دوربین مداربسته بیسیم یزد

دوربین مداربسته بیسیم یزد

دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم از محبوب ترین برندهای بازار سری جدید دوربین های پیشرفته است که برای نصب در منزل فروشگاه محل کار ،کارخانه و انبار مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین مداربسته که درسایت آراد برندینگ به تفصیل صحبت شده است به خاطر سایز کوچک که دارد به راحتی در هر محلی قابل نصب می باشد.اندازه دوربین مداربسته بسیار کوچک است و وزنی حدود ۲۳۵ گرم دارد.

مجموعه اینترنتی ما از بزرگترین مراکز توزیع و فروش دوربین مداربسته در سطح کشور است که این محصول را به صورت مستقیم با قیمت خرید مناسب خدمت خریداران و مشتریان عزیز در سراسر کشور ارسال می نماید.

در مجموعه ما انواع دوربین مداربسته 4 5 1 مگاپیکسل با کیفیت های مختلف به فروش می رسد. دوربین مداربسته یک مگا پیکسل از دوربین های پرفروش در بازار است،که فیلم ها و تصاویر را به صورت یک مگاپیکسلی خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. کیفیت بالای این دوربین مداربسته به همراه قیمت ارزان و آن باعث شده است و سطح فروش بسیار بالایی برخوردار باشد. این دوربین را می توانید در انواع پایه دار و سقفی خریداری کنید.

دوربین مداربسته بیسیم یزد

کلیه محصولات و دوربین های مداربسته در مجموعه فروشگاهی ما دارای ضمانتنامه و گارانتی چند ساله است که باعث اطمینان خاطر خریداران و مشتریان عزیز می گردد.

همچنین دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسلی از دوربین های محبوب در بازار فعلی می باشد که در پکیج های چندتایی و یا به صورت تک به فروش می رسد. افرادی که قصد ایجاد امنیت بیشتر در منزل و یا محل کار خود را دارند معمولاً از دوربین های مداربسته ۴ مگاپیکسل استفاده می کنند.

این دوربین از بهترین برندهای معتبر در بازار تامین شده است و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید دوربین های مداربسته ۴ مگاپیکسلی نمایید.

نسل جدید دوربین های مداربسته قادر به تشخیص چهره و هویت افراد می باشد از این رو امکان نظارت و امنیت را با توجه به نیاز شما را برآورده می سازند.

دوربین مداربسته بیسیم

بسیاری از مردم برای برقراری امنیت خود به دنبال خرید دوربین مدار بسته ای هستند که نصب راحتی داشته باشد و نیازی به سیم کشی نداشته باشد.

با اندکی تحقیق در می یابند که دوربین مداربسته بیسیم یا وایفا بهترین گزینه برای آنها می باشد.

این دوربینها را به دو دسته تقسیم می کنند:

دوربین مداربسته بیسیم یزد

نوع اول دوربین مدار بسته بیسیم است که نیازی به دستگاه مرکزی ندارد و بدون دستگاه مرکزی کار می کند و و به کمک وایفا به وایرلس متصل می شوند و تصویرها را در کل شبکه پخش می نماید.

نوع دوم دوربین مداربسته ای است که نیاز به اتصال به دستگاه مرکزی دارد و برای ذخیره سازی تصویر باید دستگاه مرکزی به صورت بیسیم اتصال یابد تا اطلاعات در هارد دیسکی که در دستگاه مرکزی بیسیم قراردارد ذخیره شود.

دوربین مداربسته یزد

مراکز بسیاری هستند در شهر یزد که بر روی دوربین مدار بسته کار می کنند نصب دوربین یکی از موارد مهم و ضروری برای همه افراد می باشند همه ما در منزل خودمان احساس راحتی و امنیت داریم و اگر زمانی اتفاق بدی پیش بیاید یا دزدی به خانه بیاید.

جدا از ناراحتی برای اشیا ربوده شده در خانه خود احساس نا امنی و ناراحتی داریم و نقطه امن ما خراب شده است در آن زمان اگر شما در اطراف خانه خود دو یا چهار دوربین مدار بسته پیچی در خانه لازم می باشد تا وقایعی که در خانه خود اتفاق می افتد را ببینیم و خیالمان راحت باشد.

دوربین مداربسته بیسیم یزد

شما به عنوان صاحب آن کسب و کار باید از ساعت ورود و خروج و عملکرد آنها مطلع باشید و از آسیبهایی که قرار است به کسب و کارتان وارد شود اگر کارمندتان کم کاری می کند اگر افراد دزد و مشتری نما به محل کار شما می آیند با دوربین مداربسته یزد ببینید و مطلع باشید و از آنها جلوگیری کنید اینگونه کسب و کار بسیار موفقی خواهید داشت و کارمندان بهتر و مشتریهای بهتری که به شما اعتماد دارند و همینطور احساس امنیت بیشتری در محیط کار شما دارند.

باعث نگهداری از مال و اموال شما می شود و باعث کشف جرم و جلوگیری از آن می شود و باعث این می شود در محل کارتان کارمندان درست و وظیفه شناس داشته باشید و افراد صادق و درست در محل کارتان بمانند و پوشش دهنده کامل هستند به گونه ای که نقطه کوری باقی نمی گذارند طوری نصب می شوند که دید کامل به خانه یا محل کارتان داشته باشید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up