فروش بلوک فوم دار مازندران

فروش بلوک فوم دار مازندران

امروزه اکثر مهندسان ساختمان و کسانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت بلوک سفالی فوم دار می باشند.

قیمت بلوک سفالی به کیفیت و خلوص مواد اولیه به کار رفته در تولید و تهیه آن بستگی دارد.

بلوک سفالی در اکثر کارخانجات از خاک رس به همراه ماده آهک تهیه می شود و در اکثر مراحل ساختمان سازی از آن استفاده می کنند.

مشتریان عزیزی که تمایل به خرید این کالا به همراه چسب بلوک دارند می توانند داخل سایت آراد برندینگ مقدار و یا تعداد مورد نظر خود را وارد کرده و به راحتی ثبت سفارش نمایند.

فروش بلوک فوم دار مازندران

همچنین تمامی مشتریانی که این بلوکها را در مقدار بالا و به صورت عمده خریداری نمایند می توانند از تخفیف ویژه برخوردار شده و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند.

از این بلوک در دیوار و سقف استفاده شده و باعث می شود اگر فردی بخواهد توسط دریل جهت آویزان کرد لوستر و سوراخ کردن سقف اقدام نماید به راحتی بتواند این کار را انجام داده و لوستر را توسط رولپلاک به آسانی به سقف نصب کند.

داخل بعضی از این بلوکها یک لایه فوم وجود دارد که تولیدکنندگان با قرار دادن این فوم در لایه میانی بلوک آن را عایق می کنند و استفاده از این بلوک فوم دار موجب می شود تا در فصل سرما حرارت داخل خانه به بیرون نرفته و گرما بیشتر در خانه حفظ شود از طرفی با این کار موجب می شود انرژی کمتری مصرف شود.

فروش بلوک فوم دار

در اکثر مصالح فروشیهای مناطق مختلف قیمت فروش بلوک فوم دار تقریبا مشابه بوده و نوسانات قیمت برای این کالا در بازار بسیار کم می باشد و آن مقدار از تفاوتهای موجود در قیمت بلوک فومدار به دلیل وجود افراد واسطه می باشد.

فروش بلوک فوم دار مازندران

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

تولید این بلوکها بسیار سخت بوده و نیاز به مهارت خاصی دارد زیرا اگر تایم در کوره قرار گرفتن بلوک کم یا زیاد شود موجب تغیرات منفی در میزان کیفیت بلوک شده و رضایت مشتریان را از دست می دهد.

بعضی از این بلوکها توسط دستگاه های وارداتی ساخته شده و همین موجب می شود آنها از قیمت بالاتری برخوردار باشند از طرفی در گذشته این بلوکها را به صورت دستی تولید می کردند.

در گذشته که هنوز استفاده از دستگاه های صنعتی به این شدت زیاد نشده بوده است از روش قالبی استفاده می کردند.

بلوک فوم دار مازندران

امروزه در بازسازی و ساخت انواع ساختمانها از بلوک سقفی استفاده می شود یکی از تولید کننده و پخش کننده انواع بلوکهای مختلف با قیمت مناسب در استان مازندران می باشد به دلیل فروش عمده این محصول با قدمت از خواستار زیادی برخوردار می باشد مواد تشکیل دهنده این محصول از جمله: آب، شن، ماسه و سیمان می باشد در ابعاد مختلف و بسیار با کیفیت تولید و عرضه می شود.

از فرآورده های مهم و مورد تایید با دانه های سبک بلوک فوم دار مازندران می باشد به دلیل وزن نه چندان سنگین و حمل و نقش آسان از این قطعات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش بلوک فوم دار مازندران

بلوک از اجزاء مهم در ساخت و ساز و کسب رونق و در آمد می باشد در این مجموعه از بلوکهای برتر ذکر می شود برای کسب اطلاعات مفید و ارزشمند با ما همراه باشید اصولا در شمال از بلوک برای ساختمان و خانه های ویلایی بکار می رود به دلیل رطوبت فراوان و جو هوایی جغرافیایی از رطوبت زیادی می باشد بلوک در سایزهای متنوع سبک و سنگین می باشد و اکثرا در ساخت و ساز ویلاهای شمال و در طراحی زیبا سازی به کار می رود.

بدین رو استان زیبای مازندران یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین بلوک هبلکس فوم دار می باشد می توانید به صورت آنلاین از بلوکهای متنوع این کالا در ابعاد و رنگهای مختلف ذیدن کنید در جهت اطلاعات و مشاوره رایگان برای مصالح ساختمانی درجه یک با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به این سایت مراجعه کنید چراکه مشاوران و کارشناسان خبره این مجموعه شما را از بلوکهای سنتی و مدرن در طرحهای متنوع و پر کاربرد آشنا خواهند کرد.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up