خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ اصفهان

خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ اصفهان

ما می خواهیم در این مقاله شما را با مقوا ایندربرد رنگی طرح دار خیلی بزرگ و کاربردهایش بیشتر آشنا نماییم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول کافی است تا ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید و یا به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید از این رو می توانید خریدی مناسب و با اطلاعات کافی داشته باشید.

خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ اصفهان

جالب است این نکته را بدانید که کشور چین یکی از بزرگترین تولیدکننده مقوا پشت طوسی و مقوا ایندربرد است که در بسته بندی مواد غذایی ودارویی آن را به کار می گیرد.

شاید اسم ایندل برد نیز تا به حال به گوشتان نخورده باشد اما اسم دیگر این مقوا می باشد به دلیل جدید بودن آن کمتر نام آن را شنیده اید اما باید این نکته را بدانید که این محصول مصرف بسیار بالایی در صنعت بسته بندی دارد و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

شما می توانید با توجه به محصول مورد نظر خود که می خواهید آن را بسته بندی کنید آن را در انواع و ابعاد متفاوت سفارش دهید.

این محصول دارای پروانه بهداشت و استاندارد می باشد و برای موارد و مصارفی که از نظر بهداشتی از حساسیت بالایی برخوردار است مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید این محصول را در هر سایزی که می خواهید از سایت ما سفارش دهید ما سعی کرده ایم تا با استفاده از به روز ترین روش و تکنولوژی این محصول را برای شما متقاضیان با بهترین و بالاترین کیفیت تولید کرده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای در بازار به عرضه برسانیم تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

خرید مقوا ایندربرد

قطعا نمی دانید که یکی از ویژگیهای این مقوا که موجب شده است تا متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد این است که بسیار بهداشتی است علاوه بر بهداشتی بودن نیز از مقاومت بسیار زیاد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که این امر موجب می شود تا این محصول ترک نخورد و آسیب نبیند از این رو به راحتی می توان وسایل حساس و شکستنی را در آن قرار داد تا از آن محافظت نمود.

بسیاری از تولیدیهای مواد دارویی و آرایشی بهداشتی از کارتن مقوایی برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند از این رو باید بدانید که رنگ این مقوا سفید است و گاهی اوقات به طوسی نیز تمایل دارد.

خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ اصفهان

نکته ای بسیار جالب و مهم که در هنگم خرید مقوا ایندربرد باید به آن توجه داشته باشید این است که این مقوا به دلیل سختی که دارد در هنگام استفاده و قرار گرفتن در دستگاه های چاپ برای چاپ کردن خراب نمی شوند و به راحتی اشکال به صورت واضح بر روی آن چاپ می شوند این امر موجب آن شده است که شرکتهای بسته بندی از طرفداران این محصول به حساب آیند و از آن در فرایند بسته بندی مواد تولیدی خود استفاده نمایند.

همانطور که گفته شد این مقوا باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در هنگام بسته بندی مواد مشکلی برایتان به وجود نیاورد جالب است بدانید که این محصول را به جای مقوای پشت طوسی نیز مورد استفاده قرار می دهند.

نکته ای که باید در هنگام خرید این محصول توجه کنید آن است که هرچه مقوا روان تر و بهتر باشد چاپ در آن به راحتی و بهتر صورت می گیرد و جوهر بر روی آن بهتر و پر رنگ تر قرار می گیرد از این رو نوشته ها واضح تر و با کیفیت تر خواهند بود.

از خصوصیات ظاهری این مقوا این است که ساختاری سفت و محکمی دارد که معمولا از آن در تهیه جعبه های با کیفیت بالا استفاده می کنند.

مقوا اشتنباخ اصفهان

فعالیتهای صنعت کاغذ در اکثر شهرهای ایران با پیشرفتهای چشمگیری همراه بوده است که در این میان تولید کنندگان کاغذ گلاسه و مقوا اشتنباخ در اصفهان این محصولات را در انواع مختلفی به تولید می رسانند و با وجه به نیاز مشتریان آنها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ اصفهان

در مدلهای مختلف مقوا اشتنباخ اصفهان میزان مشخصی کتان و سایر مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و یکی از مدلهای این مقوا به صورت روغنی تولید می شود که برای انجام کارهای هنری، برخی از بسته بندیها و برای نقاشیهای رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرند.

یک مدل دیگر از مقوا اشتنباخ که امروزه کمتر تولید می شود مقوا بدون بافت می باشد که مناسب طراحیهای هنری و نقاشیهای آبرنگ و غیره می باشد.

اما پر طرفدار ترین نوع این مقوا که برای کارهای بسیار متنوعی استفاده می شود دارای بافت ریز و غیر اسیدی می باشد که از آن برای تهیه و چاپ انواع سربرگ، بروشور، کارت ویزیت و غیره می باشد که برای کارهای هنری مختلف و نقاشی با آبرنگ و گواش نیز مناسب می باشد و قابلیت چاپ با پرینترهای لیزری و جوهر افشان را دارد.

مقوا اشتنباخ با توجه به مدل، سایز، تعداد، رنگ، ابعاد و کارکرد از قیمتهای مختلفی برخوردار می باشد و هر کدام از این مقواها دارای قیمت خاص خود می باشند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up