استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی
  1. خانه
  2. /
  3. رپورتاژ آگهی
  4. /
  5. آراد برندینگ
  6. /
  7. استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی

استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی

استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی

 استارتاپ‌ها شرکت‌های کوچک، جوان و نوپایی هستند که عموماً از یک ایده‌ی ناب شکوفا می‌شوند و در بستر فناوری شکل می‌گیرند و رشد می‌کنند که شما نیاز به شناخت برخی از این مشاغل دارید.

قیمت یخچال دوقلو

همان طور که مستحضر هستید قیمت یخچال دوقلو یا یخچال جنرال الکتریک دو قلو 1800 40 فوت در تمامی مراکز سراسر کشور متفاوت است. این یخچال از امکانات و کارایی بالایی برخوردار است و با توجه به پیشرفته بودن آن، متقاضیان برای تهیه این محصول اقدام می نمایند چرا که کیفیت برای آنها بسیار اهمیت دارد.

استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی

لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده است و از این کالاها در شبکه های آبرسانی و در زمینه کشاورزی مورد کاربرد قرار می گیرد که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی

زعفران بهرامن صادراتی

همانطور که می دانید زعفران بهرامن صادراتی یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی می باشد که دارای گل بنفش رنگ 6 پر می باشد و کلاله و پرچم آن محصول اصلی می باشد و برند بهرامن در اکثر نقاط ایران و جهان شناخته شده است و با فروش محصولات با کیفیت توانسته سهم بزرگی از فروش بازار را متعلق به خود کند و این محصول به صورت گلهای فراوانی مورد کشت قرار می گیرد و از حجم بالای گلها مقدار کمی زعفران محصول می شود که به این دلیل قیمت آن بالا می باشد.

استراتژی ورود به بازار استارتاپ و کارآفرینی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آراد برندینگ

تازه ترین مطالب

تبلیغات