از بچگی با تراکتور پول پارو میکنم

از بچگی با تراکتور پول پارو میکنم

از بچگی یه تراکتور پلاستیکی داشتم که همیشه با آن بازی می کردم. نمی دانم چه تصویری در ذهن من ساخته بود که همیشه نگهش داشتم و رشته دانشگاهی کشاورزی خواندم و جالب تر اینکه به طرز غریبی مدتی بعد به حوزه تراکتور ورود کردم و حالا درآمدی بالا دارم. انواع تراکتورها را با هم بشناسیم.

تراکتور بیل دار

تراکتور از قدیمی ترین ادوات کشاورزی است که روز به روز پیشرفته تر و تکمیل تر شده برخی از تراکتورها مجهز به بیل شده اند که به آنها تراکتور مکانیکی یا تراکتور بیل دار گویند که بیل آن عقب و جلو، کوچک یا بزرگ است در این مقاله درباره آنها به صورت کامل صحبت می کنیم تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب و خرید نمایید. تراکتورها کاربردهای فراوانی دارند وسیله کشنده هستند، تامین کننده حرکت دورانی هستند، به راه اندازی ماشینهای ثابت کمک می کند، به عنوان جرثقیل یا بیل مکانیکی می شود از آن استفاده کرد.

کسانی که در زمینه های کشاورزی، باغداری و یا عمرانی مشغول فعالیت هستند خریدار تراکتور بیل دار هستند و یا حتی کسانی هستند که خود کشاورز، باغدار و یا مجری کارهای عمرانی نیستند اما تراکتور بیل دار را خریداری می کنند و با در اختیار قرار دادن تراکتور کسب درآمد می کنند. عده ای هم این ماشین آلات کشاورزی را خریداری و به خارج از کشور صادر می کنند.

از بچگی با تراکتور پول پارو میکنم

تراکتور ترکیه

از آنجایی که واردات تریلی تراکتور در حجم های گسترده ای از کشور ترکیه انجام می گیرد، با قیمت های بسیار مناسب و به صرفه به دست خریداران آن می رسد. بیشترین تقاضای تراکتور ترکیه برای مدل های دو چرخ و چهار چرخ این محصول می باشد.

به دلیل وجود نیاز بالا به تریلی تراکتور در کشور، انواع مختلف آن از کشورهای خارجی وارد می شوند. این واردات حجم بالایی از سرمایه کشور را از دست می دهد و ممکن است که در قبال این هزینه ها آنچنان استفاده ای از این دستگاه ها نشود و سود حاصل از فروش و کارکرد این تجهیزات جوابگوی هزینه های اولیه نباشد.

علاوه بر این واردات بی رویه محصولات خارجی، باعث افزایش تعداد دلالان و واسطه های می شود که افراد سود جو از موقعیت های به وجود آمده به نفع خود سو استفاده کرده و باعث رکود و تورم در بازار محصول می شوند.

از بچگی با تراکتور پول پارو میکنم

تراکتور

بسیاری از کسانی ک می خواهند ادوات کشاورزی را به عراق صادر کنند و از جمله تولیدکنندگان تراکتور می باشند باید با نحوه صادرات تراکتور به عراق آشنایی های لازم را داشته باشند و به خوبی مراحل آن را طی کنند تا به بهترین نحو ممکن تراکتورهای تولیدی شان را به کشور عراق ارسال کنند. بسیاری از افراد امکان دارد که با نحوه صادرات تراکتور به عراق آشنایی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین مراحل آن را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

از بچگی با تراکتور پول پارو میکنم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up