بعد از دانشگاه با فعالیت در حوزه عسل پولدار شدم

بعد از دانشگاه با فعالیت در حوزه عسل پولدار شدم

بعد از اتمام دانشگاه به دنبال یک شغل بودم از آنجا که در محل زندگی ام دشت و مراتع زیاد بود تولید عسل طبیعی رونق خوبی داشت لذا تصمیم گرفتم وارد کسب و کار اینترنتی در حوزه عسل شوم چرا که هم به سرمایه کمی نیاز داشت هم به راحتی می توانستم با افراد زیادی در ارتباط باشم، بعد از چند ماه توانستم مقادیر زیادی عسل مرغوب را بفروشم و به درآمد بالایی برسم.

عسل اقاقیا سفید

شاید این جمله را شنیده باشید که عسل تنها ماده غذایی است که در صورت بسته بندی درست هیچگاه فاسد نمی شود بله این جمله کاملا درست می باشد. امروزه عسل اقاقیا سفید ارگانیک با رنگی شفاف و سفید به صورت تازه تهیه می شود و طعم یک عسل به نوع گیاه و گلی بستگی دارد که زنبور از آن تغذیه کرده است که ما در اینجا به بررسی عسل اقاقیا می پردازیم. درواقع گل اقاقیا یک گیاه منحصر به فرد و خوشبو بوده که در دو رنگ زرد و سفید دیده می شود. اگر زنبور از گل اقاقیا زرد تغذیه کند عسل آن تقریبا زرد رنگ شده و با خوردن شهد گل اقاقیا سفید عسل تولید شده تقریبا بی رنگ می شود.

بعد از دانشگاه با فعالیت در حوزه عسل پولدار شدم

عسل اشترانکوه

اگر در هنگام خرید محصول عسل اشترانکوه می خواهید از این موضوع مطمئن شوید که آیا این عسل کاملا ارگانیک است یا مصنوعی می توانید از روش های تشخیص عسل مصنوعی و طبیعی استفاده کنید. ما از آنجایی که این روش های خانگی آنچنان هم قابل اطمینان نیستند برای تایید صحت طبیعی بودن عسل باید حتما آن را به آزمایشگاه های مخصوص ببرید و پس انجام آنالیز های مربوطه ثابت شود که این عسل طبیعی است اما انجام همچین کاری بسیار زمان بر و هزینه بردار است از رو شما باید سعی کنید که از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. افرادی که دچار دیابت هستند می توانند با خیال راحت از عسل اشترانکوه خریداری و استفاده کنند. زیرا طبق آزمایشات انجام شده بر روی این عسل مشخص شده است که مقدار ساکارز موجود در این عسل کمتر از نیم درصد می باشد به همین جهت این عسل به عسل گون دیابت نیز مشهور است.

بعد از دانشگاه با فعالیت در حوزه عسل پولدار شدم

عسل اقاقیا

به جرات می‌ توانیم‌ بگوییم که عسل اقاقیا وحشی یکی از بهترین نوع عسل در میان محصولات این چنینی است و دارای فواید زیادی می باشد که در این میان می توانیم به موارد زیادی اشاره کنیم بهتر است اول از دیدگاه طب سنتی این مورد را ارزیابی کنیم. در طب سنتی از عسل به عنوان یک خوردنی با طبع خیلی گرم و یکی از گیاهان دارویی یاد شده است.

بعد از دانشگاه با فعالیت در حوزه عسل پولدار شدم

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up