فروش روغن سویا خام

فروش روغن سویا خام

کلیه روغن های سویا تصفیه شده و روغن آفتابگردان خام و تصفیه شده با کیفیت تضمین شده و مطابف با استاندارد و آنالیز های آزمایشگاهی معتبر از بندر امام خمینی و کارخانه های تولید کننده عرضه و با رقابتی ترین قیمت ها در بازار به فروش می رسند. آزمایش های مربوط به کنترل کیفیت روغن این شرکت در آزمایشگاه های معتبر و زیر نظر مستقیم اداره استاندارد صنایع غذایی انجام می شود و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. این مجموعه ها به عنوان سازمان های و آزمایشگاه های همکار با کارخانه های روغن کشی و تصفیه روغن همکاری مداوم داشته اند. المان هایی که در این آزمایشگاه مورد بررسی قرار می گیرند شامل موارد زیر می شوند.

فروش روغن سویا خام

این شرکت بازرگانی روغن سویا تصفیه شده را با بهترین آنالیز و کاملا مناسب برای تولید روغن سویا اپوکسی شده با بهترین قیمت و از کارخانه های تولید کننده بسیار معتبر مانند مارگارین، کاخانه روغن نباتی غنچه و گلبهار پارسیان در تناژ بالا به فروش می رساند. در تولید بسیار از رنگ ها و پوشش های صنعتی مصرف روغن به طور فزاینده ای در سراسر جهان در حال افزایش است. پیشنهاد این شرکت دانش بنیان تولیدی و بازرگانی استفاده از روغن سویا تصفیه شده ای است که رنگ آن استاندارد بوده و از کارخانه غنچه، مارگارین یا گلبهار پارسیان است. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

فروش روغن سویا

کیفیت روغن نباتی سویا تصفیه شده در کارخانه روغن نباتی غنچه به نسبت سایر کارخانه های تولید کننده از درجه مطلوب و بالایی برخوردار بوده و این موضوع را به راحتی می توان از حجم درخواست های خرید انواع روغن سویا تصفیه شده و آفتابگردان تصفیه در این کارخانه، متوجه شد. قیمت فروش عمده روغن سویا تصفیه شده فله، منظور از فروش عمده روغن سویا تصفیه شده یا روغن آفتابگردان تناژ بالای 25 تن است که در مورد مصرف این روغن رقمی ناچیز می باشد. از آنجایی که تولید کارخانجات روغن نباتی در روز عددی بالای 1000 تن می باشد، ماشین های حمل فله بر نیز به صورت 26 تنی تولید شده اند. قیمت های انواع روغن در روز های گذشته تا حد زیادی کاهش داشته و بر اساس پیش بینی های انجام شده تا پایان شهریور ماه مجددا قیمت های فروش توسط کارخانه ها افزایشی خواهد شد.

فروش روغن سویا خام

یکی از پر مصرف ترین این روغن در سراسر دنیا روغن سویا تصفیه شده است. رشد کامل این گیاه به مدت 1 سال بوده و تا ارتفاع 80 تا 120 سانتی متر رشد می کند تا بتواند لوبیایی با کیفیت و ارزش غذایی بالا تولید نماید. فروش روغن سویا تصفیه شده 16 کیلوگرمی عمده با بهترین قیمت و 150 تن روغن سویا خام به همراه 75 تن روغن آفتابگردان وینترایز تولید شده در کارخانه غنچه با بهترین قیمت و رقابتی ترین شرایط به صورت یکجا به فروش می رسد، شروع ثبت درخواست خرید از روز شنبه آینده خواهد بود. کیفیت روغن سویا تصفیه شده در کارخانه غنچه، این روز ها روغن های گیاهی مانند روغن سویا تصفیه شده، روغن آفتابگردان، روغن کانولا، روغن ذرت و روغن کتان به محصولاتی جدا نشدنی از جیره غذایی انسان در سراسر دنیا بدل شده است و این موضوع توجه به کیفیت تولید این روغن ها را بیش از پیش حائز اهمیت نموده است.

روغن سویا خام

این محصول بهترین گزینه برای پلاستیسایزر ها و استابیلایزر های پلاستیکی است. این محصول رنگ زرد بسیار ملایمی داشته و استفاده های بی شماری در تولید انواع PVC دارد. همانطوری که گفتیم روغن طبیعی سویا تصفیه شده و مشتقات آن از جمله دسترس پذیرترین و مقرون به صرفه ترین روغن های نباتی با استفاده های فراوان صنعتی است. از سال های دور این روغن برای تولید انواع آلکید رزین ها مورد استفاده قرار می گرفته است که در Carrier Solvent ها حل شده تا بتوانند رنگ ها و پوشش های روغنی مرغوب تولید نمایند.

فروش روغن سویا خام

روغن سویا اپوکسی شده از جمله پر مصرف ترین کالا ها در صنایع پلاستیک و دسترس پذیر ترین روغن صنعتی بر پایه گیاهی است که از ترکیب روغن سویا خام تصفیه شده با اکسیژن در حضور هیدروژن پراکسید و فرمیک اسید و استیک اسید است. ESO یا روغن سویای اپوکسی شده در حجم بسیار بسیار بالا و با قیمت بسیار پایین نسبت به سایر مواد شیمیایی صنعتی در دسترس عموم است. این روغن به دلیل قیمت پایان و خاصیت زیست تخریب پذیری اش جایگزین بسیار مناسبی برای پلاستیسایزر فتالئات و دیوکتیل فتالئات یا روغن DOP در صنایع مختلف است. این محصول با خواص شگفت انگیزی که دارد به راحتی می تواند در صنایع مختلفی مانند Functional Fluid، عطر ملایم و درزگیر ها استفاده شود.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up