خرید ماکارونی شکل دار رنگی

خرید ماکارونی شکل دار رنگی

برخی از مواد غذایی مانند ماکارونی شکل دار همانطور که درسایت آراد برندینگ اشاره شد خواص بسیار بالایی دارد که همین دلیل باعث خرید و فروش بالای ماکارونی شکل دار به صورت عمده شده است که با بهترین قیمت روز می توانید آن را خریداری خواهند کرد.

بدن انسان قادر به تامین تمام ویتامین ها نمی باشد به همین علت باید در برنامه ی غذایی خود غذا هایی قرار دهد تا این ویتامین ها از طریق آن غذا ها دریافت شود.

خرید ماکارونی شکل دار رنگی

ماکارانی یکی از بهترین غذا ها بوده که در جهان از آن استفاده می شود و ارزش غذایی ماکارونی به آردی است که از آن تهیه می شود.

تفاوت آرد سمولینا با آرد ساده در این است؛ آرد سمولینا از گندم دوروم تهیه می شود که نسبت به آرد ساده دارای پروتئین و ارزش غذایی بالاتری می باشد.

خرید ماکارونی شکل دار

یکی از مواد غذایی محبوب و خوشمزه در لیست غذا های خانگی افراد، ماکارونی می باشد که با خرید و فروش عمده ماکارانی شکل دار و مصرف آن به صورت مداوم باعث تامین انرژی در روز شما خواهد داشت که می توانید یک روز خوبی را سپری کنید.

با ماکارونی شکل دار می توانید یک غذای بی نظیر با گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه، گوجه، رب، پیاز، قارچ، نمک، زردچوبه و فلفل درست کنید.

اول از همه باید در یک ماهیتابه پیاز هایی که به صورت نگینی خورد کرده اید را تفت دهید و بعد از کمی طلایی شدن فلفل دلمه های نگینی خورد شده را اضافه کنید تا با هم تفت داده شوند.

گوشت را روی آن ها ریخته و بعد از دو دقیقه زرد چوبه را اضافه کرده و کامل مواد را سرخ کنید و بعد از اماده شدن باید گوجه را رنده کرده و به مواد اضافه کرده و بعد از چند دقیقه رب گوجه را اضافه کنید و مخلوط کنید.

خرید ماکارونی شکل دار رنگی

در آخرین مرحله نمک را اضافه کرده و چند قطره آب به مواد خود اضافه می کنید تا 5 دقیقه با هم خوب پخته و ترکیب شوند.

برای پخت ماکارونی بعد از خرید ماکارونی شکل دار، باید اول آب را درون قابلمه ریخته و صبر می کنید تا به نقطه جوش برسد و در آب آن کمی آبلیمو و زردچوبه اضافه کنید تا بعد از ریخته شدن ماکارونی درون قابلمه طعم خوبی گرفته و باعث می شود ماکارونی ها به هم نچسبیده و رنگ خوبی بگیرد.

زمان پخت ماکارونی بستگی به دقیقه ی درج شده روی پاکت آن دارد که طبق همان قوانین باید پخته شود و بعد از پخت آن، ماکارونی ها را آبکش کرده و در قابلمه ریخته و مواد را با آن ترکیب می کنیم و می گذاریم نیم ساعت با هم پخته شوند.

ماکارونی شکل دار رنگی

لازم به ذکر است از انواع مواد اولیه جهت پخت وتهیه ماکارونی شکل دار رنگی می توان به موادی همچون: ماکارونی شکل دار رنگی یک بسته، گوشت چرخ کرده، پیاز، سیب زمینی، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، رب گوجه فرنگی، آب، روغن مایع، آبلیمو، کنجد و مقداری جعفری تازه اشاره کرد که پس از آماده سازی این مواد می توان آن را به شکل ساده زیر تهیه و نوش جان کرد.

طرز تهیه وپخت ماکارونی شکل دار رنگی بدین صورت است که در مرحله اول: ابتدا یک قابلمه ر ا برداشته و میزان آب مورد نیاز را در آن ریخته و یک قاشق غذا خوری نمک و آبلیمو را اضافه کرده بگذارید تا آب بجوش آید سپس ماکارونی شکل دار رنگی انتخاب شده را داخل آب جوش ریخته و بگذارید تا به مدت 15 دقیقه در آب جوش قرار گیرد به طوری که نیمه آماده شود سپس آن را آبکش کرده و با مقدار کمی آب سرد شستشو داده تا کمی از لعاب آن کم شود.

خرید ماکارونی شکل دار رنگی

در مرحله دوم: ماهیتابه را برداشته مقداری روغن مایع داخل آن ریخته و پیاز خرد شده را داخل روغن اضافه کرده و بگذارید تا کمی سرخ شود سپس گوشت چرخ کرده را به همراه ادویه های نام برده به پیاز اضافه کرده تا سرخ شود و بعد از این مرحله رب گوجه فرنگی را به مواد اضافه کرده و در آخر یک لیوان آب به مواد اضافه کرده تا سس مایه ماکارونی آماده شود.

در مرحله سوم: جهت ته دیگ ماکارونی شکل دار رنگی از سیب زمینی حلقه شده استفاده می شود که به همراه مقداری نمک و کنجد آن را ته قابلمه چیده و سپس ماکارونی را به همراه مایه ماکارونی به صورت لایه لایه ریخته و درب قابلمه را با یک دم کش محکم کرده و با حرارت ملایم بگذارید تا به مدت یک ساعت دم بکشد.

در مرحله آخر، ماکارونی آماده شده و آن را جهت سرو بر سر سفره می آورند و آن را به همراه جعفری و دیگر چاشنیهای غذایی نوش جان می کنند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up