چگونه با گسترش ارتباطات پولدار شویم

چگونه با گسترش ارتباطات پولدار شویم

با گسترش دایره‌ی ارتباطات می توانیم فروش مان را افزایش دهیم. برای رسیدن به این کار نیاز به زمان و تلاش بیشتری داریم و ما باید دائما در حال افزایش میزان ارتباطات خود باشیم. در این صورت با افراد زیادی آشنا خواهیم شد و می توانیم در تولید و توزیع انواع دولومیت به موفقیت برسیم و شما هم می توانید با انتخاب محصولات دولومیت زیر به موفقیت فروش برسید.

دولومیت خام

اگر شما برای ساختمان سازی به میزان فراوانی دولومیت خام احتیاج دارید بهتر است به مراکز پخش دولومیت خام مراجعه نمایید و این محصول را با قیمت واقعی و به طور بدون واسطه خریداری نمایید تا هزینه ی نهایی محصول برای شما مناسب باشد.

لازم به ذکر است دولومیتها معمولا در قسمتهایی که کاملا رسوبی می باشند تشکیل می شوند و اندکی به سنگهای آهکی مانند سنگ مرمریت شباهت دارند.

از این رو برای شناسایی آنها باید به میزان سختی آنها توجه نماییم دولومیتها معمولا دارای سختی بیشتری نسبت به سنگهای آهکی می باشند. دولومیتها تقریبا کاربردهایی مشابه با سنگهای آهکی دارند و اغلب دولومیتها را به قطعات کوچکتری خرد می نمایند.

در اکثر پروژه های مربوط به ساختمان سازی مورد استفاده قرار می دهند و برای ساختن سیمان ابتدا دولومیتها را در داخل کوره به طور کامل می پزند. سپس به شکل صفحات وسیع تری در می آورند و درنهایت آنها را برش می زنند و مورد استفاده قرار می دهند.

همچنین از دولومیتها در صنایع شیمیایی برای تولید منیزیوم استفاده می نمایند و در اکثر کارخانجات مخصوص ذوب آهن برای تصفیه و بازسازی آهن به مقادیر بالایی از دولومیت استفاده می نمایند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سپاهان

یکی از کاربردهای سنگ دولومیت سپاهان در فولاد می باشد که معمولا به جای آهک هیدارته از این سنگ استفاده می کنند که استفاده از آن سبب افزایش کیفیت محصول می شود و لازم به ذکر است که قبل از استفاده آن در این صنعت باید آن را به اصطلاح شیمی کشته سازی کرد.

این سنگ کربناتی در صنایع مختلف دیگری مانند: ساختمان سازی، کشاورزی، تولید شیشه، ساخت تونلها، تولید بتن، صنعت کاشی و سرامیک، رنگ سازی استفاده می شود و از آن جا که کنترل کننده پی اچ آب است.

در آکواریوم نیز کاربرد دارد دولومیتها دارای یون کلسیم و منیزیم هستند که این مسئله خاصیت آنها را دوچندان کرده است که باعث نقش مهم آن در تولید منیزیم شده است و در پروژه های ساختمانی از آنها به عنوان سیمان و ماسه استفاده می کنند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سیاه

سنگهای معدنی دولومیت سیاه از طریق رسوب آهک همراه با ترکیبی از منیزیوم به وسیله ی آبهای موجود در زیر زمین تولید می گردند و سنگ دولومیت به علت دارا بودن میزان فراوانی خالصی بسیار ارزشمند می باشد.

در موارد بسیاری این سنگها به رنگهای کرم و رنگ خاکستری هستند اما در رنگهای سبز، سفید و سیاه نیز قابل مشاهده می باشند و دولومیتهای خام سیاه دارای استحکام فراوانی می باشند.

در صورت هوازدگی دچار زردی و تغییر رنگ نمی گردند و علت این پدیده به دلیل وجود مقدار اندکی از ترکیبات آلی در ساختار آن می باشد.

از دولومیت خام سیاه در موارد گوناگونی استفاده می شود از این ماده به عنوان یک سنگ پرکاربرد برای ساختمانها استفاده ی فراوانی می شود.

به علاوه در تولید شیشه به میزان زیادی از آن استفاده می کنند و از سنگهای معروف دولومیت جهت ساختن سیمان با درجه سختیهای گوناگون استفاده می شود.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up