زندگی به سبک پولدارها را با یک راهکار تجربه کردم

زندگی به سبک پولدارها را با یک راهکار تجربه کردم

من هم مانند بسیاری از جوانها آرزو داشتم ثروتمند شوم تا اینکه با یک راهکار ناب که برادرم پیشنهاد داد تصمیم گرفتم وارد حوزه کاری عرقیجات شوم و بعد از چند ماه رشد درآمدی قابل توجهی در این حوزه داشتم و اکنون به عنوان یک ثروتمند به شما پیشنهاد می دهم جهت ایده گرفتن برای کسب و کارتان این حوزه پر سود را بیشتر بشناسید.

عرق رازیانه

اگر فرزند تازه متولد شده شما دارای یرقان است و عده ای توصیه دادن عرق رازیانه به نوزاد یا دیگر عرقیات گیاهی را می کنند در مرحله اول باید از پزشک متخصص سوال بپرسید و در مرحله دوم بهتر است برای درمان این مشکل او را در بیمارستان کودکان بستری کنید. این گیاه برای دوران یائسگی بسیار موثر است و می تواند تمام عوارض ناشی از این مشکل را رفع کند و به بدن شما یک ثبات مشخصی را بدهد. یک نظریه ثابت که طبق بررسی های پزشکان و گروهای محقق به دست آمده است نشان می دهد که مصرف روزانه عرق رازیانه می تواند علاوه بر کاهش عوارض دوران یائسگی از افت استروژن در بدن جلوگیری کند و این باعث کمتر شدن چین و چروک پوست و تقویت سیستم اندامهای شما گردد.

زندگی به سبک پولدارها را با یک راهکار تجربه کردم

عرق نعناع کوهی

از برگ نعناع کوهی که دارای رایحه و اسانس باشد، می توان عرق نعناع کوهی تولید کرد. برای تولید عرق گیاهی، ابتدا آب و ماده معطر که همان گیاه باشد، می جوشانند. پس از تبخیر آب، عملیات سرد کردن بخار و تقطیر به صورت سنتی یا صنعتی انجام می شود و مایعی که با تقطیر به دست آمده ، همان آب معطری است که ما ایرانی ها به آنها عرق گیاهی می گوییم. طی فرآیند تبخیر و تقطیر، اسانس و رایحه گیاه داخل مولکول های آب نفوذ می کند و در اصطلاح علمی، آب معطر مقطر تولید می شود. این آب های معطر مقطر، علاوه بر طعم و رایحه خوبشان، خواصی هم برای بدن دارند.

زندگی به سبک پولدارها را با یک راهکار تجربه کردم

عرق یونجه

هنگامی که نام یونجه سبز را می شنویم، ناخوداگاه یاد علوفه حیوانات میوفتیم، و ممکن است تصور شود که این گیاه یک گیاه دامی است که خواص زیادی ندارد. اما این یک تصور بسیار غلط است، و عرق یونجه نه تنها شامل انواع مختلفی از ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی است، بلکه همچنین به خاطر خواص آن، پادشاه گیاهان نامیده شده است و در گذشته بیشتر استفاده می شده است. از انجا که یونجه بومی آسیا است، به طور گسترده در این قاره مورد استفاده قرار گرفته و مسلما یکی از اولین گیاهان دارویی است که توسط انسان استفاده می شود. یونجه گیاهی است به طول یک متر که ساقه بلند دارد با برگ های نازک و نوک تیز که بیضی و سبز روشن هستند. اما ریشه های ان در حدود ۳ تا ۱۸ متر در عمق زمین فرو میرود که بدین معنی است که دسترسی بیشتری به مواد معدنی خاک دارد. این گیاه دارای گل های کوچکی برنگ بنفش و گاهی زرد می باشد. این گیاه همچنین دارای دانه است که به شکل صدف هستند و گاهی دانه آن شبیه لوبیای کوچک است.

زندگی به سبک پولدارها را با یک راهکار تجربه کردم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up