قیمت یونیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

قیمت یونیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

در سال های اخیر مراکز مختلفی در داخل کشور اقدام به تولید و عرضه سرسوزن و پنس دندانپزشکی آوا کرده اند. تقاضا برای خرید این محصول، بسیار افزایش یافته است.

شرکت ما، مرجع فروش این سرسوزن است و همیشه با قیمت بسیار مناسبی محصولات خود را به فروش می رساند. مجموعه ما، با توزیع مستقیم این سرسوزن سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته است. سفارشات شما را در هر کجای ایران که باشید، در اسرع وقت به دستتان می رسانیم.

در ادامه رنگ بندی سرسوزن دندانپزشکی بر اساس سایز را بیان می کنیم. این محصول همانطور که درسایت آراد برندینگ نیز گفته شد در رنگ ها و اندازه های مختلفی تولید می شود و هم چنین دندانپزشک با توجه به موقعیت از سرسوزن مناسب استفاده می کند. این محصول از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است و برای تزریق بی حسی و عمل های جراحی دندان از این کالا استفاده می کنند سرسوزن خاکستری از متریال مرغوبی تولید شده می باشد و هم چنین طول سوزن آن حدود ۲۵ میلی متر است.

قیمت یونیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

این محصول یکی از پرکاربردترین سرسوزن های دندان پزشکی می باشد. سرسوزن زرد رنگ ایرانی، مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است و طول سوزن آن بلندتر می باشد و حدود ۳۵ میلی متر است. کشورهای حاشیه خلیج فارس از خریداران اصلی این محصول هستند. این محصول، به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. شرکت ما، به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع سرسوزن و یونیت دندانپزشکی فعالیت می کند.

تمامی محصولاتمان پلمپ شده هستند، هم چنین این محصول را به صورت عمده به کشورهای خارجی صادر می کنیم. سرسوزن ck ject را با قیمت باورنکردنی به فروش می رسانیم. هزینه ترخیص کاری در مجموعه ما، بسیار ارزان تر از مراکز دیگر می باشد‌. این محصول ارزش گمرکی کمی دارد و شما مشتریان عزیز به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

قیمت یونیت دندانپزشکی

لازم به ذکر می باشد که این یونیتها به نسبت کارایی بسیار بالا و سیستم پیشرفته ای که دارند همواره از قیمت بسیار مناسب ولی تقریبا بالا برخوردار بوده و افراد متخصص به راحتی می توانند یونیت دندانپزشکی را در مدل و سبکی که نیاز دارند با یک قیمت معقول خریداری نمایند.

این یونیتها دارای اسپیتتون یا ظرفی است که در کنار صندلی دندانپزشکی قرار می گیرد تا بتوانید در طول این فرآیند بزاق را بشویید و ترشح کنید. که در این حالت، کاپ کاسپیدور با چینی ساخته شده، قابل جابجایی و دستگاه اتوکلاو می باشد و باید به این مورد نیز اضافه کنیم که شیر آب قابل جدا شدن است تا بتوان آن را به روشی بسیار ساده تر تمیز کرد.

قیمت یونیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

همچنین دارای یک سیستم آسپیراتور بوده که یک لوله کوچک است که برای مکش بزاق جمع شده در دهان یا ذرات کوچک حفره استفاده می شود که در قیمت یونیت دندانپزشکی تاثیرگذار است و هر دو سیستم آسپیراسیون و کاسپیدور در مورد راست دستها در سمت چپ صندلی قرار می گیرند و اگر چپ دست باشند برعکس همچنین اگر به تجهیزات دندانپزشکی دودست و چپ علاقه دارید، می توانید گزینه های موجود در این مقاله را بیابید.

پدال در یونیت دندانپزشکی برای فعال کردن چرخش ابزارهای مختلف، به عنوان مثال تنظیم صندلی یا فعال کردن گروه آب، عمل می کند که در مدل SD 150 پدال پیشرونده است و از طریق پتانسیومتر میکروموتور را کنترل می کند.

دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

برای مراقبتهای بهداشتی و اجرای استریل به صورت اصولی در صنایع، آزمایشگاه ها و مراکز پزشکی از اتوکلاو استفاده می شود.

Autoclave (به انگلیسی) دستگاهی است که از بخار تحت فشار برای نابودی تمامی باکتریها ویروسها قارچها اسپورها که روی مواد یا تجهیزات دندانپزشکی قرار دارند استفاده می کند.

تمامی این موارد از لحاظ زمانی بسیار کوتاه است و بین 1 تا 60 دقیقه قابلیت تنظیم دارد. این مدل استریل کردن که به استریل گرم شهرت دارت به طور کارآمد حرارت را به مواد منتقل کرده تا رطوبت موجود در بخار ساختار پروتئین باکتری و اسپور را تخریب کند.

قیمت یونیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

کاربرد اتوکلاو در پزشکی برای استریل با روش گرم بسیار زیاد است. علاوه بر این محصول از روشهای دیگر برای مثال استریل سرد هم می توان برای میکروب کشی لوازم استفاده کرد.اما در موارد بهداشتی، اصطلاح اتوکلاو معمولا برای توصیف استریل با بخار گرم استفاده می شود.

اصل اولیه و اساسی در دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی، استریل انواع لوازم، مواد و تجهیزات با بخار است.

انواع مواد و تجهیزات با قرارگیری در فضای درست با قرار گرفتن در معرض بخار پرفشار و دما بالا در زمان مشخص استریل می شوند.

بنابراین همانطور که مشخص است 4 پارامتر اصلی استریل بخار، فشار، زمان، دما دستگاه اتوکلاو پزشکی می تواند اشغال فضای مناسب و کم بر روی میز با این 4 پارامتر برای استریل انواع لوازم کاربردی باشد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up