باور ثروتمند شدن با انجیر من را به این رویا رساند

باور ثروتمند شدن با انجیر من را به این رویا رساند

سرمایه گذاری که فقط پول و دارایی نیست، وقت آن رسیده که بیشتر به مهارت ها و علایق خود فکر کرده و روی آن ها سرمایه گذاری کنید، من نیز بر روی مهارت های خود سرمایه گذاری کردم و در حوزه انجیر کسب و کار خود را شروع و توانستم خانه رویایی خود را بخرم.

انجیر استهبان

وطن اصلی درخت انجیر در دنیای قدیم یعنی اروپا- آسیا در نواحی مدیترانه و در ایران درخت انجیر استهبان به ویژه نوع خودرو یا کوهستانی آن که به انجیر کوهی نامور و بسیار قدیمی است.

رویشگاه‌های انجیر خودرو یا کوهی در ایران شهرهایی نظیر استهبان در فارس قهستان در خراسان و منطقه زیبد است. آثار این درخت در آخر عهد دوم (کرتاسه) دیده شده و در عهد چهارم در اطراف دریای مدیترانه مورد کشت قرار گرفته‌است.

در مصر از ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح کاشت درخت انجیر مرسوم بوده‌است. یهودیان قدیم نیز درخت انجیر را می‌شناخته‌اند و از یک نوع انجیر که فیکوس سیکوروس می‌باشد در تورات یاد شده‌است.

یونانیان قدیم نوع اصلاح شده این درخت را تحت نام انجیر آتیک (Attic) می‌ شناخته ‌اند.

و رومیها این درخت را با معتقدات مذهبی خود مخلوط کرده آن را نشانه سعادت و پیشرفت و ترقی روزافزون می‌دانسته‌اند.

در قرآن نیز، به این میوه سوگند یاد شده و سوره‌ای به نام این میوه نام‌گذاری شده‌است.

باور ثروتمند شدن با انجیر من را به این رویا رساند

انجیر تازه

انجیر به عنوان میوه ‌ای خوشمزه و پرخاصیت از زمان‌ های دور تا به حال مصرف می‌شود. از کاهش وزن گرفته تا مقابله با انواع سرطان، از خواص این میوه پر خاصیت به شمار می‌رود.

جالب است بدانید انجیر تازه را می‌توان در رنگ‌های مختلف یافت. انواع انجیر در رنگ‌هایی از جمله زرد، بنفش، سیاه، سبز و قرمز وجود دارند. این میوه آبدار و خوش طعم، پوستی بسیار نازک و لطیف به همراه گوشتی آبدار که با دانه‌های ریزی همراه است را دارد.

این میوه خوش طعم دارای ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیاری در ترکیبات خود است. انجیر تازه منبعی غنی از فیبر، ویتامین C و بتاکاروتن محسوب می‌شود.

کلسیم، فسفر، پتاسیم و سدیم از دیگر مواد مغذی و معدنی موجود در این میوه هستند که سبب ایجاد خواص بسیاری برای بدن می‌شوند. علاوه بر ترکیبات گفته شده ویتامین‌هایی مانند ویتامین B1 و ویتامین B3 نیز در این میوه وجود دارند.

باور ثروتمند شدن با انجیر من را به این رویا رساند

انجیر خشک شده

انجیر خشک های موجود در بازار معمولا دانه های رنگی روشن دارد و انجیر خشک شده لاکی از سایز درشتی برخوردار هستند و زیبایی بصری خوبی نسبت به بقیه انجیر ها دارند. این محصول که دارای انرژی و مقادیر بالای پتاسیم است در طول روز شما را از خستگی ها و احساس ضعف مفرط باز می دارد و برطرف کننده این ضعف در بدن شما استفاده و میل انجیر خشک است.

برای خشک کردن و به نوعی نگه داری از این میوه در زمان های مختلف سال طرز تهیه آن به سادگی در منابع مختلف ذکر شده است. طرز تهیه انجیر خشک بنا به شرایطی که برای آن ها وجود دارد متقاوت است و بهترین روش استفاده از آفتاب و نور ملایم برای خشک شدن این میوه می باشد.

باور ثروتمند شدن با انجیر من را به این رویا رساند

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up