تا کسب درآمد کنارتان هستیم

تا کسب درآمد کنارتان هستیم

برای اینکه به نتیجه برسید و در نهایت به فردی ثروتمند شوید، لازم است که قانون جذب را به خوبی بیاموزید و مطابق با آن پیش بروید.

عایق صوتی اتاق خواب

این عایق مانند آکوستیک کار می کند عایق صوتی اتاق خواب به این صورت عمل می کند که امواج صوتی را به سمت خود می کشاند و بعد آن را به انرزی حرارتی مبدل می کند ساختار جذب در عایق شانه تخم مرغی بسیار بالاست برای همین در استودیو های موسیقی و خانه ها استفاده می شود کاربرد این نوع عایق در آپارتمان، خانه های مسکونی، مترو، قطار، خودرو و کلا در جاهای که خیلی شلوغ است.

تا کسب درآمد کنارتان هستیم

قیمت پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ استاندارد به احتمال زیاد دارای 16 تا 40 درصد مواد بازیافتی است ولی عایق پشم سرباره می تواند تا 75 درصد مواد بازیافتی باشد و همین عامل می تواند در قیمت پشم سنگ تخته ای تأثیر گذار باشد. یکی از عواملی که پشم سنگ در آن عملکرد بسیار عالی داشته است می توان به حفظ حرارت اشاره کرد.

تا کسب درآمد کنارتان هستیم

پنجره آهنی

یکی از اجزای اصلی در انواع مختلف ساختمانها درب و پنجره آهنی می باشد که این پنجره از آلیاژهای مختلف به صورت ساده یا طرح دار تولید و عرضه می شود که پنجره آهنی در میان آلیاژهای مختلف بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد و تقریباً تمام مهندسین از آن در ساختمان سازی استفاده می کنند این پنجره با شکلهای چهارگوش ساده جزء اولین مدلهای پنجره بود که برای اماکن مختلف استفاده می شد.

تا کسب درآمد کنارتان هستیم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up