سرعت عمل در تصمیم گیری من رادر حوزه انجیر میلیاردر کرد

سرعت عمل در تصمیم گیری من رادر حوزه انجیر میلیاردر کرد

در حال حاضر میلیاردر شدن بیش از پیش راحت شده است و من از زمانی که وارد کسب و کار جدیدم در حوزه انجیر شدم به این واقعیت پی بردم. ثروت زیادی که در حال حاضر دارم را مدیون تغییر شغل خود هستم.

انجیر سیاه

انجیر سیاه به دلیل دارا بودن دانه‌های ریز، باعث تقویت معده و روده می‌شود. وجود گوگرد در انواع انجیر سیاه باعث تقویت و رشد موها شده، از ریزش مو جلوگیری و برای درمان شوره سر نیر مفید است.

از دیگر خواص انجیر سیاه خاصیت نرم‌کنندگی سینه و کمک به درمان خانگی سرماخوردگی و سرفه است. در طب اسلامی در مورد فواید انجیر آمده است که مصرف این میوه، بواسیر را قطع و نقرس را معالجه می‌کند.

انجیر سیاه در پیشگیری از ابتلا به سرطان نقش مهمی دارد. مصرف این میوه رشد سلول‌های سرطانی را کاهش داده از بروز سرطان روده جلوگیری می‌کند. همچنین این میوه به دلیل داشتن فیبر بالا، از بروز سرطان سینه نیز جلوگیری می ‌کند.

از نظر خواص و میزان مواد غذایی مختلف مانند انواع ویتامین‌ها، املاح‌ معدنی، قند، کالری و… تفاوت چندانی بین انجیر سیاه و زرد وجود ندارد، اما میزان آنتی‌اکسیدان‌ها یا مواد ضدسرطان در انجیر سیاه بیشتر است.

سرعت عمل در تصمیم گیری من رادر حوزه انجیر میلیاردر کرد

انجیر استهبان

در بسیاری از کتب طب سنتی، مصرف انجیر استهبان خشک در صبح به صورت ناشتا به افراد توصیه شده است. زیرا خواص انجیر خشک در صبح، بیشتر عاید بدن خواهد شد. در زمینه نحوه مصرف انجیر از سوی متخصصان توصیه‌هایی شده که ما به مواردی از آنها می‌پردازیم:

جهت تقویت حافظه و قدرت تفکر، بهتر است که انجیر خشک همراه با دانه‌های مفید نظیر: بادام، پسته و گردو مصرف شود.

مقداری از انجیر خشک را از شب قبل در آب یا شیر بخیسانید. سپس آن را جهت رفع یبوست در صبح روز بعد به صورت ناشتا، میل نمایید.

جهت بهره بردن از خواص انجیر، 5 الی 10 عدد از این میوه را در مقدار کمی آب بجوشانید تا به صورت شربت تغییر شکل دهد. مصرف این شربت در جهت درمان گلو درد و همچنین تسکین سرفه بسیار موثر و مفید است.

جوشاندن انجیر خشک در شیر می‌تواند در درمان آنژین، ورم لثه و ورم مخاط دهان تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. غرغره کردن جوشانده آب انجیر خشک برای افرادی که سرماخوردگی دارند، بسیار مفید است.

سرعت عمل در تصمیم گیری من رادر حوزه انجیر میلیاردر کرد

انجیر خشک شده

انجیر خشک حاوی مواد غذایی چشمگیری از جمله مقادیر زیادی پروتئین، کربوهیدرات، کلسیم، ویتامین کا، پتاسیم، آهن و منیزیم است، همچنین از نظر فیبر رژیم غذایی، انجیر خشک شده نسبت به سایر میوه ها از مقدار بیشتری از آن برخوردار است ، یک لیوان انجیر خشک تقریبا کمتر از ۲۰۰ کالری دارد و می توان گفت تقریبا هیچ چربی ندارد. انجیرخشک همچنین باعث تقویت آنتی اکسیدان ها و مواد فعال زیادی برای تقویت بیشتر سلامتی در فرد می شود ، این‌ میوه دارای مقدار کمی از اسیدهای چرب امگا ۶، اسید گلوتامیک و اسید لینولئیک تشکیل شده است .

از جمله مواد مغذی موجود در انجیر خشک در حفظ سلامت پوست می توان به ویتامین ایی، ویتامین سی و کلسیم اشاره کرد ، این ترکیبات فعال می توانند به عنوان آنتی اکسیدان برای پاک کردن رادیکال های آزاد و جلوگیری از ایجاد استرس اکسیداتیو عمل کنند که منجر به ایجاد چین و چروک، لکه های ناشی از تغییر سن و سایر لک ها می شود ، همچنین باعث بهبود و خاصیت ارتجاعی پوست می شود که نقش مهمی در جوان سازی پوست و جوانی را ایفا می کند.

سرعت عمل در تصمیم گیری من رادر حوزه انجیر میلیاردر کرد

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up