ورق آلومینیوم مشکی تبریز

ورق آلومینیوم مشکی تبریز

از دیگر استانهایی که از آن یاد شد آذربایجان شرقی و مخصوصا مرکز آن شهر تبریز است، ورق آلومینیوم رنگی در شهر تبریز از آنجایی که مردم این شهر ذوق بسیاری در ساخت خانه هایی زیبا دارند بسیار مرسوم است، عمده این ورقهای در سطوح بیرونی خانه مسکونی به منظور زیبا سازی نمای آن استفاده می شود.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3-6-e1659341165335.jpg

پتانسیل بالای دیگری که شهر تبریز در این حوضه دارد عرضه صادراتی ورق آلومینیوم تبریز این محصولات است از آنجایی که این شهر در نزدیکی مرز شمالی ایران قرار دارد، مقصد بسیار مناسبی برای ترنسفر این محصولات به سایر کشورها از جمله ترکیه است و حتی می توان از طریق کشور ترکیه محصولات ایرانی را برای سایر کشورهای اروپایی ترنسفر کرد، از همین رو تجار این شهر می توانند نگاه ویژه ای به این محصولات به منظور عرضه صادراتی داشته باشید.

 در نظر داشته باشید با توجه به جنگهایی که گریبان گیر مناطق شرقی اروپا شده است قیمت کامودیتیهایی نظیر آلومینیوم در این کشورها بسیار بالا رفته و علاوه بر آن این محصولات کمیاب شده اند، لذا در این شرایط است که تقاضای بالای می تواند فرصت مناسبی برای آغاز تجارتی پرسود باشد. اما باید در خرید این محصولات به نکاتی توجه داشت که اولین و مهمترین آن کاربری مدنظر خود مشتریان است، خریدار باید قبل از خرید ابتدا کاملا مشخص کند که قصد دارد محصول را در چه محلی از ساختمان و به چه منظوری نصب نماید، همچنین باید ابعاد مورد نیاز خود را بصورت کامل مشخص کرده تا در هنگام خرید ارائه دهند.

ورق آلومینیوم مشکی

از صفحات فلزی بسیار سبک که به خاطر رنگ خاص و ویژگیهای آن در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد ورق آلومینیوم رنگی مشکی است که کاربردهای فراوانی دارد. ورق آلومینیوم رنگی نوعی ورق فلزی است که تمام  ویژگیهای مربوط به فلز آلومینیوم همچون سبکی و ضد زنگ بودن را دارد و به دلیل فرایند تولید و آنادیزه شدن، همچنین نوع رنگ آمیزی کارآمد این نوع ورقها، ویژگیهای جدید و پیشرفته ای به آنها اضافه شده که دلیل اصلی محبوبیت و به کارگیری این ورقها در صنایع مختلف است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\aluminum_foil-e1659341063855.jpg

از آنجایی که سطح ورق آلومینیوم مشکی رنگی  صاف و صیقلی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارد از آن در دکوراسیون قسمت بیرونی ساختمان به عنوان نما استفاده می شود.

طرح و رنگ ورق آلومینیوم رنگی به سفارش و سلیقه مشتری طبق استانداردهای لازم طراحی و ساخته می شود، استانداردی که برای کد گذاری رنگهای ورق آلومینیوم رنگی به کار می رود به عنوان استاندارد رال شناخته می شود و براساس آن طرح و رنگ ورقها به صورت سفارشی طراحی و اجرا می شوند. ورقهای فلزی آلومینیومی جنس الکترواستاتیک دارند و در کوره به صورت پیشرفته رنگ آمیزی می شوند و رنگ آنها با دو تریم مات و براق وجود دارد. ورق آلومینیوم رنگی مشکی با گذشت زمان کهنه نمی شود و ساییدگی و خوردگی پیدا نمی کند، همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف و اشعه نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. پوشش رنگی ورقهای آلومینیومی باعث می شود بتوان به راحتی از آنها در محیطهای مرطوب مانند درب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد بدون آنکه خوردگی و زنگ زدگی اتفاق بیفتند. 

خرید ورق آلومینیوم

همانطور که گفته شد قیمت ورقهای کامپوزیت بستیگی به ضخامت پوسته خارجی کامپوزیت که از جنس آلمینیوم می باشد دارد در نماهای ساختمانی از ورقهای کامپوزیت با ضخامت کلی 4 استفاده می شود.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\scale_1200-2022-08-11T152239.725.jpg

نکته بعدی که خرید ورق آلومینیوم  این محصول تاثیر می گذارد کیفیت ان می باشد استفاده از رنگ Pvdf که شامل رنگهای پلی استر و دبل پلی استر می باشد از کیفیت بالایی در برابر اشعه های مضر و همچنین خورشید یرخوردار می باشد. ورق الومینیوم کامپوزیت در مراحلی شامل آماده سازی، روکش کردن، کامپوزیت و نهایی سازی تولید می شود که در این بخش به انها می پردازیم. آماده سازی در مرحله اماده سازی هرگونه گرد و غبار و الودگی را از سطح ورق پاکسازی و سطح ورق را از اکسید نواری که خاصیت چسبندگی را افزایش می دهد می پوشانند.

روکش کردن در مرحله روکش کردن کیفیت محصول را مورد برسی و ارتقا  می‌دهند و در این مرحله به منظور کیفیت حفظ ظاهر تجهیزات مجهزی وجود دارد که عملیات  آماده‌سازی را با دقت زیر نظر می‌گیرند و بعد از آن ورقها به داخل کوره‌ های حرارت انتقال داده می‌شود قرار گرفتن ورقها در کوره به‌منظور بالا رفتن کیفیت روکشها در برابر مقاومت آتش و انعطاف ‌پذیری ورق می ‌باشد. کامپوزیت در این مراحله  ورقها توسط خط تولید اتوماتیک گرمایی صاف و هموار شده و همچنین قدرت و دوام ورقها  افزایش یافته است همچنین ورقهای آلومینیومی در قسمت جلو و پشت با چسبهای قوی و محکم به ورق مورد نظر چسبانده می‌شود. نهایی سازی در مرحله اخر طول و عرض ورقهای اماده شده را بر اساس استانداردهای مربوط برش داده و سطح انها را صاف و صیقلی می کنند.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up