت کمی نیز باشد در صورت نزدیک شدن به منبع گرما سریع دچار تغییر حالت می شود.

مورد بعدی مقاومت شیلنگ در حین جابجایی و انتقال می باشد زیرا باید به عنوان یک عایق در برابر انتقال جریان الکتریکی عمل کند.

به طور کلی می توان گفت که شیلنگ های پی وی سی از یک مقاومت خاصی برخوردار هستند که به راحتی از بین نخواهد رفت.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up