درست انتخاب کنید تا ثروتمند شوید

درست انتخاب کنید تا ثروتمند شوید

انتخاب یک شغل مناسب اولین قدم برای ثروتمند شدن می باشد، سرنگ گاواژ، گوشی پزشکی لیتمن، دماسنج جیوه ای از جمله وسیله هایی می باشند که بسیار سود ده هستند.

سرنگ گاواژ

در دیگر سرنگ ها جایی برای قرار دادن سوزن در نظر گرفته شده است؛ اما در این نوع سرنگ ها سریه متصل به سر سوزن وجود ندارد. اما راجب تفاوت سرنگ گاواژ سه تکه و دو تکه می توان این طور گفت که سرنگ گاواژ سه تکه مجهز به واشر است؛ که این واشر باعث انتقال روان تر مایعات می شود‌. قیمت سرنگ گاواژ سه تکه نسبت به دو تکه گران تر است.

C:\Users\ARAD\Desktop\03.jpg

گوشی پزشکی لیتمن سفید

یکی از محبوب ترین گوشی های پزشکی برند لیتمن است که دارای مقاومت بالا و طول عمر طولانی است گوشی پزشکی لیتمن سفید و روپوش پزشکی سینا لیتمن دارای رنگهای متفاوتی است و باتوجه به سلیقه و جنسیت خود می توانید. از رنگ دلخواه استفاده کنید رنگ سفید این کالا را می توان برای دکتران آقا و خانوم استفاده نمود و رنگهای دیگری نظیر خاکستری، مشکی و حتی رنگهای فانتزی در بازار موجود می باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\گ.jpg

دماسنج جیوه ای

قبل از استفاده از هر نوع دماسنج جیوه ای باید ابتدا تفاوت انواع دماسنج جیوه ای پزشکی و معمولی را بدانیم و این که تاریخ مصرف آنها تا چه زمانی است. در‌ دماسنجها و گوشی پزشکی از شیشه ذره بینی استفاده شده است اما در انواع معمولی این‌ گونه نیست نکته دیگر در مورد آنها این است که دماسنج جیوه ای پزشکی دمای حدود ۳۵ الی ۴۲ درجه را نشان می دهد در حالی که دماسنجهای جیوه ای معمولی تا دماهای بیشتر را نیز نشان می دهند.

C:\Users\ARAD\Desktop\جسوه تو.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up