برای کسب ثروت اطراف خود را از ثروتمند پر کنید

برای کسب ثروت اطراف خود را از ثروتمند پر کنید

اگر به این افراد دسترسی ندارید، می توانید در مورد زندگی آن ها مطالعه کنید و داستان های آن ها را بخوانید و ببینید که چگونه به این جایگاه دست پیدا کرده اند و آنها را الگوی خود کنید.

قیمت خرما زاهدی

استانداردهایی هم در قیمت خرما زاهدی وجود دارد، به طور مثال اگر خرما دارای کیفیت بالا باشد قیمت آن هم افزایش پیدا می کند و هم چنین خرما اگر سالم و زیباتر باشد طبیعتا قیمت بالاتری هم خواهد داشت. خرماهای کهنه قیمت پایین تری از خرمای تازه دارد.

C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\3 (7).jpg

لوله پلی اتیلن بوکان

انواع مختلف لوله پلی اتیلن بوکان در کشور تولید می گردد که بصورت عمده به کارگاه های صنعتی و پروژه های بزرگ آبرسانی صورت می گیرد. این محصول بصورت اینترنتی قابل خرید بوده و بهتر از خرید سنتی می توان از آن نسبت خرید سنتی هزینه کمتری پرداخت نمود. سفارشات لوله پلی اتیلن عمده بصورت آنلاین برای پروژه های بزرگ می تواند سود چشمگیری را برای کارفرما به ارمغان بیاورد و با خرید بیشتر سود بیشتری را رقم خواهید زد.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (11).jpg

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی به دلیل کمیاب بودن در سال گذشته رشد قیمت بسیاری داشته است بطوریکه در بازارهای ایران از ۱۲۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کیلو داد وستد می شد، اما امسال یعنی سال ۱۴۰۱ به چند دلیل از جمله افزایش سطح زیر کشت این برنج در استان های شمالی و همچنین افزایش ۳۰ درصدی در تولید نسبت به سال گذشته قیمت آن بسیار متعادل گشته است.

C:\Users\AMIN\Desktop\55 (1).jpg

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up