قیمت انجیر خشک شیراز

قیمت انجیر خشک شیراز

انجیر خشک یک میوه های خشک بسیار خوش ‌طعم و مرغوب است که با اینکه انرژی بسیار زیادی دارد اما کالری آن در پایین ‌ترین حد ممکن است که باعث چاقی نمی شود و افرادی که رژیم غذایی دارند و قصد دارند لاغر شوند بهتر است که روزانه چند عدد به صورت ناشتا انجیر مصرف کنند باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد و چربی اضافه بدن را دفع می کند و در مدت زمان کوتاه می توانید به وزن ایده آل برسید برای عضله سازی در ورزشکاران هم بسیار گزینه عالی است و افرادی که بدنسازی کار می ‌کنند می‌ توانند در رژیم غذایی انجیر مصرف انجیر کنند تا به سفت شدن عضله و ایجاد ماهیچه در بدن آنها کمک کنید.

 مهمترین ویژگی مصرف انجیر خشک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بیماریهای مختلف جلوگیری می ‌کند و می ‌توانید با مصرف انجیر خشک برای تقویت گلبولهای سفید بدن کمک کرده و بدن در مقابل بیماریهای سرطانی و بیماریهای قلبی و عروقی مقاومت کرده و از بروز این بیماریها در بدن پیشگیری می کند ضمن اینکه مزایای دیگری نیز برای این خشکبار بی نظیر بیان شده است که شما عزیزان و علاقه مندان می توانید با مطالعه مقالات ما در سایت آراد برندینگ از آنها اطلاع یابید.

قیمت انجیر خشک شیراز

برای اینکه بتوانید انجیر خوش طعم و مرغوب به شیراز را خریداری کنید راه های مختلف وجود دارد اما در اینجا یک راه بسیار مطمئن پیشنهاد می کنیم آن هم خرید از سایت ما است که در اینجا در اختیارتان قرار می دهیم شما کافیست به سایت مراجعه کرده و انواع مختلف انجیرها ببینید و انجیر که مناسب سلیقه و بودجه شما می باشد را انتخاب کرده و وجه آنرا پرداخت نمایید و فرم خرید را پر کنید پشتیبان شرکت ما با شما تماس می گیرد و سفارش شما ثبت می نمایید و بهترین نوع انجیرهای را که بافت بسیار نرمی دارد و هیچ گونه کثیفی، شکستگی، کرم خوردگی در آن وجود ندارد را در بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن خریداری می کنید.

انجیر خشک شیراز

انجیر سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها است که می تواند برای درمان و پیشگیری از برخی بیماری ها بسیار مفید باشد انجیر خشک می تواند یک میان وعده بسیار مفید باشد.

قیمت انجیر خشک شیراز

انجیر خشک به عنوان جایگزین قهوه بو داده و آسیاب شده است. در کشورهای مدیترانه ای انجیر کم عیار به الکل تبدیل می شود انجیر خشک شیراز به عنوان طعم دهنده برای لیکور و تنباکو استفاده شده است.

بعضی از انجیر خشک ها را برای تولید مربا و شربت انجیر استفاده می شود، همچنین از کنسانتره انجیر خشک در صنایع غذایی استفاده های فراوانی می شود استفاده های دیگر انجیر خشک روغن دانه: دانه های خشک حاوی 30٪ روغن ثابت حاوی اسیدهای چرب: اولئیک، 18.99٪. لینولئیک، 33.72٪; لینولنیک، 32.95٪; پالمیتیک، 5.23%؛ استئاریک، 2.1 8%; آراشیدیک، 1.05%، این روغن خوراکی است و می توان از آن به عنوان روان کننده استفاده کرد.

قیمت انجیر خشک

اگر می خواهید از یک خوراکی بی نظیر و مقوی برای سم زدایی بدنتان استفاده نمایید بهتر است انجیر خریداری کنید، برای آگاهی از قیمت انجیر خشک به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه ها و سایتهای معتبر اینترنتی مراجعه نمایید و لیست قیمت محصولات را درخواست نمایید، تا بتوانید در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نموده و بتوانید مورد استفاده قرار دهید.

در طب سنتی از انجیر به عنوان میوه ای با طبع گرم و تر یاد می شود که با استفاده از آن می توانید به مراتب میزان ناراحتیها و مشکلات موجود در بدنتان را کاهش دهید، انجیر سرشار از آهن بوده و با ویتامین سی که دارد از بروز بسیاری از ناراحتیها جلوگیری کرده و به تحکیم لثه ها و استخوانها کمک به سزایی می نماید، این میوه سیاه رنگ که داخلش به رنگ قرمز است خاصیت ملینی دارد و یکی از روشهای از بین بردن یبوست می باشد.

قیمت انجیر خشک شیراز

در زمینه قیمت انجیر خشک نیز باید خدمت تان عرض کنیم که با توجه به حجم تولید مناسبی که در حال حاضر در کشور وجود دارد شما می توانید این محصولات را با بهای بسیار مقرون به صرفه ای خریداری نموده و از آن استفاده نمایید.

شما می توانید با استفاده از آن روده های خود را از انواع آلودگیها پاکسازی نمایید و از نباشت سموم در بدن جلوگیری نمایید، فقرآهن و مشکل کم خونی را شما می توانید با استفاده از این میوه طبیعی در دراز مدت برطرف نمایید و چنانچه مشکل دیابت و یا افت قند خون دارید می توانید از این محصول برای رفع کاهش ناگهانی قتد خون به طور چشم گیری جلوگیری نمایید، انجیر قوای جسمی و جنسی را تقویت می بخشد و از تضعیف بدن جلوگیری می نماید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up