بدون مدرک تحصیلی بالا هم میشود ثروتمند شد

بدون مدرک تحصیلی بالا هم میشود ثروتمند شد

امروزه خیلی از افراد هستند که دارای مدرک تحصیلی بسیار پایینی می باشند اما با این حال توانسته اند درامد بسیار بالایی را داشته باشند با این روش که همیشه پول در خرید و فروش می باشد و شما می توانید با آموزشهایی که در ادامه مقاله برای کسب و کار در خاویار در اختیار شما قرار می دهیم ما را همراهی کنید.

خاویار قزل آلا

خاویار یکی از گرانترین و اشرافی ترین وعده های غذایی است. ماهیان خاویاری ۲۰۰ میلیون سال قدمت دارند و به عنوان فسیل زنده محسوب میشوند. ارزش صادرات هر کیلو خاویار قزل آلا برابر با ۳۲ بشکه نفت خام است. این صادرات خاویار سود بسیار بالایی دارد. ۲۷ گونه مختلف ماهیان خاویاری وجود دارد که ۵ گونه آن در دریای خزر است. یکی از خاویارهای با کیفیت که به کشورهای مختلفی صادر می شود خاویار بلوگا است. این خاویار قیمت بالاتری نسبت به خاویار های دیگر دارد ولی کیفیت و طعم آن عالی است.

صادرات خاویار به کشور های مختلف دارای یکسری قوانین به شرح زیر می باشد: برای صادرات خاویار ایران کمتر از ۵ کیلو گرم هیچ گونه صرفه اقتصادی نه برای تولید کننده و نه برای صادر کننده ندارد. بنابراین صادرات باید بالای ۵ کیلوگرم خاویار انجام گیرد. البته برای صادرات کمتر از ۵ کیلو گرم باید هزینه ی اضافی به شرکت تولید کننده پرداخت گردد.

بدون مدرک تحصیلی بالا هم میشود ثروتمند شد

خاویار صنعتی

بهتر است بدانید که ارزش غذایی خاویار صنعتی بسیار بالا می باشد و خواص بی شماری برای بدن دارد. از خاویار طلایی می توان در وعده های مختلف غذایی استفاده کرد و از طعم  دلپذیر آن لذت برد. خاویار طلایی سرشار از آهن، منیزیم، روی، پتاسیم، فسفر، کلسیم و ویتامینهای مختلف می باشد. در اینجا تعدادی از خواصی که این محصول برای بدن دارد را برای شما ذکر می نماییم:

برای سلامتی مادران باردار و کودکان بسیار مفید می باشد و مصرف آن برای مادران باردار باعث تقویت جنین می گردد.

وجود ویتامینهای مختلف در خاویار طلایی موجب شده تا برای دوران بیماری و نقاهت بسیار مفید باشد.

بدون مدرک تحصیلی بالا هم میشود ثروتمند شد

خاویار ایران

در ادامه چند نمونه از انواع خاویار ایران را معرفی می کینم استرا، بلوگا، سوروگا بری، فشرده، طلایی کلاسیک، شیلات و … خاویاری که از ماهی چالباش به وجود می آید را خاویار طلایی می نامند. البته برخی افراد به ان استرا نیز می گویند. خاویار استرا دارای رنگ های زرد روشن تا قهوه ای است. یکی از دلایل خرید و فروش یا استحصال خاویار رنگ روشنی هستش که دارا می باشد.

هر چقدر خاویار طلایی رنگ طلایی تر داشته باشد فروش بهتری هم خواهد داشت و همچنین طعم عطر به خصوصی نیز دارد. خاویار طلایی دارای انواع مختلفی می باشند که عبارتند از: خاویار رویال طلایی خاویار درجه یک طلایی خاویار درجه دو طلایی که به ترتیب دارای قیمت بالاتری هستند. البته خاویار های دیگری نیز تولید می شود که به نسبت قیمت پایین تری دارد مثل تخم ماهی قزل آلا که رنگش هم طلایی هست.

بدون مدرک تحصیلی بالا هم میشود ثروتمند شد

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up