قیمت گوشواره بچگانه طلا فانتزی

قیمت گوشواره بچگانه طلا فانتزی

یکی از اقلام بسیار زیبا و چشم نوازی که در تهیه و خرید سرویسهای طلا می توانید آنها را مشاهده نمایید گوشواره و انگشتر بچگانه می باشد که در میان خانمها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و البته قیمت سرویس شما کمی بالاتر خواهند برد حال انتخاب شماست که می تواند به این هدیه گران بها ارزش بیشتری را ببخشد برای مثال در صورتی که صورت فرزندتان گرد است ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از گوشواره های توپی شکل استفاده نماید این زیورآلات در عین اینکه ظاهری شبیه به مروارید را برای کودک تان تداعی می کنند به راحتی با صورت آنها هماهنگ شده و با آنها ست می شوند.

C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (23).jpg

یکی از برجسته ترین نکاتی که باید برای قیمت گوشواره بچگانه ایده آل برای فرزند تان به آن توجه نمایید این است که خیلی بلند نباشد این موضوع باعث می شود که یا گوش دخترتان به جای گیر کند و آسیب ببیند یا اینکه گم شود به همین منظور این نکته را فراموش نکنید.

موضوع بعد در خصوص وزن و سنگینی و البته رنگ طلای خریداری شده شماست به این صورت که سعی کنید تا وزن گوشواره مورد نظرتان از یک مثقال کمتر باشد همان طور که می دانید پوست نوزادان حساس و لطیف است بنابراین نباید وزن زیادی را به قسمت نرم گشو شان آویزان نمایید.

گوشواره بچگانه طلا

هنگامی که می خواهید برای فرزند خود یک گوشواره بچگانه طلا را تهیه کنید حتماً باید قبل از آن به یک سری نکات در مورد سوراخ کردن گوش توجه بفرمایید که بهتر است آن را در نزد پزشک و در یک مکان معتبر انجام دهید تا گوش کودک دچار عفونت و حساسیت نشود.

از آنجایی که نوزادان در سنین پایین تر دارای لاله گوش نازک تری می ‌باشند و پوست آنها حساس تر است بهتر است که گوشواره زیبا و مناسب برای آنها انتخاب نمایید که بسیار سبک باشد و گوشهای شان را با مشکل روبرو نکند.

C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (24).jpg

در گذشته اغلب از گوشواره بچگانه طلا و حلقه ای و دستبند طلا استفاده می شد که امروزه انواع مدلها از طرحهای قلب، ستاره، گربه و یا هر موجود دیگری گرفته که حتی برخی از آنها به صورت رنگی و جذاب نیز می باشند.

گوشواره های مخصوص کودکان با گوشواره های بزرگسالان متفاوت می باشند و مخصوص با نوع گوش و بدن آنها طراحی شده ‌اند زیرا راحتی، سبکی و جنس آنها برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد و همچنین سایز گوشواره های مخصوص کودکان و نوزادان بسیار کوچک تر می باشد و معمولاً در پشت آنها از بستهای کوتاه تری استفاده شده است.

در گذشته اغلب از گوشواره های حلقه ای و دستبند طلا استفاده می شد که امروزه انواع مدلها از طرحهای قلب، ستاره، گربه و یا هر موجود دیگری گرفته که حتی برخی از آنها به صورت رنگی و جذاب نیز می باشند.

گوشواره بچگانه فانتزی

اگر به‌ دنبال خرید آنلاین گوشواره بچه‌گانه فانتزی در مدلهای بسیار زیبا و مختلف با طرحهای جذاب هستید می ‌توانید این کار را از سایتهای معتبر فروش این اکسسوری انجام دهید این گونه خیال شما بابت خرید یک قطعه اکسسوری با کیفیت و راحت می ‌باشد.

C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (14).jpg

یکی از مسائلی که در ساخت و تولید گوشواره بچگانه فانتزی زیاد به چشم می ‌خورد انواع قلابی و اصلی آن می ‌باشد.

استقبال شدید از طرف قشر زنان و کودکان باعث شده تا این محصول توسط تولید کنندگان به ‌صورت گسترده ‌ای تولید شود.

قیمت گوشواره ‌های فانتزی و انگشتر زنانه بستگی به نوع جنس، طراحی و اندازه آن با یکدیگر بسیار متفاوت می ‌شود برای مثال گوشواره‌ های طلا از سایر انواع مدلها گرانبهاتر و با ارزشتر می ‌باشد.

گوشواره ‌های نقره در جایگاه دوم و گوشواره ‌های سایر دیگر در رده‌ های بعدی قرار دارند.

امروزه به ‌علت گرانبها بودن جنس طلا استفاده از انواع بدلیجات آن به ‌صورت گسترده‌ ای در بازارهای فروش مورد استقبال قرار گرفته ‌است و تولیدکنندگان اقدام به تولید انواع فانتزی آن کرده‌ اند که ازنظر ظاهری تفاوت چندانی با نوع طلا و یا نقره ‌ای آن ندارند و فوق ‌العاده باکیفیت و درجه یک به‌نظر می ‌رسند به ‌همین دلیل بازار بسیار پر رونقی دارند اکسسوریها به ‌صورت معمول در تیپ و استایل افراد بسیار تاثیر گذار هستند که گوشواره یکی از آنها می ‌باشد.

گوشواره ‌های بچه‌گانه توسط تولیدیهای داخلی و خارجی ساخته می‌ شود برای مثال تولیدات کشور ایتالیا و تولیدات کشور ترکیه با یکدیگر بسیار متفاوت می ‌باشند و طرحهای هر کشور قابل شناسائی است زیرا از یک نوع برند و طلا و بوده ‌است همانطور که قبلاً گفتیم گوشواره ‌ها بنا بر طبق مدل، لباس و شنیون موی سر و ظاهر فرد نیز باید به ‌درستی انتخاب شوند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up