با بهره گیری از هوش مالی کسب و کارم را رونق دادم

با بهره گیری از هوش مالی کسب و کارم را رونق دادم

وقتی به زندگی ثروتمندان نگاه می کنیم متوجه می شویم که آنها دارای هوش مالی بالایی هستند لذا من نیز با الگو گرفتن از این افراد با مطالعه و تحقیق هوش مالی خود را تقویت کردم و با یک انتخاب طلایی وارد کسب و کار درآمدزایی در زمینه عرقیجات شدم و در این راستا به ثروت بالایی دست یافتم.

عرق شوید

عرق شوید که با تقطیر گیاه شوید به دست می آید طی فرآیند خاص و پیچیده توسط دستگاه های مخصوص تقطیر تهیه می شود که می بایست از نظر بهداشت کاملا مورد تائید قرار گرفته باشد. در تهیه ی عرقها اگر به صورت اصولی و استرلیزه درست نشود امکان بروز بیماریها را تشدید می کند و ممکن است فرد را دچار بیماریهای خطرناک و مسمومیت کند. محققان بر این باور رسیده اند که عرق شوید را اگر هرشب مصرف کنید باعث خواب راحت و بدون استرس در فرد می شود. بنابراین این عرق می تواند برای افرادی که در روز دچار تنشهای کاری و پر استرس هستند قبل از خواب یک لیوان از این عرق را میل کنند و تاثیرات آن را به مرور زمان خواهید دید.

با بهره گیری از هوش مالی کسب و کارم را رونق دادم
عرق رازیانه

اگر در زمان پریود شدن شما همیشه با مشکل روبه رو هستید و تمام آزمایشهای شما نشان دهنده سالم بودن بدنتان می باشد می توانید از عرق رازیانه برای پریود شدن کمک بگیرید و این عرق را در طول روز به مقدار مشخصی میل نمایید تا تمام هورمونهای شما به صورت منظم فعالیت کند. با دو روش می توانید از رازیانه در پریود شدن کمک بگیرید که روش اول به این صورت است باید مقداری دانه رازیانه را همراه با آب جوش به مدت 5 دقیقه دم کنید و سپس همراه با مقداری عسل آن را میل کنید بهتر است این کار را هر روز انجام دهید تانتیجه دلخواه حاصل شود. در روش دوم استفاده از عرق رازیانه است که باید این محصول را از جای مطمئن خریداری کنید تا برای شما دارای اثر باشد. نکته بسیار مهمی که در مورد مصرف عرق رازیانه باید بدانید این است که در دوران پریود بهتر است مصرف این گیاه را قطع کنید زیرا موجب افزایش خون ریزی شما می گردد.

با بهره گیری از هوش مالی کسب و کارم را رونق دادم

عرق گلاب

به عنوان یکی از خواص درمانی عرق گلاب باید به درمان گلو درد و بیماری های تنفسی اشاره کرد که استفاده از گلاب باعث می شود بتوانیم بهتر تنفس کنیم. همچنین خوردن گلاب بهترین راه برای خونریزی سینه و گلو است نوشیدن گلاب خنک گرمی درون را بالا می برد و قلب را تقویت می کند. گلاب از ریزش مو چروک شدن پوست از بین رفتن استحکام روده ها یا ماهیچه های شکم جلوگیری می کند چرا که باعث منقبض شدن ماهیچه روده ها و رگ ها می شود. از گلاب می توان برای درمان اسهال و با حصبه مسمومیت غذایی و بیماری هایی که با باکتری به وجود آمده است استفاده کنیم چرا که گلاب درمان عفونت های باکتری درون بدن انسان است و عفونت را از روی آنها از بین میبرد همچنین اگر گوش درد چشم در دارید یعنی اندامهای خارجی را نیز عفونت زدایی می کند.

با بهره گیری از هوش مالی کسب و کارم را رونق دادم

با بهره گیری از هوش مالی کسب و کارم را رونق دادم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up