مراکز فروش گرانول بازیافتی عمده و ارزان

مراکز فروش گرانول بازیافتی عمده و ارزان

گرانول یک محصولی می باشد که در صنایع مختلف برای تولید کالاهای پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد و گرانول بازیافتی یک کالا با قیمت ارزان و وزن کمتر می باشد.

در بازار انواع مختلفی از گرانول بازیافتی پلی اتیلن وجود دارد که همین باعث می شود هنگام خرید با قیمت مختلفی از گرانول بازیافتی پلی اتیلن مواجه شوید گرانولهای بازیافتی پلی اتیلن به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که نوع اول گرانول پلی اتیلن سبک است.

این نوع گرانول یکی از شناخته ترین گرانولهای پلی اتیلن محسوب می شود زنجیره مولکولی تشکیل دهنده پلی اتیلن سبک شاخه دار است به همین علت زنجیره های LDPE به خوبی نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در نتیجه باعث می شود که نیروی ضعیفی میان مولکولها ایجاد شود این نوع گرانول بازیافتی پلی اتیلن به دلیل فشردگی کم از چگالی کمتری برخوردار است و همین چگالی پایین باعث می شود که این نوع پلی اتیلنها بسیار منعطف باشند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

مراکز فروش گرانول بازیافتی عمده و ارزان

نوع دوم گرانول بازیافتی پلی اتیلن بر خلاف پلی اتیلن سبک از چگالی بالایی برخوردار است و زنجیره مولکولی بسیار فشرده ی دارد به همین علت این نوع گرانول پلی اتیلن را سنگین می نامند همه این موارد باعث می شود که گرانول پلی اتیلن سنگین مقاومت کمتری در مقابل ضربه داشته باشد.

آخرین نوع گرانول پلی اتیلن خطی است چگالی این نوع گرانول حتی از گرانول پلی اتیلن سبک هم کمتر است به همین دلیل این نوع پلی اتیلن نسبت به بقیه پلی اتیلنها بسیار منعطف تر است و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شود.

گرانول بازیافتی پلی اتیلن

یکی از ترمو پلاستیکهای که در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است پلی اتیلن نام دارد در صنعت پلاستیک سازی این پلیمر به PE شناخته می شود پلی اتیلن برای تولید بسیاری از محصولات استفاده می شود.

به همین دلیل گرانول بازیافتی پلی اتیلن در صنعت پلاستیک کاربرد بیشتری نسبت به گرانولهای بازیافتی دیگر دارد این نوع گرانول با حذف ناخالصیها و تولید رزین بازیافتی تولید می شود سپس می توانید این گرانولها را با پلی اتیلن تصفیه نشده مخلوط کنید تا شفاف تر شود و در تولید کیسه و لوله به کار ببرید به طور کلی پلی اتیلن بازیافتی رنگ کدرتری نسبت به پلی اتیلن تصفیه نشده دارد.

مراکز فروش گرانول بازیافتی عمده و ارزان

یکی از ساختارهای که پلیمر دارد ساختار گرانول پلی اتیلن است این نوع ساختار پلیمرها را به اصطلاح به نام گرما نرم می شناسند دلیل انتخاب این اسم می تواند این باشد.

زمانی که یک پلیمر با دمای مناسب ذوب و تبدیل به مایع می شود پس از گذشت مدت زمان کمی دمای این پلیمر پایین می آید و دوباره منجمد می شود کلمه گرانول به هیچ گونه ماده یا مواد خاصی اشاره نمی کند و دلیل استفاده از این کلمه تنها می تواند این باشد که این مواد تولید شده ظاهر گلوله ای شکل دارند.

در حقیقت ماده تشکیل دهنده گرانول می تواند هر چیزی باشد اما زمانی که به شکل گلوله های ریز در بیاید به آن گرانول می گویند در نتیجه گرانول پلی اتیلن زمانی به وجود می آید که ماده پلی اتیلن تبدیل به گلوله های کوچک شود در بازار انواع زیادی از گرانولهای بازیافتی وجود دارد که هر کدام از آنها قیمت و کیفیت مختلفی دارد بهتر است برای خرید فروشگاهی را انتخاب کنید که معتبر باشد.

همان طور که قبلا گفته شد اگر گرانول بازیافتی کیفیت بالای داشته باشد هیچ فرقی با گرانول دست اول ندارد و نمی توان آنها را با یکدیگر تشخیص داد برای همین اگر برای خرید دنبال یک شرکت معتبر می گردید که کیفیت گرانولهای بازیافتی تولید شده اش بالا باشد می توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

فروش گرانول بازیافتی

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در زمینه تولید محصولات پلاستیکی فعالیت می کنید و می خواهید مواد اولیه مصرفی خود را به راحتی تهیه نمایید، بهتر است که با بازار فروش گرانول بازیافتی مراجعه کنید.

مراکز فروش گرانول بازیافتی عمده و ارزان

معمولاً کارخانه هایی که در زمینه فروش گرانول بازیافتی فعالیت می نمایند در هر هفته حجم مشخص از این نوع گرانولها را تولید می کنند و به نمایندگیهای فروش این محصول در بازار عرضه می کنند تا مشتریانی که قصد خرید عمده گرانول بازیافتی را دارند بتوانند به راحتی محصولات مد نظر خود را تهیه نمایند.

گرانول بازیافتی از محصولاتی است که در صنعت پتروشیمی به شکل دانه های ریز تولید می‌ شود و برای مصارف متعدد ذوب می گردد، در واقع پلیمرها که درون دستگاه مخصوصی به نام اکسترودر قرار می‌ گیرند ذوب می شوند و شبیه به دانه های کوچک از کاتر آن خارج می گردند که با آنها گرانول می گویند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up