من با آجر به ثروت و موفقیت رسیدم

من با آجر به ثروت و موفقیت رسیدم

فقرا، سخت برای پول کار می کنند ولی پول برای ثروتمندان سخت کار می کند، درک این تفاوت موجب شده است تا من با ورود به حوزه آجر به ثروت برسم و از آن پس پول برای من کار کند. سه محصول پیش رو بخشی از محصولاتی است که موجب شد من میلیاردر بشوم.

آجر کف فرش

جالب است بدانید آجر کف فرش بدلایلی همچون ضد آب بودن، مقاومت بسیار بالا در مقابل فشار و عمر طولانی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مکان های پر تردد مانند پارک ، پیاده رو و مکان هایی چون پارکینگ، انبار، پوشش پله ، خانه، کف باغ ، ویلا و حیاط می باشند.

آجرنماهای تولید شده در آجر آروان جهت استفاده به عنوان کف پوش در سایزهای ۲۰*۴۰ و ۲۰ *۲۰(اجر تراکوتا) موجود می باشند. اگر طرفدار زیبایی طبیعی هستید و بدنبال طراحی خاص می باشید آجر یک گزینه جذاب است. کف پوش آجری آرام بخش و گیرا است که مردم بطور غریزی به دلیل جلوه نشات گرفته از طبیعتش با آن ارتباط رقرار میکنند.

از معایب این آجر ضد آب و مقاوم می توان به مواردی چون خشن بودن آن اشاره کرد اما مزایای آن باعث می شود که این عیب کم رنگ شود.

از مزایای کف پوش آجری می توان گفت این آج ها با در نطر نگرفتن واکس شدنشان در زمستان و تابستان از دمای یکسانی برخوردار است که همین موضوع باعث می شود که پای شما در زمستان یخ نزند و همچنین اگر در زیر این آجرها یک سیستم گرمایشی تابشی اضافه کنید بطور مثبت گرم می ماند.

من با آجر به ثروت و موفقیت رسیدم

آجر یوگا

انجام فعالیت‌ های ورزشی در طول روز کمک می‌ کند تا تناسب اندام افراد حفظ شده و سلامت جسمانی آنها برای مدت زیادی باقی می‌ ماند، اما لازم است بدانید که با خرید آجر یوگا خارجی با جدیدترین مدل ها به صورت اینترنتی می توانید ابزار و وسایل ورزش‌های کاربردی مانند یوگا را به آسانی برای خود فراهم کرده و این ورزش کاربردی و تاثیرگذار را در تایمی از روز انجام دهید.

متخصصان بر این باورند که اگر افراد در گروه‌ های سنی مختلف انجام فعالیت‌های ورزشی را به صورت پیوسته انجام دهند، با افزایش سن بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات شایع را تجربه نخواهند کرد و این امر بر سلامت آنها تاثیر زیادی داشته که البته باعث شادابی و نشاط این افراد خواهد شد.

اگر به طور پیوسته فعالیت‌های ورزشی را انجام دهید متوجه تاثیرات مثبت آن بر سلامت جسمانی خود خواهید شد، البته نه تنها بر جسم، بلکه بر سلامت روحی و روانی شما نیز تاثیرات مثبتی دارد.

من با آجر به ثروت و موفقیت رسیدم

آجر سفالی

خاک رسی و خاک سفال مواد خام اولیه مورد استفاده در ساخت آجر است، که در اصلاح عام به طور کلی به این نوع آجر، آجر سفالی می گویند. آجر سفالی بخشی از مصالح ساختمانی می باشد که بیش از دیر باز افراد برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند.

این دسته از آجرهای رسی از نظر ساخت، شکل و رنگ و مشخصات فنی در نهایت دقت تهیه می گردند و بسته به شکل آنها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند. به علت جذب کم آب در آجرهای سفالی به منظور چسبندگی مناسب با ملات انواع سوراخ دار آنها را مورد استفاده قرار می دهند. از دیگر خواص آنها سبکی است که باعث بالا رفتن سرعت اجرا می شود. به علت سطح یکپارچه و یکنواخت آنها برای نمای آجری، نوع سفالی پیشنهاد می شود.

من با آجر به ثروت و موفقیت رسیدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up