قیمت قفل کتابی ایتالیایی

قیمت قفل کتابی ایتالیایی

یکی از قدیمی ترین انواع تجهیزات امنیتی که در ابتدا ساختاری ساده داشتند اما امروزه کمی پیچیده و ایمن تر شده اند قفلهای کتابی هستند که در سایت آراد برندینگ به تفصیل مورد بحث قرار گرفته شده است نمونه های ایتالیایی آلمانی و چینی آن در بازار به وفور پیدا شده و خریدار می تواند دسترسی آسانی به آنها داشته باشد.

قیمت قفل کتابی ایتالیایی

همانطور که گفته شد سابقه استفاده از قفلهای کتابی برای بالا بردن امنیت درب فلزی ساختمانهای مسکونی تجاری و غیره بسیار طولانی است و هنوز هم نزد مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تقاضا برای خرید آنها بالا است به ویژه آنکه قفلهای کتابی خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند احساس آرامش خاطر را برای استفاده کنندگان آن فراهم کنند.

قفل کتابی ایتالیایی

با مراجعه به بازار و بررسی مدلهای متنوع متوجه می شویم قفل کتابی ایتالیایی از حسن شهرت بالاتری برخوردار بوده و با ضمانت نامه های معتبری از سوی فروشندگان به خریدارن عرضه می شوند که دلیل آن کیفیت بالای متریال سازنده و طراحی منحصر به فرد و اصولی چنین قفلهایی است.

برای آشنایی بیشتر با انواع قفلهای کتابی بد نیست اگر توضیح کلی درمورد فرم کلی و اجزای تشکیل دهنده آن ارائه شود که اولین موضوع شکل ظاهری قفل است به طوریکه هموراه مکعب مستطیل ساخته و در بدنه اصلی از یک سیلندر میله ای برای گیر انداختن زبانه ها و قفل شدن استفاده می شود.

شیوه کار بسیار آسان است زیرا جابه جا شدن سیلندرها موجب قفل کردن و یا باز شدن مجموعه شده و از ضریب امنیت بالایی هم برخوردار می باشند از سوی دیگر راهکارهای متفاوتی برای باز و بسته کردن چنین قفلهایی در نظر گرفته می شود که استفاده از کلید متداول ترین آنهاست.

قیمت قفل کتابی ایتالیایی

برخی از قفلهای کتابی کلیدی برای باز و بسته کردن ندارند بلکه از طریق سیستم برقی و یا حتی وارد کردن رمز می توان آنها را باز کرد که شیوه هایی مبتکرانه و ایمن تری محسوب می شوند.

نکته مهم بعدی جنس بدنه قفل کتابی ایتالیایی است که حتما باید از فولاد مقاوم و ورق ضد زنگ و یا برنج باشد تا هیچ انبر و یا وسیله فلزبری نتواند آن را در هم شکند از سوی دیگر کلیدهای داخلی قفل به سه مدل ساده کامپیوتری و یا در شکل چهارپر طراحی می شوند در مواردی از روکش مقاوم با قابلیت ضد اسیدی برای بدنه اصلی و کلیدهای داخلی استفاده می کنند تا قوی ترین مواد شیمیایی هم نتواند عامل تغییر شکل و فرم قفل باشند.

قیمت قفل کتابی

هر وسیله ای که در دنیای امروزی ساخته می شود و قابلیت تجارت را دارا می باشد، برای آن یک قیمت مخصوص در نظر گرفته می شود که این امر در مورد قفل کتابی و درب ضد سرقت هم صدق می کند و قیمت این وسیله با توجه به نوع آن و مقدار هزینه های به کار رفته برای ساخت وسیله مشخص می شود.

قفل های کتابی موجود در بازارهای داخلی امروزه دو نوع ایرانی و خارجی را تشکیل می ‌دهند که از نقطه نظرهای گوناگون مانند کیفیت یا اندازه دسته بندی می شوند و هر دسته از آنها دارای قیمت خاص خود می باشد و معمولاً قفلهای بزرگتر دارای قیمتهای بیشتری می باشند و مدلهای کوچک تر ارزان تر هستند.

به علاوه باید بدانید که هرچه برند مورد نظر معتبرتر و شناخته شده تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

قیمت قفل کتابی ایتالیایی

کیفیت این محصول اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت قفل کتابی می باشد و برخی از برندها واقعا از نظر کیفی، گونه‌ ای برتر می باشند و نه تنها ایمن تر هستند، بلکه از ساختار پیشرفته تر و مجهزتری هم برخوردار می باشند، به همین علت این نوع از قفلها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

معمولا نوع ایرانی کالاها قیمت های ارزان تری دارند و هر چند از کیفیت خوبی برخوردار می باشند، اما خرید آنها از نظر اقتصادی گزینه مناسب تری است، بنابراین به شما توصیه می شود که برای داشتن یک خرید ارزان قیمت، نوع ایرانی این وسایل را که جزو برندهای برتر هستند، انتخاب کرده و تهیه کنید.

لازم است که فروشندگان لیست قیمت قفلهای کتابی خود را به همراه جزئیات مربوط به هر وسیله در اختیار فرد خریدار قرار بدهند تا خریدار پیش از اقدام به تهیه این وسیله بتواند مدلهای مختلف آن را بررسی کرده و مناسب ترین نوع آن را از نظر اندازه، کیفیت و قیمت انتخاب کرده و تهیه کند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up