با راه اندازی این کسب و کار تحولی عظیم به ثروتم بخشیدم

با راه اندازی این کسب و کار تحولی عظیم به ثروتم بخشیدم

برای اینکه به هدفم که میلیاردر شدن بود برسم ، تصمیم گرفتم به دنبال شغلی باشم که بازار کار و درآمد خوبی داشته باشد؛ از همین رو وارد عرصه تجارت در حوزه ی انواع سیب زمینی شدم.

سیب زمینی بنفش ضد سرطان

منبع ویتامین B6 به کاهش هموسیستئین شیمیایی در بدن ما کمک می کند که این اسید آمینه با بیماریهای دژنراتیو از جمله پیشگیری از حمله قلبی مرتبط است، بنابراین خوردن سیب زمینی بنفش ضد سرطان در برابر حملات قلبی و سایر انواع بیماریهای تنفسی محافظت می کند.

همانطور که می دانید ویتامین C برای کمک به دفع ویروسهای سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار مهم است، اما افراد کمی متوجه می شوند که این ویتامین نقش مهمی در تشکیل استخوانها، دندانها و بهبود هضم غذا دارد.

همچنین به شکل گیری سلولهای خونی و تسریع در بهبود زخم کمک می کند تا سلولها کلاژن تولید کنند که به نوبه خود به حفظ خاصیت ارتجاعی و جوانی پوست کمک می کند و برای کمک به بدن برای مقابله با استرس ضروری است که حتی کمک به محافظت از بدن در برابر سمومی که ممکن است با سرطان مرتبط باشد، بسیار مهم است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (22).jpg

سیب زمینی آگریا

سیب زمینی آگریا به دلیل طعم فوق العاده و لذیذی که دارد یکی از پرفروش ترین محصولات در ایران می باشد و برای اکثر مصارف پزشکی مناسب هستند، این محصول منبع خوبی از فیبر، ویتامین سی و ویتامین بی و همچنین آنتی اکسیدان است که می توانند به کاهش التهاب و یبوست کمک کند. سیب زمینی آگریا به منظور پخته شدن، پوره کردن، سرخ کردن، برشته کردن، سیب زمینی چیپسی و آب پز کردن بسیار مناسب می باشد و دارای بافتی آردی و کرکی و مقاوم در برابر چسبندگی است. این محصول به دلیل محبوبیت فراوانی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بازار فروش آن را داغ کرده است، کیفیت سیب زمینی آگریا امری بسیار مهم است که امروز بسیاری از تولیدکنندگان این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کنند.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (23).jpg

سیب زمینی شیرین

دلایل متعددی برای افزایش قیمت سیب زمینی شیرین و گران شدن آن در بازار بر خلاف ارزان شدن این محصول وجود دارد. سیب زمینی زمانی به حد کمتری از فروش در بازار عرضه می شود که به قیمت گران تری فروخته می شود بدون شک بازار سیب زمینی دچار گرانی و نوسان خواهد شد.

بازار ایران برای گران شدن این محصول دلایل دیگر را بیان کرده که یکی از آن ها هزینه بسیار بالایی که کشاورزان برای کشت سیب زمینی پرداخت می کنند سبب می شود سیب زمینی را هم گران کنند.

بعضی از هزینه هایی که کشاورزان برای کشت سیب زمینی باید پرداخت کنند مانند هزینه کود و سم، خرید بذر سیب زمینی، اجاره زمین، هزینه مربوط به بسته بندی، افزایش قیمت ابزار و قطعات کشاورزی و افزایش قیمت محصولات دیگر که به طور غیر مستقیم بر روی گران شدن سیب زمینی هم بی تاثیر نیست مانند گوشت، برنج و غیره می باشد.

سیب زمینی شیرین حاوی مقادیر بالایی ویتامین C است که باعث تقویت سیستم ایمنی نوزادان و کودکان می شود.

مقادیر بالای آهن موجود در سیب زمینی شیرین برای درمان کم خونی نوزادان و کودکان مفید است. سیب زمینی شیرین کالری بالایی دارد که برای وزن گیری نوزادان و کودکان مفید است.

سیب زمینی شیرین حاوی مقادیر بالای ویتامین D است که باعث تامین انرژی نوزاد و کودک شده و به سلامت قلب نیز کمک می کند.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (17) (24).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up