قیمت سوند و پنس هموستات دندانپزشکی

قیمت سوند و پنس هموستات دندانپزشکی

برای مراقبتهای بهداشتی و اجرای استریل به صورت اصولی در صنایع، آزمایشگاه ها و مراکز پزشکی از اتوکلاو استفاده می شود.

Autoclave (به انگلیسی) دستگاهی است که از بخار تحت فشار برای نابودی تمامی باکتریها ویروسها قارچها اسپورها که روی مواد یا تجهیزات دندانپزشکی قرار دارند استفاده می کند.

تمامی این موارد همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز گفته شد از لحاظ زمانی بسیار کوتاه است و بین 1 تا 60 دقیقه قابلیت تنظیم دارد. این مدل استریل کردن که به استریل گرم شهرت دارت به طور کارآمد حرارت را به مواد منتقل کرده تا رطوبت موجود در بخار ساختار پروتئین باکتری و اسپور را تخریب کند.

قیمت سوند و پنس هموستات دندانپزشکی

کاربرد اتوکلاو در پزشکی برای استریل با روش گرم بسیار زیاد است. علاوه بر این محصول از روشهای دیگر برای مثال استریل سرد هم می توان برای میکروب کشی لوازم استفاده کرد.اما در موارد بهداشتی، اصطلاح اتوکلاو معمولا برای توصیف استریل با بخار گرم استفاده می شود.

اصل اولیه و اساسی در دستگاه اتوکلاو، استریل انواع لوازم، مواد و تجهیزات با بخار است.

انواع مواد و تجهیزات با قرارگیری در فضای درست با قرار گرفتن در معرض بخار پرفشار و دما بالا در زمان مشخص استریل می شوند.

پنس هموستات دندانپزشکی

یکی از ملزومات برای انواع جراحیهای فک و لثه پنس هموستات دندانپزشکی بوده که توسط پزشکان از مراکز معتبر اقدام به خرید آن کرده و در مصارف خود به کار می برند.

بسیاری از افراد از بیماریهای لثه ای رنج می برند و برای بهبودی و رهایی از آن به پزشک مراجعه کرده و مورد معالجه و گاهی جراحی قرار می گیرند که یکی از تجهیزات مورد استفاده پنس هموستات بوده و سهولت را برای پزشک و بیمار فراهم می کند.

معمولا از ابزار و پک جراحی استریل خاصی در دندانپزشکی و جراحیها استفاده شده که بایدد از مدلهای خوش دست آن استفاده کرده که برای بیمار ایجاد حساسیت نکند و همچنین می توان آن را در بسیاری از جراحیها استفاده کرد.

پنس هموستات برای کشیدن دندان نیز کاربرد داشته و می تواند برای برداشتن استخوانهای ریز از درون دندان استفاده کرده و با توجه به تنوع آن می توان برای قرار دادن پانسمان دندان نیز به کار ببرید.

قیمت سوند و پنس هموستات دندانپزشکی

برخی از پزشکان برای معالجه دندان نیز از این گیره استفاده کرده و نمونه هایی از پنس هموستات دندانپزشکی بوده که با توجه به شرایط دهان و دندان بیمار انتخاب شده و با استفاده از شماره گذاری نوع و عدد آن مشخص می شود.

برخی از دندانها دارای ریشه بوده و باید به وسیله نمونه ای منحصر به فرد از این پنس خارج شود و دندان را استریل نمایید.

کارخانه های بسیاری در زمینه تولید انواع پنس پزشکی فعالیت داشته که این محصول را با توجه به نیاز جامعه تهیه و تولید کرده و روانه بازار کرده تا مورد استفاده در اتاقهای عمل گیرد.

این تولیدکنندگان این محصول را با مواد اولیه درجه یک و دستگاه های منحصر به فرد به تولید می رسانند و توجه اغلب خریداران را به خود جلب نموده است.

قیمت سوند و پنس دندانپزشکی

اگر چه سوندها دارای آناتومی بسیار ساده ای می باشند ولی بدون وجود این سوندها تشخیص بسیار دشوار می شود با اینکه انواع سوند و پنس دندانپزشکی در همه فروشگاه ها موجود می باشد اما شما اگر این محصولات را از طریق سایت ما خریداری نمایید می توانید در خرید خود نیز سود کنید و سود زیادی را بدست آورید.

لازم به ذکر است که بگوییم سوندها از مهمترین قطعات دندانپزشکی به حساب می آیند که در امور مختلف مرتباط با این حرفه مورد استفاده قرار می گیرد از جمله به هنگام کاشت نگین دندان دائمی با وجود این محصول می توان به انواع مختلف آن پرداخت و هر محصولی که نیاز شما است را خریداری کرد.

قیمت سوند و پنس هموستات دندانپزشکی

سوندها اگر نباشند نمی توان تشخیص درست و قطعی را اعلام نمود این محصول یکی از مهمترین ابزارها می باشد که جنس آن گاه از فولاد و گاه از استیل می باشد که در هر دوحالت نیز در برابر رطوبت مقاوم بوده و می تواند به خوبی مقاومت خود را نشان دهد که در قیمت سوند و پنس دندانپزشکی تاثیر گذار است.

شما عزیزان برای تهیه هر مورد از این نوع محصولات در اندازه ها و شکلهای تفاوت با ما می توانید در ارتباط باشید و بهترین نوع این محصولات را با کیفیت زیاد از سایت ما می توانید خریداری نمایید ما به شما این امکان را می دهیم که با خرید غیر حضوری تا میزان زیادی از حجم مبلغ اضافی شما در هنگام پرداخت نیز کم می شود و شما با خیال راحت می توانید این محصولات را خریداری کنید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up