با فعالیت در حوزه عسل طعم شیرین ثروت را چشیدم

با فعالیت در حوزه عسل طعم شیرین ثروت را چشیدم

من حدود یک سال است که کسب و کار خود را از مغازه داری به حوزه شیرین عسل تغییر دادم، در این مدت کوتاه که وارد این حوزه سودآور شدم زندگی ام متحول شد و ثروت به زندگی من سرازیر شد لذا در ادامه این مقاله به معرفی حوزه سودآور عسل می پردازیم.

عسل اشترانکوه

معمولا در فصول سرد سال و با افزایش و شایع تر شدن سرماخوردگی افراد به مصرف عسل روی می آورند. عسل می تواند در درمان سرفه های مزمن بسیار تاثیر گذار باشد. عسل دیواره گلوی شما را می پوشاند و باعث تسکین آن می شود. روش قیمت گذاری عسل اشترانکوه ازنا به نسبت نوع عسل و روش برداشت آن بستگی دارد. این عسل به دلیل در مناطق بکر استان لرستان و تنوع بالای آن بسیار با کیفیت می باشد. اشترانکوه به عنوان بلندترین رشته کوه زاگرس شناخته می شود و به آلپ ایران معروف است.

با فعالیت در حوزه عسل طعم شیرین ثروت را چشیدم

عسل اقاقیا

همه ما به خوبی در مورد عسل می دانیم و در مورد مصرف آن و فوایدی که دارد اطلاعات زیادی داریم ولی شناخت عسل اصل اهمیت زیادی دارد یکی از بهترین نوع آن عسل اقاقیا طبیعی است که برای شناخت آن باید از تخصص کافی برخوردار بود چون این عسل را نمی توان به سادگی شناسایی کرد و تنها راه خرید آن به صورت تضمینی است و بهتر است آن را از مراکز معتبر تهیه نمود. برای اینکار خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم. بوی این عسل یکی از نشانه های است که می توان تا حدودی آن را از عسل تقلبی جدا کرد بوی عسل طبیعی اقاقیا بسیار نزدیک به گل درخت اقاقیا می باشد و طعمی که دارد نیز بسیار نزدیک به مزه گل است و عطر گل و طبیعت در وجود این عسل نهفته است.

با فعالیت در حوزه عسل طعم شیرین ثروت را چشیدم

عسل اسفرم سبلان

در حال حاضر افراد زیادی در زمینه تولید و بسته بندی و فروش عسل اسفرم سبلان درجه یک فعالیت می کنند و شرکت ژیکاس یکی از معتبرترین شرکتها در این زمینه می باشد. این مجموعه مناطقی از ایران را که دارای آب و هوای بسیار عالی است، انتخاب می کند و با آموزش و حمایت زنبورداران سعی می کند تا بهترین عسل ها را جهت بسته بندی و فروش انتخاب نماید. از طرفی مصرف عسل را برای مردم فرهنگ سازی می کند و فواید استفاده از عسل را به مردم آموزش می دهد. زنبورها برای تولید عسل شهد گلهای مختلف را می مکند و طعم و عطری که هر نوع عسل دارد بر اساس شهد گلی است که زنبور برای تولید عسل از آن استفاده می کند.

با فعالیت در حوزه عسل طعم شیرین ثروت را چشیدم

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up