دوست میلیاردرم را الگو قرار دادم و ثروتمند شدم

دوست میلیاردرم را الگو قرار دادم و ثروتمند شدم

پول نتیجه برداشت محصول شما است، هر آنچه تلاش و صبر شما بیشتر باشد پول بیشتری نیز کسب خواهید کرد. این نتیجه تجربیاتی می باشد که در طول انجام کسب و کار جدیدم در حوزه انجیر بدست آوردم و توانستم به ثروت بسیار زیادی برسم.

انجیر خشک استهبان

انجیر زرد خشک بهترین نوع از انواع انجیر خشک استهبان می باشد و بیشترین حجم از کاشت درختان انجیر در دنیا و همچنین در ایران را به خود اختصاص داده است.

از ویژگی های انجیر خشک زرد رنگ ،میوه تازه؛ شیرین، طعمی خوشمزه و پوستی نازک و گوشته ای بسیار آبدار میتوان نام برد. انجیر زرد گزینه اصلی برای خشک کردن و استفاده تجاری و صادراتی از محصول انجیر خشک می باشد.

انجیر زمانی که کاملا رسیده و آبدار شده باشد، بصورت طبیعی شکاف بر میدارد که این امر به نوبه خود نشان از کیفیت بالاتر و مغذی تر این نوع از انجیر می باشد، چرا که به اندازه کافی و وافر، مواد مغذی و آب لازم در فرآیند رشد میوه به آن رسیده است.

با توجه به ویژگی های انجیر خشک ذکر شده،انجیر زرد برترین گزینه برای خشک کردن و استفاده از نوع انجیر خشک می باشد. این نوع از انجیر به علت رنگ زرد و شفافی که دارد و همچنین گوشته خوشمزه اش، بعنوان اولین گزینه برای خشک کردن در بین تمام انواع انجیرهای دنیاست.

دوست میلیاردرم را الگو قرار دادم و ثروتمند شدم

انجیر خشک تازه

خواص انجیر خشک به حدی زیاد بوده که اگر شما این خشکبار را درون لیوان آب قرار دهید تا خیس بخورد، از مزایای خود آب انجیر هم می‌ توانید نهایت استفاده را ببرید. به همین دلیل است که انجیر خشک تازه در میان سایر خشکبارها از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است. برای آن‌دسته از عزیزانی که با مشکل ضعف بنیه مواجه هستند، مصرف انجیر خشک می‌تواند بهترین گزینه پیشنهادی جهت برگرداندن قوای بدنی باشد.

جالب است بدانید که میزان کالری انجیر خشک در هر صد گرم، حدود 247 بوده که این مقدار در مقایسه با کالری انجیر تازه، رقم بسیار بالایی است. انجیر خشک دارای 3/3 گرم پروتئین، 69 گرم کربوهیدرات، 9 گرم چربی و 5/6 گرم فیبر بوده که با مصرف آن در طول روز، دیگر احساس گرسنگی نخواهید داشت. زیرا این خشکبار از تمامی مواد مغذی جهت سیر نگه داشتن شما در طول روز برخوردار بوده و به همین دلیل توصیه شده که افرادی که تمایل به لاغری دارند، حتما از این محصول پرخاصیت استفاده نمایند.

دوست میلیاردرم را الگو قرار دادم و ثروتمند شدم

انجیر خشک شده

همان طور که می دانید یکی از مغذی ترین و مقوی ترین میان وعده های سالم و مفید انجیر خشک شده می باشد که تقرییا تمام ویتامین ها و مواد معدنی مفید را در خود دارا می باشد، از منظر قرآن یکی از بهترین میوه ها به همراه زیتون نام برده شده و به نوعی میوه قسم خورده می باشد، در طب سنتی نیز یکی از پرخاصیت ترین درمان های سنتی را به همراه دارد، خواص انجیر خشک و محبوبیت آن به قدری است که به دو شکل تازه و خشک در سرتاسر جهان مصرف می شود و یکی از بهترین میان وعده های سالم می باشد که می توان از آن لذت برد ، یکی از ویژگی های منحصر به فرد انجیر خشک نسبت به انجیر تازه در دسترس بودن آن در تمام فصول سال می باشد همچنین نگهداری و ماندگاری طولانی مدت آن سبب شده این میوه مغذی محبوبیت خود را همچنان حفظ کند، انجیر خشک را به غذاهای ترش و شیرین می توان اضافه کرد و از آن در دسرها نیز استفاده کرد.

دوست میلیاردرم را الگو قرار دادم و ثروتمند شدم

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up