با این معامله یک شبه ثروتمند شدم

با این معامله یک شبه ثروتمند شدم

برای اینکه به پول زیاد دست پیدا کنید بهتر است یک معامله بزرگ را انجام دهید که خود من نیز این معامله را انجام داده ام پس بهتر است با من همراه باشید. معامله ای که باید انجام دهید این می باشد: 6 ماه قول دهید که تمام تلاش خود را بکنید تا به هدف خود برسید و تا به موفقیت نرسیده اید دست بر ندارید.

من نیز زمانی شبانه روز برای محصول خرما در تلاش بودم تا به فروش برسانم و الان در جایگاهی هستم که می توانم به دیگران کمک نمایم.

بنابراین خرما یکی از بهترین میوه ها می باشد که می تواند شما را در رسیدن به این ثروت کمک نماید.

خرما مضافتی بم

خرما در هر حجمی که خریداری شود دارای خواص بیشماری می باشد ویتامین های موجود در خرما مضافتی بم از بروز بیماری نظیر پوکی استخوان جلوگیری می کند و باعث افزایش استحکام استخوان ها می شود.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان و محققان برو روی حیواناتی مانند موش ثابت شده است که مصرف خرما به صورت مداوم و طولانی مدت می تواند از بروز آلزایمر و زوال عقل در حد بسیار زیادی جلوگیری کند.

در مطالعات برخی دیگر از دانشمندان آن ها توانسته اند کشف کنند که خرما دارای خواص ضد التهابی می باشد و می تواند به سیستم ایمنی بدن شما در برابر مبارزه با التهابات کمک کند اما گفتنی است که مطالعات در این زمینه محدود است و هنوز نتایج این تحقیقات ثبت نهایی نشده است.کشور عزیزمان ایران از لحاظ صادرات خرما مضافتی بم در جهان مقام سوم را از آن خود کرده است.

با این معامله یک شبه ثروتمند شدم

خرمای پیارم

همه افرادی که به هرمزگان سفر کرده اند و یا افرادی که در این استان زندگی می کنند خرمای پیارم حاجی آباد را به خوبی می شناسند، حاجی آباد در میان مردم خود این شهر معروف به بهشت هرمزگان است، خرمای پیاروم نیز در حاجی آباد تولید می شود.

نکته جالبی که بهتر است درباره این محصول بدانید این است که در سال هزار و سیصد و نود و پنج این خرما را به عنوان میراث ملی در فهرستی که از آثار طبیعی موجود است قرار دادند و به عنوان مرغوب ترین نوع خرمایی که از کشور ما صادر می شود شناخته شد.

این محصول دارای خواص بسیار زیادی است که قطعا نمی توانیم همه آنها را برای شما نام ببریم اما به معرفی برخی از خاصیت های شگفت انگیزه خرما پیارم می پردازیم: اگر می خواهید دندان های سالمی داشته باشید و به صورت طبیعی مینای دندان خودتان را تقویت کنید حتما استفاده زا خرمای پیارم را در برنامه غذایی خودتان به عنوان میان وعده اضافه کنید.

با این معامله یک شبه ثروتمند شدم

خرمای کبکاب

یکی از معروفترین خواستگاه های خرمای کبکاب استان بوشهر و به صورت ویژه شهرستان دشتستان می باشد که  نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در اقصی نقاط جهان شناخته شده است.

خرمای کبکاب دشتستان از نظر اندازه مقداری درشت تر از خرمای کبکاب مابقی اماکن مانند خرمای کبکاب بهبهان است و همین امر باعث مشتری پذیری بیشتر آن در داخل و خارج از مرزهای کشور شده است.

خرما کبکاب هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر اقتصادی یکی از سودمند ترین خرماهای شناخته شده است. هر چه رطوبت خرما کمتر باشد نگهداری و انبار نمودن آن آسان تر و میزان تلفات آن کمتر می باشد.

خرمای کبکاب به علت میزان رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک دسته بندی می شود و همین امر باعث سهولت نگهداری و انبار نمودن این نوع خرما می شود.

با این معامله یک شبه ثروتمند شدم

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up