شیرینی ای که طعم ثروت را به همراه داشت!

شیرینی ای که طعم ثروت را به همراه داشت!

با در سر داشتن رویای ثروتمندی تصمیم گرفتم به تولید و عرضه انواع شیرینی به سراسر کشور مشغول شوم و در این راه موفق نیز شدم.

شیرینی نارنجکی

شیرنی نارنجکی به صورت کلوچه سنتی مزایای زیادی دارد اما تا جایی که می توانیم برای مصرف خانواده آن را در منزل تهیه کنیم چرا که در قنادی ها برای اینکه شیرینی مدت ماندگاری بیشتری داشته باشد از مواد نگهدارنده جهت حفظ آن استفاده می کنند و یا اینکه ممکن است کیفیت محصول آن نیز استاندارد لازم را نداشته باشد و مصرف آن خطراتی را برای بدن ما داشته باشد.

شیرینی لطیفه نمونه شیرینی تر است که بسیار خوشمزه و پرطرفدار می باشد این شیرینی اصالتاً از تبریز آمده که از دو تکه نان که با خامه پر شده باشد تهیه شده است نان خامه ای نیز از جمله شیرینی های پرطرفدشیرینی ای که طعم ثروت را به همراه داشت!ار و پرفروش در قنادی ها است که به نارنجک معروف است.

.

شیرینی کره ای

یکی از شیرینیهایی که در زمان عید از فروش خوبی برخوردار است و مردم به دنبال خرید، قیمت فروش آن می باشند شیرینی کره ای است که به دلیل طعم بی نظیرش از طرفدار زیادی نیز برخوردار می باشد. این شیرینی با رسپیهای مختلفی تهیه می شود و در دنیا نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد در کشور ما نیز یکی از شیرینیهای مجلسی در نظر گرفته شده است که در بیشتر مراسمات آن را خریداری می نماییم و به عنوان اصلیترین شیرینی عید خانه هایمان بر روی میز پذیراییمان قرار دارد. این شیرینی در اندازه های متفاوتی تولید می شود و به صورت مقداری نرم و یا خشکتر تهیه می گردد که مشتریان طبق سلیقه خود آن را خریداری می کنند.

از این شیرینها می توان به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه و مقوی نیز استفاده نمود که با مواد اولیه بسیار مرغوب مانند زعفران و گلاب درجه 1 تهیه می شود و هر کشور با دستور پخت مخصوص به خود آن را تهیه می نماید. برای اینکه یک شیرنی نارگیلی بسیار خوشمزه و ترد داشته باشیم باید دستور پخت آن را دقیق رعایت کنیم و موادی که در تهیه آن استفاده می نماییم از بهترین مواد در دسترس باشد. گلابی که در پخت آن استفاده می شود باید اصل باشد تا بوی بسیار خوبی به شیرینی ما بدهد و بوی زخم تخم مرغ را از آن بگیرد.

شیرینی ای که طعم ثروت را به همراه داشت!

شیرینی کلمپه

شیرینی کلمپه قابلیت نگهداری و انبارداری برای زمان طولانی را داشته اما باید به این نکته را مد نظر داشته باشید که بهترین مکان برای نگهداری این محصول در مکانی خشک و خنک و به دور از رطوبت می باشد. این محصولات در محیطی کاملا بهداشتی و سالم تهیه و تولید شده اند و نوع ترکیباتی که برای تهیه و تولید کوکی ساده گردویی رژیمی مورد استفاده قرار گرفته موجب خوش طعم تر شدن و لذیذ تر شدن آن شده است و اگر شما تمایل به استفاده از کوکی دارید، می توانید با خیال راحت از این محصولات در رژیم غذایی خود استفاده نمایید و از طعم و مزه لذیذ آن لذت ببرید.

شیرینی ای که طعم ثروت را به همراه داشت!

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up