قیمت ریش تراش خط زن هلندی

قیمت ریش تراش خط زن هلندی

آنکارد بودن و صورت اصلاح شده و مرتب یک ویژگی مهم در مورد آراستگی کلی آقایان است که نیازمند داشتن یک ریش تراش با ورق استیل قوی است و همانطور که می دانید سرعت رشد موی ریش و در کل موهای زائد صورت و اطراف سر در آقایان بالا بوده و اگر فقط چند روز موهای زائد و ریش خود را شیو نکنند از نظر ظاهری ژولیده و بهم ریخته می شوند و از این رو داشتن یک ریش تراش قوی خواسته هر مردی است.

قیمت ریش تراش خط زن هلندی

با توجه به زندگیهای پر مشغله امروزی و کمبود وقت، بسیاری از آقایان زمان خالی و کافی برای اینکه مرتب به آرایشگاه بروند و صورت خود را اصلاح و آراسته کنند ندارند و به همین خاطر امروزه برای هر فردی داشتن یک ریش تراش قوی لازم است و این ریش تراش باید با سرعت، دقت، یک دست و بدون جا گذاشتن مو صورت فرد را اصلاح کند.لازم به ذکر در این مجموعه قیمت ریش تراش بسیار مناسب می باشد و ریش تراش درجه یک باید قوی باشد و مو را به خوبی و تا حد نیاز مخاطب اصلاح کند و علاوه بر آن به راحتی و در زمان کوتاهی کند نشود و جنس بدنه آن نیز مقاوم و محکم باشد تا در اثر ضربه یا آسیبهای احتمالی سریعا نشکند و باید اقرار کرد با توجه به متنوع بودن برندهای ریش تراش و تنوع مدلهای امروزی یافتن ریش تراشی که تمامی این ویژگیها را داشته باشد چندان راحت نمی باشد. با توجه به اینکه امروزه تولید کننده های بسیاری در حال تولید و عرضه انواع ریش تراش و ماشینهای موزر در بازار می باشند و برخی افراد نمونه های تقلبی را روانه بازار کرده اند لازم است هنگام خرید ریش تراش حتما به مراکز فروش قابل اعتماد مراجعه کرده و از برندهای شناخته شده و مطمئن خریداری کنید.

مدل ریش تراش خط زن و صفرزن

در این مطلب انواع اصلی ریش تراش را برای شما شرح دهیم، توجه داشته باشید که امروزه بیش از 10 مدل از این ابزار در سازوکارهای گوناگون و با ویژگیهایی خاص نظیر ریش تراشهای خط زن و صفرزن در بازار عرضه می شود، اما هدف ما این خواهد بود که تنها دسته بندی کلی از این ابزار را به شما معرفی کرده و معرفی مدلهای تخصصی آنرا در مقالات دیگر انجام دهیم.

اولین نوع ریش تراش مدل دواری است، این نوع از محصولات دارای سه یا چهار تیغه منعطف هستند که مقطعی گرد دارند، این تیغه های دورانی بر روی یک سطح می چرخند و هنگام ورود موهای صورت به داخل، آن را برش داده و قطع می کنند.

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo.jpg

برای افرادی که پوستشان دارای دانه های ریز بسیار یا جوش و آکنه است نیز این مدل مناسب نبوده، زیرا محافظی برای این ناهنجاریهای پوستی ندارد و می تواند به آنها آسیب زده و سطح پوست را خراب کند.

همچنین انواع ریش تراش را می توان از نظر منبع تغذیه نیز تقسیم بندی کرد، در این حالت نیز دو نوع ریش تراش خط زن باتری خود و شارژی وجود دارد که هر دو مزایا و معایب خود را دارند. افرادی که معمولا در محیطهای بیرون از خانه و در شرایط خاص فعالیت می کنند و یا افرادی که قصد سفر به طبیعت را دارند بهتر است از انواع باتری خور این محصولات استفاده کنند، زیرا با همراه داشتن چند باتری می توان حتی در شرایطی که به برق دسترسی ندارید از این ابزار استفاده کنید. همچنین برای افرادی که قصد دارند ریش تراش را در خانه استفاده کنند می توان مدلهای شارژی را پیشنهاد کرد، این مدلها از پرداخت هزینه اضافی برای باتری جلوگیری می کند و با توجه به دسترسی دائمی به برق که در خانه وجود دارد هیچگونه مشکلی برای استفاده از آن بوجود نخواهد آمد.

ریش تراش چینی

یکی از غولهای اقتصادی که در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی بسیار کارآمد است، کشور چین می باشد، با توجه به این مسئله می توان گفت ریش تراش چینی نیز جز محصولاتی است که عمده بازار فروش این کالا را به خود اختصاص می دهد فقط یک نکته اساسی در خرید این نوع محصول این است که دقت کنید ریش تراش با کیفیت چینی خریداری کنید.

قیمت ریش تراش خط زن هلندی

مارک و سازنده های متنوعی از محصولات حذف موی زائد در بازار موجود است که بدون شک کیفیتهای متنوعی دارند اما می توان گفت یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن، ریش تراش هلندی و ژیلت زنانه تهران می باشد که مارک شناخته شده ی فیلیپس را شامل می شود. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از دیر باز از ریش تراش استفاده می شده است که تا به امروز شکل و شمایل جدید و پیشرفته تری به خود گرفته اند به طور کلی در بازار دو نوع ریش تراش وجود دارد، ریش تراش دستی و ریش تراش برقی. ریش تراس دستی: این نوع ریش تراش، در واقع شکل ابتدایی تر از این وسیله هستند که اغلب دارای دسته پلاستیکی و یک یا چند تیغ درون قاب پلاستیکی می باشد که از آنها با عنوان ژیلت نیز یاد می شود.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up